Daar is drie groot Duitse luukse handelsmerke in Suid-Afrika – Audi, BMW en Mercedes-Benz. ʼn Mens kan ʼn Brit, Jaguar; ʼn Japannees, Lexus; en ʼn Sweed, Volvo, daarby insluit. Iets wat net twee van daai vervaardigers het, is ʼn klein luukse motortjie. Ek praat van ʼn B-segment supermini. Dit is die Audi A1 en Mini se Cooper.
Ek hoor mense dan vra: Hoekom wil mens só ʼn klein tjor hê? Dis eenvoudig. Baie mense woon in stede en het geen behoefte aan ʼn groot motor nie. Daai einste persoon is moontlik redelik suksesvol en wil ʼn lekkerder ryding hê. Die Audi A1 is die perfekte oplossing.
Die splinternuwe Audi A1 word in Suid-Afrika met drie enjins en drie spesifikasievlakke bekendgestel. Daar is ʼn 30 TFSI – dit is ʼn 1,0 driesilinderturbopetrolenjin. Die enjin bied 85 kW en 200 Nm. Ek het al met dié enjin in VW se Golf gery – en dis ʼn puik enjin. Volgende is die 35 TFSI – dit is ʼn 1,5 viersilinderturbopetrolenjin wat 110 kW en 250 Nm bied. Ek dink dié enjin gaan die meeste verkoop.
Vir dié wat ʼn bietjie meer poeier soek is daar die 40 TFSI. Dit is ʼn 2,0 viersilinderturbopetrolenjin wat 147 kW en 320 Nm bied. Al drie enjins stoot hul krag deur Audi se 7-spoed dubbelkoppelaarratkas.
By die bekendstelling het ons die 35 en 40 TFSI modelle gery. Die 35 voel heel voldoende op die pad, maar die 40 is verbasend rats. Die 30 is beskikbaar in al drie spesifikasievlakke, die 35 in al drie en die reeksleidende 40 slegs in S-line.
Audi se kwaliteit en materiale aan die binneruim was nog altyd puik. Die A1 bly getrou aan Audi as handelsmerk. Die kajuit is nou effe om die bestuurder gefokus en alles is lieflik ergonomies uitgelê. Waar die A1 vir my uitblink is in sy ontwerp. Dit is vir my ʼn asemrowend mooi klein buksie. Die A1 is nou slegs in vier deur Sportback–bakstyl beskikbaar. Beenruimte vir agterste passasiers is ook nie te versmaai nie.
Op die pad voel die A1 soos ʼn luukse Duitse voertuig. Vering is hard genoeg om sportiewe bestuurstyle aan te hits, sonder om ongemaklik en ondeund te raak. Padhouvermoë is puik vir dié klas voertuig.
Die is maklik om die A1 op te som. Dit is ʼn pragtige, luukse buksie. Daar is ʼn enjin vir elke smaak, behalwe diesel. Die enigste lokval is Audi se opsielys. ʼn Mens kan maklik R150 000 by die prys voeg as jy klomp opsies kies.
Die reeks lyk só:
Audi A1 Sportback 30 TFSI | 85 kW/ 200 Nm | 4.8 ℓ/ 100 km | R359 900 |
Audi A1 Sportback 30 TFSI Advanced line | 85 kW/ 200 Nm | 4.8 ℓ/ 100 km | R373 900 |
Audi A1 Sportback 30 TFSI S line | 85 kW/ 200 Nm | 4.8 ℓ/ 100 km | R388 900 |
Audi A1 Sportback 35 TFSI | 110 kW/ 250 Nm | 5.1 ℓ/ 100 km | R429 900 |
Audi A1 Sportback 35 TFSI Advanced line | 110 kW/ 250 Nm | 5.1 ℓ/ 100 km | R443 900 |
Audi A1 Sportback 35 TFSI S line | 110 kW/ 250 Nm | 5.1 ℓ/ 100 km | R458 900 |
Audi A1 Sportback 40 TFSI S line | 147 kW/ 320 Nm | 6 ℓ/ 100 km | R488 000 |
Die reeks word gedek deur ʼn een jaar/ onbeperkte kilometer waarborg en 5 jaar/ 100 000 km omvattende instandhoudingsplan.
Ons sal weer tyd met die A1 bestee en hom dán teen sy mededingers vergelyk.
Of skaf vir jou ‘n Polo GTi aan teen R362K. (Korting beskikbaar by seker handelaars)
n 1 jaar waarborg ?Ek wonder hoekom so min
Want die motorplan dek omtrent alles vir 5j.
Nuwe A1 is pragtig! Ek hoop die nuwe A1 met S-line se suspensie is sagter as die vorige A1 s’n. Die vorige A1 met S-line suspensie was so ferm / hard, dit was marteling! Een uur op die snelweg en jou lyf is seer…