Vier redes waarom ouers tuisonderrig verkies

Kind_boeke_Ouerskap.jpg

Foto: neurodevelopmentcenter.com

[promosie-artikel]

deur Prof Rita Niemann

Die groeiende belangstelling in tuisonderrig in Suid-Afrika laat ’n mens wonder waarom ouers besluit om hul kinders self te onderrig.

In ’n studie deur dr Susette Brynard word die volgende hoofredes aangevoer:

Veiligheid

Geweld in skole en die mate waartoe leerders geboelie word, asook die lae morele en godsdienstige waardes van talle medeleerders, is die belangrikste oorweging.

Individuele aandag

Individuele aandag verleen soepelheid aan die onderrigtempo. Begaafde leerders kan vinniger werk, terwyl swakker leerders meer tyd aan werk kan afstaan totdat hulle dit bemeester.

Selfstandigheid

Leermateriaal word sodanig ontwerp dat dit selfleer bevorder. Só ontwikkel leerders selfstandigheid en verantwoordelikheid wat hulle voorberei om tydens hul studente- en volwasse lewe onafhanklik te kan werk, dink en redeneer. Dit kweek weer selfvertroue.

Gesonde leeromgewing

Die huis, as leefwêreld van die kind, skep ’n veilige omgewing waar kinders wetenskaplike ondersoeke kan onderneem en verbande tussen die akademie en hul direkte omgewing kan lê.

Tuisonderrig is ’n besondere voorreg omdat jy tyd saam met jou kinders spandeer, deel is van hulle leerproses en deel in hulle opwinding soos hulle die wêreld ontdek.

Artikel verskaf deur:  Impak  Onderwys

Hierdie plasing is deur ʼn onafhanklike persoon of onderneming saamgestel. Die menings en standpunte wat in hierdie skrywe uitgespreek word, is nie noodwendig die beleid of standpunt van Maroela Media se redakteurs, direksie of aandeelhouers nie. –Red

Meer oor Impak Onderwys

Of jy goeie beginsels wil inskerp, meer tyd saam met jou kind wil spandeer of ver van skole af bly, Impak glo net die beste is goed genoeg vir jou kind. KABV-belynde kurrikulum en akademiese ondersteuning van graad R – gr 12. Besoek ons webwerf by www.impak.co.za, of kontak ons per e-pos.

Deel van: Ouerskap

ondersteun maroela media só

Sonder Maroela Media sou jy nie geweet het nie. Help om jou gebalanseerde en betroubare nuusbron se toekoms te verseker. Maak nou ʼn vrywillige bydrae. Onthou – ons nuus bly gratis.

Maak 'n bydrae

Nou pra' jý

O wee, die gesang is uit! Kommentaar word ná 48 uur op ʼn artikel op Maroela Media gesluit. Kom kuier gerus verder op ʼn meer onlangse artikel.

12 Kommentare

jongste oudste gewildste
Hein

En tog, alhoewel daar voordele is, is daar ook nadele. Kinders ervaar hulle ouers ook nie altyd as onderwysers nie, en om te hou by die oggend roetine en nie te verval in gou weg slip om die wasgoed/skottelgoed/ens. te doen terwyl die kinders bv. iets moet lees nie, is baie moeilik. Die ouers en kinders moet geweldige selfdissipline aan die dag lê om te hou by hulle akademiese program; en dit kan die verhouding of versterk of skade berokken met gestelde verwagtings en beskikbare vermoëns. Ouers moet ’n goeie ondersteuningsnetwerk hê om al die skoolwerk korrek te interpreteer en… Lees meer »

Asjas

Alles goeie redes maar …
Kinders leer nie hoe om sosiaal te verkeer met ander mense nie. Hulle leer nie spanwerk of saamwerk nie. Word ook baie gekoester groot en mis uit op sport geleenthede. Hul wereld is in my opinie baie klein. Al hierdie dinge mag dit moeilik maak vir so kind om as groot mens die wye wilde wereld aan te pak en sin te maak daarvan. Kinders moet bewus wees en blootgestel word aan die realiteit.

Annamarie

Die kommentaar oor sosialisering en akademise dissipline hier bo is duidelik gelewer deur mense wat nog nooit gedink het oor hoe die lewe werk buite die kunsmatige grense van skool nie. Die mens is in sy wese sosiaal en nuuskierig en gretig om te leer. Sosialisering en leer gebeur natuurlik tensy skool hierdie prosesse versteur. Kyk maar na kinders wat op 6 die eerste keer skool toe gaan. Is hulle wanaangepas en ‘n lee dop wat wag vir skool om enige iets te leer? Allermins nie!! Tuisleerders verkeer baie sosiaal en is gewoond om moeite te maak met vriende. Boonop… Lees meer »

Leendert van Oostrum

Hmmmm…….

Dit is jammer dat Prof Niemann nie ‘n groter getal bronne geraadpleeg het nie.

Dr Brynard se bevindinge (soos weergegee of vertold deur Prof Niemann) verskil in belangrike opsigte van die konsensus in die navorsing oor die saak. Daarbenewens is die verhandeling beslis nie ‘n resente bron nie, en as ek reg onthou was haar steekproef redelik beperk.

Rita Niemann

Die doel van die oorspronklike artikel was om debat te genereer oor waarom ouers tuisonderrig moontlik sou verkies. Sommige van die uitgangspunte in die artikel van Brynard (2007) is gebruik as vertrekpunt en in terme van die huidige SA onderwyskonteks geïnterpreteer om die debat aan die gang te sit. Brynard het ‘n kwalitatiewe ondersoek onderneem en binne die kwalitatiewe paradigma word daar nie ‘n steekproef geneem nie, maar word spesifiek deelnemers wat waardevolle data kan verskaf, geíndentifiseer en gebruik. Navorsing is juis daarop gerig om nuwe insigte te ontgin en nie om konsensus te bereik nie. Kom ons gesels eerder… Lees meer »