Só stel jy ’n promosieartikel saam vir Maroela Media

ʼn Treffende promosieartikel kan ʼn groot hupstoot wees vir jou onderneming. Met ʼn promosieartikel het jy die geleentheid om jou eie boodskap saam te stel vir jou teikenmark.

Ongeveer 2 miljoen Afrikaanssprekende lesers besoek Maroela Media se webwerf per maand en hulle lees ongeveer 24 miljoen bladsye per maand. Jy het die kans om deur ʼn promosieartikel hierdie lojale groep lesers te bereik!

Maroela Media se slagspreuk vir ons inhoud is betroubaar en gebalanseerd en ons lesers heg baie waarde aan inhoud wat op dié webwerf gepubliseer word.

Volgens die digitalebemarkingsverslag vir 2022 is aanlyn artikels en -resensies die grootste bron wat voornemende kliënte gebruik in hul besluitnemingsproses by die aankoop van produkte en dienste.

Hoe stel jy ʼn interessante artikel saam?

  • Hou dit kort

Lesers verkies kort, bondige artikels – gemiddeld tussen 200 en 300 woorde. Langer artikels wat verskillende idees bespreek is nie meer waardevol nie.

Die inhoud moet maklik en eenvoudig wees om te verstaan.

  • Kies een idee per artikel

Kies een nuuswaardige eienskap van jou produk of diens wat jy aan voornemende kliënte wil bemark. Dit moet iets interessant wees en iets wat jou onderskei van jou mededingers. Jy kan eerder ʼn paar promosieartikels publiseer indien jy verskillende punte onder voornemende kliënte se aandag wil bring.

Jou promosieartikel moenie onnodige tegniese inligting bevat nie. Maak egter seker dat jou artikel genoeg inligting bevat wat ʼn leser in jou teikenmark sal oortuig dat hulle nie sonder jou produk kan klaarkom nie.

  • Gebruik ʼn opskrif wat aandag trek

Maroela Media sal jou help met ʼn treffende opskrif, maar as jy ʼn eenvoudige boodskap het wat jou van jou mededingers onderskei, kan dit ook in die opskrif gebruik word. Lesers moet reeds deur die opskrif van jou promosieartikel gelok word om die artikel te lees.

  • ʼn Goeie foto

ʼn Treffende foto trek aandag op sosiale media en sal verseker dat meer lesers daarin sal belangstel om die promosieartikel te lees.

  • Hoe kan kliënte jou kontak?

Maak seker dat jy skakels invoeg waar kliënte jou kan kontak. Dit kan skakels wees na jou webwerf, jou profiel op sosiale media, ʼn e-posadres of selfs ʼn telefoonnommer.

Voorbeelde van suksesvolle promosie-artikels

Dit is insiggewend om te kyk na promosie-artikels wat goed presteer. Dit sal vir jou ʼn goeie idee gee van watter tipe artikels wat byval vind by jou teikenmark.

Hier is ʼn paar voorbeelde van artikels wat goed gevaar het:

 

How to write an advertorial for Maroela Media

An effective advertorial can be a great boost for your business. With an advertorial you have the opportunity to create your own message for your specific target market.

Roughly 2 million Afrikaans speaking readers visit Maroela Media’s website every month and they read approximately 24 million pages monthly. You have the opportunity to reach this loyal group of readers with an advertorial!

Maroela Media’s slogan for our content is balanced and reliable and our readers attach a lot of value to content that is published on this website.

According tot the Digital Marketing Report for 2022 online articles and reviews are key resources for people looking to buy products and services.

How do you compose an interesting article?

  • Keep it short

Readers prefer short, concise articles – usually between 200 and 300 words. Longer articles that discuss various ideas are not more valuable. The content needs to be easy and simple to understand.

  • Choose one idea per article

Choose one newsworthy feature of your product or service which you want to market to potential clients. It must be something interesting that distinguishes you from your competitors. Rather publish a couple of articles if you have various points of interest to market to clients.

Your advertorial should also not contain any unnecessary information. Ensure however that your article contains enough information to convince your target market that they cannot go without your product.

  • Use a headline that draws attention

Maroela Media will help you with an eye-catching headline, but if you have a simple message that distinguish you from your competitors, this can also be used in the headline. Readers need to be enticed by your headline to read the article.

  • A good photo

A striking photo draws attention on social media and will ensure that readers will be interested to read the advertorial.

  • How can clients reach you?

Ensure that you include links where clients can reach you. This can be links to your website or social media, an e-mail address or even a telephone number.

Examples of successful advertorials

It is informative to look at advertorials that have performed well. This will give you a good indication on what type of articles will catch the eye of your target market.

These articles have performed well on Maroela Media: