Is Afrikaners op die regte pad?

Geloof

Argieffoto.

Deur Breytie Breytenbach

In die kommentaar wat deur  Maroela Media-lesers gegee word, verskyn dikwels die standpunt dat God die Afrikaners sal beskerm teen die aanslae van die huidige situasie in die land. Tot hoe ʼn mate het ons gronde om so ʼn oortuiging te hê en te verkondig? Sonder om op blote godsdiensteorieë te steun, is ons geregverdig om te aanvaar dat God aan ons kant is en nie aan die kant van “die vyand” nie? Daar is immers Christene onder al die groepe in ons land.

Daar was ʼn tyd, lank gelede, toe Sondag as ʼn sabbat beskou is en spesifiek Christen-Afrikaners het die dag as heilig beskou. Baie “moenies” het op ʼn Sondag gegeld, soos dat kinders nie mag swem nie, nie met ʼn bal mag speel nie en voeg enigiets by wat die woord “speel” impliseer. Verder is daar op ʼn Sondag kerk toe gegaan en daarvoor moes “kerkklere” aangetrek word. Mans het gewroeg in swart pakke op warm somerdae, maar daar was nie toegewings nie. As jy te ver van ʼn kerk gebly het om elke Sondag die erediens by te woon, is daar oor die radio na ʼn kerkdiens geluister of die plaaslike ouderling het ʼn groepie bymekaargebring en ʼn preek uit ʼn boek voorgelees terwyl almal in “kerkklere” gesit en luister het.

Vandag is dinge baie anders. Kerke het nie meer die greep op die gemeenskap wat hulle gehad het nie. Sondag word nie meer as “heilig” beskou nie, maar wel as ʼn dag om te ontspan. Was ons as volk nader aan God in daardie tyd, lank gelede? Of is ons steeds net so naby aan Hom, al lyk dit op die oog af of daar erge vervlakking en verwydering gekom het tussen ons en God?

Daar is ook vervlakking op ander terreine, soos opvoeding wat tot groot mate oorgeneem is deur kommersiële ondernemings, sterk ondersteun deur slim advertensies; huweliksverhoudings wat maklik tot ʼn einde gebring kan word sonder skande en met dramatiese gevolge vir die kinders; misbruik van allerhande soorte; vereensaming en depressie.

Hoe moet Christen-Afrikaners hulself as geestelike mense verstaan binne die huidige vloed van kommersialisering en vervlakking? Moet ons bekommerd wees?

Stuur vir ons jou brief, met ’n maksimum van 500 woorde, na , dan oorweeg ons dit vir publikasie.
Hierdie rubriek is ’n lesersbrief wat op Maroela Media se webwerf gepubliseer is. Die menings en standpunte wat in hierdie skrywe uitgespreek word, is nie noodwendig die beleid of standpunt van Maroela Media se redakteurs, direksie of aandeelhouers nie. -Red

Deel van: Só sê die lesers

ondersteun maroela media só

Sonder Maroela Media sou jy nie geweet het nie. Help om jou gebalanseerde en betroubare nuusbron se toekoms te verseker. Maak nou ’n vrywillige bydrae. Onthou – ons nuus bly gratis.

Maak 'n bydrae

Nou pra' jý

O wee, die gesang is uit! Die kommentaar op hierdie berig is gesluit. Kom kuier gerus lekker verder saam op ʼn ander artikel.

33 Kommentare

jongste oudste gewildste
Meneer

Dalk is dit juis deel van die probleem! Wie het besluit Sondag is die Sabbat? Beslis nie God nie!!

pjkruger

Beslis het God die sabatdag ingestel. Lees net jul Bybel meer gereeld. Ex.20: Gedenk die sabbatdag, dat jy dit heilig. 
9 Ses dae moet jy arbei en al jou werk doen; 
10 maar die sewende dag is die sabbat van die HERE jou God; dan mag jy géén werk doen nie—jy of jou seun of jou dogter, of jou dienskneg of jou diensmaagd, of jou vee of jou vreemdeling wat in jou poorte is nie.” Sterkte

SHERRI

Ek het sabbat op n saterdag, sondag is die eerste dag van die week.omdat ons in die “laaste” dae is, sal al hoe meer dinge wegval en al hoe meer goddelose goed populer wees. Ek dank die Vader dat HY al so met my gewerk het, ek sidder om te dink hoeveel mense gan nie gered word nie, hoeveel mense gan geskok wees as Jesus binnekort kom en hulle dit nie verwag het nie. Ek wil nie meer deel wees van al die aardse dinge ens nie, ek is so hard besig om God se pad te probeer volg. As… Lees meer »

Pieter van der Dussen Senior

Gelowiges GLO met die hart en bely met die mond ‘n enige en enkelvoudige geestelike Wese : God: Kenbaar uit Sy skepping self, genoegsaam selfopenbarend in Sy Woord sodat ons in hierdie lewe tot Sy eer en die saligheid van die uitverkorenes, van ewigheid af Sy Eiendom. Hulle GLO EN BELY, erken en aanvaar stellenderwys en onvoorwaardelik dat hierdie Woord van God deur die heilige mense van God dit, deur die Heilige Gees van God gedrewe, gespreek het en daarom nie aan enige menslike vertolking onderwerp mag word nie (2 Petrus 1:16-21). Daarom eerbiedig elke gelowige die Wet van die… Lees meer »

Pieter van der Dussen Senior

Dankie Breytie vir die ernstige waarskuwing. Die talryke kerkgeboue in die land getuig sigbaar dat ons nie nutteloos gelewe het as Afrikanervolk (en ander van Europese herkoms) wat met die Evangelie hierheen gestuur is, ja gestuur is nie. Die Afrikanervolk is inderdaad op hierdie bodem geskep met die eienskappe om dit Skriftuurlik met Evangelie en onderwerping te laat gedy. Ook die heidense volke wat saam met ons hier woon en onder wie daar vandag talryke gelowiges is. As jy (en enigiemand anders) belangstel: Stuur jou e-posadres na [email protected], dan stuur ek vir jou uitgebreider leesstof hieroor.