ToekomsVenster: Om iemand te smeek soos Paulus


sonsopkoms-vschoenpos-pixabay

Foto: Vschoenpos/Pixabay.com

Lees: 2 Korintiërs 5:11-21

Raak prakties

Jesaja 40:3-4: “Iemand roep: ‘Maak vir die Here ʼn pad in die woestyn, maak in die barre wêreld ʼn groot pad vir ons God.’” Hierdie woorde lê op Johannes die Doper se lippe – Johannes 1:23 – toe die priesters en Leviete hom kom uitvra het. En eien hy hierdie aksie: “Ek is die een wat in die woestyn uitroep.” So, hoeveel mense is jy tans besig om aan te moedig om ʼn pad in die barre wêreld van hul harte en lewens te maak? En dan, wanneer die pad gereed is, aan te kondig (1:29)”: “Daar is die Lam van God.”

Iets om oor na te dink

Daardie iemand wat toevallig oor jou pad gekom het, is dalk nie toevallig nie…!

Gebed

Here, my lof vir U, my liefde vir U, my opgewondenheid oor U… is ekstaties! Amen.

  • ToekomsVenster is ʼn daaglikse boodskap om individuele gelowiges toe te rus met praktiese geloofsvaardighede. Kleingroep-begeleidings, DVD’s en funksionele preeksketse is beskikbaar by Drienie ([email protected]) of besoek www.toekomsvenster.co.za.

ondersteun maroela media só

Sonder Maroela Media sou jy nie geweet het nie. Help om jou gebalanseerde en betroubare nuusbron se toekoms te verseker. Maak nou ’n vrywillige bydrae. Onthou – ons nuus bly gratis.

Maak 'n bydrae

Nou pra' jý

2 Kommentare

Jacobus Krynauw ·

Moenie mense probeer voorsê nie. Bring ‘n boodskap. Die werk berus by die Heilige Gees.

Charles ·

Dankie vir die voorse. Ons raak elke dag so besig met ons eie dinge en gryp nie die kans om saad van geloof te saai nie. Ons moet saai en die Heilige Gees sal die res doen. Dankie vir elke dag se boodskap.

O wee, die gesang is uit! Die kommentaar op hierdie berig is gesluit. Kom kuier gerus lekker verder saam op ʼn ander artikel.