Bekendstelling: Mercedes-Benz X-klas nou in SA

Die Mercedes-Benz X-klas (Foto: Mercedes)

Maroela Media was bevoorreg om die bekendstelling van die splinternuwe Mercedes-Benz X-klas by te woon. Dié voertuig is geen geheim, nou reeds vir ʼn geruime tyd. Die produksiemodel is verlede jaar aan die wêreld in ons eie Kaapstad gewys.

Die nuwe X-klas is eg Mercedes-Benz. Die ontwerp is getrou aan Mercedes-Benz se ontwerpstyl wat aan sy sportnutsvoertuie toegepas word. Die bakkie lyk taaier as wat ek aanvanklik verwag het. Die ontwerpers was veral slim om te verseker dat kleiner wiele nie uit verhouding lyk nie.

Die binneruim is ʼn lieflike verwelkoming aan die segment. Die sitplekke is uiters gemaklik en kan op verskeie maniere stel. Die kopstutte is vir my te ver vorentoe en pla my, maar ek is seker dit is weens veiligheidsmaatreëls so om jou nek te beskerm in ʼn botsing. Die materiale aan die paneelbord is vir my te hard in die model waarmee ons gery het, maar daar is ʼn fyn lyn vir Mercedes-Benz tussen luuks en bakkie. Die materiale in die Power-model is glo ook sagter en meer luuks.

ʼn Probleem vir my met die X-klas en die bakkie waarop hy gegrond is, is die hoogte van die stuurkolom. Die stuurwiel is heeltemal te laag en kan nog laer stel, maar glad nie hoog genoeg nie. Lang mense gaan nie die instrumente kan lees nie. Ek sou ook verwag dat daar ʼn reikafstand-verstelbare stuurkolom sou wees. Die inligtingstelsel en instrumentasie is gewone Mercedes-Benz-tipes, en dit werk gemaklik sodra mens gewoond is daaraan.

Die Mercedes-Benz X-klas (Foto: Mercedes)

Ons het omtrent 70% van die tyd op die bekendstellingsroete op grond en 4×4 deurgebring. Dié bakkie mag maar in die veld rondkerjakker. ʼn Ding wat spesifiek vir my uitgestaan het, is dat die 4×4-stelsel oombliklik aan- en afskakel, of sonder enige moeite tussen hoë- en laestrek. Indien jy al hiermee gesukkel het, sal jy presies weet hoekom dit ʼn prestasie is dat dit keer op keer aan- en afskakel sonder probleme.

ʼn Paar dinge wat vir my opvallend was, is die verfyndheid van die ritgehalte en klankdigtheid van die kajuit asook die kalibrasie van die outomatiese ratkas. Die voertuig waarmee ons gery het by die bekendstelling het slegs 570 km vertoon. Daai bakkie gaan eers mooi ingeloop wees hier nader aan 10 000 km. Ek gaan dus wag om my finale sê te sê oor die kraglewering as ons weer ʼn tydjie met hom deurgebring het.

Ek gaan die X-klas só opsom: Dit is ʼn lieflike, gemaklike bakkie wat nie vir die bos en ʼn hindernisbaan terugstaan nie. Mercedes-Benz het die platform betree en met kalibrasie en insig van luukse voertuie bou oor dekades heen ʼn egte Mercedes-Benz gebou. Gaan toetsbestuur self een, maar wees bereid om te koop …

Indien jy jou eie X-Klas wil laat bou, klik hier.

Mercedes-Benz X220d 4×2 Progressive120 kW/403 Nm7.5 ℓ/100 kmR642 103
Mercedes-Benz X250d 4×2 Progressive140 kW/450 Nm7.8 ℓ/100 kmR694 025
Mercedes-Benz X250d 4×4 Progressive140 kW/450 Nm7.9 ℓ/100 kmR696 785
Mercedes-Benz X250d 4×4 Power140 kW/450 Nm7.9 ℓ/100 kmR791 315

Die reeks word gedek deur ʼn 6 jaar/100 000 km- omvattende instandhoudingsplan.

Ons sal met ons indiepte-resensie die X-klas met sy mededingers vergelyk.

Die Mercedes-Benz X-klas (Foto: Mercedes)

ondersteun maroela media só

Sonder Maroela Media sou jy nie geweet het nie. Help om jou gebalanseerde en betroubare nuusbron se toekoms te verseker. Maak nou ʼn vrywillige bydrae. Onthou – ons nuus bly gratis.

Maak 'n bydrae

Nou pra' jý

O wee, die gesang is uit! Kommentaar word ná 48 uur op ʼn artikel op Maroela Media gesluit. Kom kuier gerus verder op ʼn meer onlangse artikel.

14 Kommentare

jongste oudste gewildste
Pierre

Manne, kom ons verstaan een ding hier, die is n nissan navara, AMG duitsland het laat verstaan hulle gaan nie raak aan die bakkie nie. Daar was ook nou onlangs toetse teen die res van die bakkie mark gedoen deur MERCEDES, die waarheid van daai toetse was dat die X KLAS nie teen Toyota, Ford, Isuzu, VW kon opstaan nie. Manne daar is baie beter daar buite teen n beter prys, meer waarde vir geld.

bgj van der westhuizen

mag dalk goed bestuur maar is nie wat dit se nie en die prys is te duur vir wie in die mark gaan hulle voor nie die gewone man op die straat nie en al is dit wat bly dit in bakkie kan net so wel n Nissan koop wand hy is op n Nissan onder stel gebou deur Nissan

Kaptein

Die X-Klas los ‘n probleem op wat nie bestaan nie.

Ray

As Mercedes so goed is hoekom bou hulle nie hulle eie bakkie nie, Nissan onderstel, Ranger se bakwerk (as jy die 2 modelle langs mekaar sit lyk dit maar omtrent edenties dieselfde). Al wat seker Mercedes sin is is die motor. Dieselfde soos Audi wat ook nou ñ bakkie wil uitbring, gaan seker net baie duurder Amarok wees as die een wat nou hier is.

Gerhard

Die Mercedes is verseker nie eg Mercedes nie. Die Nissan onderstel en bakwerk (meeste van die bak is Navara panele) is seker redelik goed en die wyer spoor maak dit seker gerieflik om te ry, maar die modelle met Renault enjins sal soortgelyke probleme as Nissans met daardie enjins he.