Luister: Nuwe aanlynstelsel help skole met dissipline


aanlynstelsel-vir-dissipline

Onderwysers kan ‘n aanlynstelsel gebruik om hulle te help met dissiplineprobleme in die klaskamer. Foto: Argief.

Ouers en onderwysers is bekommerd oor dissipline in die klaskamer, veral aangesien ʼn studie in 2013 gewys het dat soveel as 57% van kinders al deurgeloop het onder boelies by die skool.

Immergroen Ouerskap het ʼn nuwe aanlynstelsel ontwikkel wat skole kan help om dissipline met deernis toe te pas. Die stelsel gee onderwysers voorstelle vir regstelling van kinders se negatiewe gedrag en verskaf boonop idees vir beloning van positiewe gedrag in die klaskamer. Die administrasie van die stelsel kan op ʼn slimfoon of rekenaar gehanteer word.

Esté Meyer Jansen het met Hettie Brittz van Immergroen Ouerskap oor die stelsels, wat reeds die goedkeuring van instellings soos die Federasie van Beheerliggame van Suid-Afrikaanse skole (Fedsas) en die Gautengse onderwysdepartement dra gesels.

ondersteun maroela media só

Sonder Maroela Media sou jy nie geweet het nie. Help om jou gebalanseerde en betroubare nuusbron se toekoms te verseker. Maak nou ’n vrywillige bydrae. Onthou – ons nuus bly gratis.

Maak 'n bydrae

Nou pra' jý

2 Kommentare

Sarrie Vermaak ·

Tans word geld gemors met maniere om positiewe en negatiewe gedrag van kinders te beheer in skole – jammer maar ek is seker oudtyds – as kinders van kleins af met liefde, dissipline en respek teen oor hulself en ander groot gemaak word, sal daar nie sulke goed soos Immergoen Ouerskap nodig wees nie. Ouers is te bang om verantwoordelikheid te vat vir die dissipline van hul kinders daarom is daar boelies in skole. Kinders tree op soos hul behandel word by hul ouer huise – Ouers sonder liefde dissipline en respek vir hulself en ander kweek dieselfde tipe kinders.

Leon ·

Ek sal graag meer hieroor wil weet. Enige iets om klasgee en klasbywoning beter te maak.

O wee, die gesang is uit! Die kommentaar op hierdie berig is gesluit. Kom kuier gerus lekker verder saam op ʼn ander artikel.