Audi se super S6 wen los hande

Ek het verlede jaar ʼn berig geskryf oor Audi se fantastiese A6 40 TDI. Dit was ʼn briljante voertuig, luuks, gemaklik, ruim, lig op brandstof – alles perfek… buiten een ding. Krag. Nee, ek sê nie dat die 40TDI stadig is nie, maar ʼn S6 word aangedryf deur die VW-groep se 2.9 V6-turbopetrolenjin. Dié enjin kan mens in verskeie Porsche’s ook vind.

Die ontwerp is pure Audi. Konserwatief, maar uiters mooi. Die binneruim is een aspek waar Audi in my opinie al vir baie jare beter is as sy Duitse mededingers. Die S6 stel nie teleur nie. Die spesifikasievlak aan die binneruim is stratosferies. Die kajuit is gepeper met klomp luukshede om die passasiers gemaklik te hou, vir ure lank.

Dit bring ons by die opwindendste aspek van ʼn S6. Dit is ʼn groot vierdeur-sedanmotor. Hy het vierwielaandrywing en 331 kW en 600 Nm. Daai ponies kan hom van stilstand tot 100 km/h in 4,5 sekondes laat versnel, en hy is elektronies beperk tot 250 km/h. Indien jy jou mooi gedra op die oop pad, en die radarbeheerde spoedkontrole stel na 100 km/h, hoort jy naby Audi se beweerde brandstofverbruiksyfer van 8,3 ℓ/100 km uit te kom. Dis fantasties vir die verrigting wat beskikbaar is.

Op die pad is waar die koeël deur die kerk is. ʼn Sedanmotor is baie gemakliker as amper enige van sy sportnutsmededingers. Dit ry ligter, het beter padhouvermoë en ritgehalte. Sy kattebak sal ook baie meer sluk as enige sportnuts, behalwe ʼn laaikas of ʼn hond, maar dis nie ʼn probleem nie… dié klas kliënt het waarskynlik ʼn dubbelkajuit waarop die laaikas en die brak kan ry.

Dit is bitter maklik om die S6 op te som. Dis pragtig, het ʼn fantastiese binneruim en ʼn verstommende enjin. Hy sal met klomp sportmotors saam hol, en hy kan die hele gesin met bagasie insluk. Die enigste kwaal is die prys, maar vandag is alle motors skrikwekkend duur.

Die reeks lyk só:

Audi A6 40TDI140 kW/400 Nm5,2 ℓ/100 kmR919 500
Audi A6 45TDI Quattro183 kW/600 Nm6,5 ℓ/100 kmR1 100 000
Audi S6 TFSI Quattro331 kW/600 Nm8,3 ℓ/100 kmR1 401 500

Die reeks word gedek deur ʼn 1 jaar/onbeperkte km-waarborg en 5 jaar/100 000 km- omvattende instandhoudingsplan.

Die kompetisie lyk só:

BMW M550i xDrive390 kW/750 Nm10,7 ℓ/100 km2 jaar/onbeperkte km-waarborg

5 jaar/100 000- omvattende instandhoudingsplan

R1 509 938
Mercedes-AMG320 kW/520 Nm8,8 ℓ/100 km2 jaar/onbeperkte km-waarborg

5 jaar/100 000 km- omvattende instandhoudingsplan

R1 630 600
Porsche Panamera 4243 kW/450 Nm8,8 ℓ/100 km2 jaar/onbeperkte km-waarborg

3 jaar/100 000 km- omvattende instandhoudingsplan

R1 701 000

Die naaste mededinger in terme van prys is die BMW M550i. Daai BMW is wel ʼn V8 met heelwat meer krag as die Audi. Die Mercedes-AMG is wel ook ʼn sessilinder, maar ʼn koepee, en R230 000 duurder. Die S6 bied ʼn fantastiese ervaring; gaan toetsbestuur beslis een – dis pragtig.

ondersteun maroela media só

Sonder Maroela Media sou jy nie geweet het nie. Help om jou gebalanseerde en betroubare nuusbron se toekoms te verseker. Maak nou ʼn vrywillige bydrae. Onthou – ons nuus bly gratis.

Maak 'n bydrae

O wee, die gesang is uit! Kommentaar word ná 48 uur op ʼn artikel op Maroela Media gesluit. Kom kuier gerus verder op ʼn meer onlangse artikel.