Die arme Cheetahs het heel uit hulle diepte gelyk, daarvan getuig die feit dat die Bulls met 14 man op die veld – en later 13 man – twee drieë teen die een van die Cheetahs kon druk.
Na die tweede wedstryd kan van Juandré Kruger gesê word: “die Koning is dood: lank leef die koning”.
Onverdraagsaam en kortsigtig – dit is hoe die ANC-fraksie se houding in die portefeuljekomitee oor die talewetsontwerp beskryf kan word, aldus die SA Akademie vir…
In talle gesprekke en artikels oor die belastinglas in Suid-Afrika word syfers oor hoeveel belastingbetalers daar nou eintlik in Suid-Afrika is rondgeslinger. Die mees populêre…
Dit is eenvoudig so omdat ʼn 75% parlementêre meerderheid nodig is om die magte van die Grondwetlike Hof te verander – en dít haal die ANC nie. In stede hiervan stoot die ANC nou die spreekwoordelike Trojaanse Perd in die vorm hierdie besprekingsdokument na vore.
My eie standpunt is gewoon dat ek die kanse benut waar ek met mense kan praat oor Afrikaans – uit watter hoek hulle ook al na Afrikaans kyk. Volgens sommige mense is ek reg en volgens ander is ek verkeerd.
Met groot afwagting het ons almal uitgesien na die eerste wedstryde van die Super 15…
Hoe raak die begroting my? Hoeveel invloed het Pravin Gordhan werklik op ons lewens?
Louis du Plessis neem deel aan die gesprekreeks: “Die Nuwe Suid-Afrika se verlede en toekoms”.
Hierdie toespraak, in die staatsrededebat, is volledig in Afrikaans gelewer.
Willie Spies laat hom uit oor Internasionale Moedertaaldag.
“Engels! Engels! Alles Engels! Engels wat jy sien en hoor; in ons skole, in ons kerke, word ons moedertaal fermoor!” – CP Hoogenhout
Dr. Pieter Mulder se repliek oor die onlangse staatsrede.
“Dit is altyd vir my interessant om te lees hoe mense (selfs uiters liberale mense!) met wysheid agterna na politieke gebeure en groot omwentelinge kyk…” Eugene Brink neem deel aan die gesprekreeks: “1990 – 2012: Die Nuwe Suid-Afrika en sy toekoms in oënskou.”
“Politieke dier/tier al dan nie, vir die Afrikaner is die tyd ryp vir besinning oor die nuwe Suid-Afrika se verlede en toekoms. Laat ons praat.” Maretha Maartens neem deel aan die gesprekreeks: “1990 – 2012: Die Nuwe SA se verlede en toekoms.”
Wat is ‘n voorheen benadeelde taal? Die onlangse voorstelle vir wysigings aan die Wetsontwerp vir Suid-Afrikaanse tale het die wenkbroue laat lig.
Louis du Plessis se bydrae tot die gesprekreeks op Die Groot Debat: “1990 – 2012: Die Nuwe Suid-Afrika se verlede en toekoms in oënskou”.
“…daarom kan, en mag ons nooit moed opgee vir ons land en kontinent nie!”
Die houding teenoor Afrikaans en Afrikaanse skole word verder onderstreep deur ons vyande. Gaolatlhe Kgabo, sekretaris van die SAKP-jeugliga in Christiana, het tydens ‘n optog in 2010 na die Gekombineerde Skool Christiana gesê dat “Afrikaans ‘n bose gees is” en dat dit as onderrigtaal afgeskaf moet word.
“Die onderhandelinge tussen die ANC en NP-regering sedert 1990 was daarom soos manna uit die hemel. Ons droom vir ‘n verenigde en demokratiese Suid-Afrika kon uiteindelik bewaarheid word…”
Ek het as jong student nooit gedink dat die ANC die land sou kon regeer nie. As ek voor 1994 ’n voorspelling oor die titel van ’n boek oor die ANC se regering van Suid-Afrika sou moes waag, sou dit eerder iets soos”Van Eerste na Derde Wêreld” gewees het…