Die feit dat dit met party mense baie goed gaan, is gewoonlik ʼn bitter pil om te sluk vir party Suid-Afrikaners. Ons hou nie daarvan as die son bietjie op iemand anders skyn nie. Ek moet myself gereeld knyp om seker te maak dat ek nie droom nie. Ek word toegelaat om van tyd tot tyd die weeldejas aan te trek, en te leef asof ek baie meer nulle in my bankrekening het.
Ek glo dat die Range Rover een van dié mees volmaakte karre in die wêreld is. Daar is min wat sulke weelde en vermoë kan bied. Range Rover het die resep vir die luukse veldryvoertuig geskryf. Land Rover as handelsmerk is aan die voorpunt van die suksesmars. Die Range Rover Sport, Evoque en nou die Velar is bewys daarvan.
Die splinternuwe Velar word tussen die Evoque en die Sport geplaas. Dit het ʼn heeltemal nuwe ontwerp. Die ontwerpers en ingenieurs is aangesê om reduksionisme toe te pas. Perfeksie is nie bereik as niks bygevoeg kan word nie – maar eerder as daar niks is om te verwyder nie. Dit is die beginsels waarby Land Rover gehou het met die Velar. Die resultaat? Asemrowend.
Daar is geen foefies in die kajuit nie. Die instrumente word op ʼn hoëdefinisieskerm uitgebeeld. Bo-aan die paneelbord is daar nog ʼn hoëdefinisieskerm waarop van die funksies gestel kan word. Onder, voor die ratskakelaar, is daar ʼn derde skerm wat ʼn paar ander funksies kontroleer. Mens kan op die instrumentepaneel verskillende opsies kies, of twee gewone meters, spoed en toere – of een, met navigasie aan die regterkant en ander inligting links. Ná ʼn paar minute se gevroetel is alles nes jy dit wil hê. Die hoofinligtingstelsel kan ʼn simkaart neem, dan bied die stelsel vir jou nuus, weer, verkeersinligting en ʼn magdom ander funksies. Baie slim.
Daar is ses enjins beskikbaar. D is vir diesel, P vir petrol. Die syfer wat daarop volg, is hoeveel perde onder die kap skuil. D180, D240, D300, P250, P300 en P380. Daar is ʼn magdom spesifikasievlakke vir elke enjin, intreemodel, S, SE, HSE, R-Dynamic, R-Dynamic S, SE, HSE en uiteindelik First Edition. Wat Range Rover met dié Velar wil bereik, is dat klante enige opsie kan kies en keur nes hulle wil. Kies jou enjin, spesifikasievlak, kleur, bekleedsel – mens kan regtig jou verbeelding laat weghardloop – solank jou beursie groot genoeg is. Land Rover Suid-Afrika sal stapelmodelle in voorraad hou, maar indien jy jou eie pasklaar Velar wil bestel, kyk mens na vier tot ses maande vir aflewering. Billik vir ʼn pasgemaakte motor.
Op die pad is die Velar uiters gemaklik en luuks. Die kajuit is stil en isoleer jou van die elemente. Die D300 en P380 se verrigting is skrikwekkend, op teer en grond. Die Velar is in die Wes-Kaap bekendgestel op ʼn heerlike mistroostige, nat dag. Die Velar durf grondpaaie aan asof dit teer is. Indrukwekkend stabiel en standvastig. Die P380 het in ʼn stadium 14 ℓ/100 km gewys. Nie lig nie, maar ook nie skrikwekkend vir dié verrigting in só ʼn voertuig nie. Die D300 is my keuse. Dit bied ʼn reusagtige 700 Nm wringkrag en 221 kW. Met 7.8 ℓ/100 km op die bekendstellingsroete is dié enjin se veelsydigheid onmiskenbaar.
Indien mens nog nie ʼn luukse motor bestuur het nie, sal mens dit nie verstaan nie. Bewys jouself ʼn guns. Gaan toetsbestuur ʼn Velar. Ek hoop in my hart van harte dat jy een kan bekostig, want dit is ʼn lieflike ryding en ek wens meer mense kon die voorreg hê om dit te ervaar.
Die reeks lyk só:
Model | Prys |
Range Rover Velar 2.0 D 132kW D180 | R947 700 |
Range Rover Velar 2.0 D 132kW D180 S | R1 028 600 |
Range Rover Velar 2.0 D 132kW D180 SE | R1 077 900 |
Range Rover Velar 2.0 D 132kW D180 HSE | R1 172 400 |
Range Rover Velar 2.0 D 132kW D180 R-DYNAMIC | R980 500 |
Range Rover Velar 2.0 D 132kW D180 R-DYNAMIC S | R1 061 300 |
Range Rover Velar 2.0 D 132kW D180 R-DYNAMIC SE | R1 110 600 |
Range Rover Velar 2.0 D 132kW D180 R-DYNAMIC HSE | R1 205 200 |
Range Rover Velar 2.0 D 177kW D240 | R1 010 400 |
Range Rover Velar 2.0 D 177kW D240 S | R1 091 300 |
Range Rover Velar 2.0 D 177kW D240 SE | R1 140 600 |
Range Rover Velar 2.0 D 177kW D240 HSE | R1 235 100 |
Range Rover Velar 2.0 D 177kW D240 R-DYNAMIC | R1 043 200 |
Range Rover Velar 2.0 D 177kW D240 R-DYNAMIC S | R1 124 000 |
Range Rover Velar 2.0 D 177kW D240 R-DYNAMIC SE | R1 173 300 |
Range Rover Velar 2.0 D 177kW D240 R-DYNAMIC HSE | R1 267 900 |
Range Rover Velar 3.0 D 221kW D300 | R1 089 000 |
Range Rover Velar 3.0 D 221kW D300 S | R1 169 800 |
Range Rover Velar 3.0 D 221kW D300 SE | R1 219 100 |
Range Rover Velar 3.0 D 221kW D300 HSE | R1 313 700 |
Range Rover Velar 3.0 D 221kW D300 R-DYNAMIC | R1 121 800 |
Range Rover Velar 3.0 D 221kW D300 R-DYNAMIC S | R1 202 600 |
Range Rover Velar 3.0 D 221kW D300 R-DYNAMIC SE | R1 251 900 |
Range Rover Velar 3.0 D 221kW D300 R-DYNAMIC HSE | R1 346 400 |
Range Rover Velar 3.0 D 221kW D300 First Edition | R1 529 300 |
Range Rover Velar 2.0 P 184kW P250 | R947 700 |
Range Rover Velar 2.0 P 184kW P250 S | R1 028 600 |
Range Rover Velar 2.0 P 184kW P250 SE | R1 077 900 |
Range Rover Velar 2.0 P 184kW P250 HSE | R1 172 400 |
Range Rover Velar 2.0 P 184kW P250 R-DYNAMIC | R980 500 |
Range Rover Velar 2.0 P 184kW P250 R-DYNAMIC S | R1 061 300 |
Range Rover Velar 2.0 P 184kW P250 R-DYNAMIC SE | R1 110 600 |
Range Rover Velar 2.0 P 184kW P250 R-DYNAMIC HSE | R1 205 200 |
Range Rover Velar 2.0 P 221kW P300 | R1 000 000 |
Range Rover Velar 2.0 P 221kW P300 S | R1 080 800 |
Range Rover Velar 2.0 P 221kW P300 SE | R1 130 100 |
Range Rover Velar 2.0 P 221kW P300 HSE | R1 224 600 |
Range Rover Velar 2.0 P 221kW P300 R-DYNAMIC | R1 032 700 |
Range Rover Velar 2.0 P 221kW P300 R-DYNAMIC S | R1 113 600 |
Range Rover Velar 2.0 P 221kW P300 R-DYNAMIC SE | R1 162 900 |
Range Rover Velar 2.0 P 221kW P300 R-DYNAMIC HSE | R1 257 400 |
Range Rover Velar 3.0 P 280kW P380 | R1 099 400 |
Range Rover Velar 3.0 P 280kW P380 S | R1 180 300 |
Range Rover Velar 3.0 P 280kW P380 SE | R1 229 600 |
Range Rover Velar 3.0 P 280kW P380 HSE | R1 324 100 |
Range Rover Velar 3.0 P 280kW P380 R-DYNAMIC | R1 132 200 |
Range Rover Velar 3.0 P 280kW P380 R-DYNAMIC S | R1 213 100 |
Range Rover Velar 3.0 P 280kW P380 R-DYNAMIC SE | R1 262 400 |
Range Rover Velar 3.0 P 280kW P380 R-DYNAMIC HSE | R1 356 900 |
Range Rover Velar 3.0 P 280kW P380 First Edition | R1 539 800 |
Over price, sal hom moet ry tot dit uitmekaar val, swak tweedehandse waarde. Kan 2 betroubare soortgelyke nuwe voertuie van beter gehalte vir die prys kry.
“2 Soortgelyke voertuie VAN BETER GEHALTE vir dieselfde prys” sê jy sjn? Dan het jy eerstens nie die berig mooi gelees nie (“mees volmaakte kar in die wêreld”) en jy het tweedens nog nie die Velar ervaar nie. Of miskien is dit na jou waarna daar in die eerste paragraaf verwys word.
sjn jy is ‘n regte ou grapjas.
Die dae van onbetroubare Land Rovers is lank reeds verby. Gaan Google bietjie water fabrikaat moes die meeste voertuie die laaste paar jaar herroep a.g.v. probleme. Kyk sommer terselfde tyd watter voertuig het sy waarde die beste gehandhaaf. Jy mag dalk net verbaas wees.
Motorpryse is oor die algemeen belaglik. Al die elektronika en ander fieterjasies kos net geld, is onnodig, onbetroubaar en neem die lekkerte van motorry weg.
Wat LR betref, is die betroubaarheid, dienste en onderhoud van hul voertuie oor die algemeen swak en duur.
Die RR is egter ‘n mooi voeruig van binne en buite met puik engines.