Bekendstelling: Toyota se splinternuwe Rav4

Toyota se nuwe Rav4 (Foto: Verskaf)

ʼn Voertuig waarna ek nou al ʼn rukkie uitsien is Toyota se nuwe Rav4. Sy voorganger was vir ʼn wyle heel gewild en met Akio Toyoda, Toyota se president en uitvoerende hoof, wat in 2010 gesê het dat Toyota nie meer vervelige motors sal bou nie, was ek opgewonde vir wat die nuwe TNGA-platform met Rav4 sou bring.

Dit is goeie nuus. Die ontwerp is uiters modern en ʼn vars bries wat in die segment inwaai. Dis nie net die ontwerp wat vernuwe is nie – die binneruim is verbasend cool. Die binneruim is uiters luuks met ʼn behoorlike spesifikasievlak. Die 2.0 GX-R model wat ons eerste gery het, het funksies soos verhitte en verkoelde sitplekke en draadloselaaifunksie vir jou slimfoon.

Die enigste kwaal van die binneruim vir my is die gebrek aan CarPlay en Android Auto. Beenruimte vir agterste passasiers is verbasend groot vir dié segment. Die beenruimte is ook beskikbaar sonder om die kattebak te belemmer – die Rav4 het ʼn baie ruim kattebak.

Toyota se nuwe Rav4 (Foto: Verskaf)

Die nuwe Rav4 gebruik nuwe weergawes van Toyota se 2.0 en 2.5 atmosferiese viersilinderenjins. Albei enjins bied indrukwekkende verhogings in kW en wringkrag teenoor hul voorgangers – en die verbasendste van alles is die verbeterings in brandstofverbruik met die 2.5.

Nie lank gelede nie was 2.4- en 2.5-viersilinderenjins uitermatig dors. Ons het meer as 130 km aan Natal se Noordkus met die lugreëling op arkties gestel gery en die 2.5 het ʼn brandstofverbruiksyfer van 8,1 ℓ/ 100 km gebied. Daar is ʼn 6-spoedhandrat 2.0 GX beskikbaar, dán maak die 2.0 GX-R gebruik van ʼn palwisseltransmissie (CVT) en die 2.5 VX ʼn 8-spoed wringkragomsitter-outo. Albei ratkaste het nie gepla op die oop pad nie, maar ek sal hulle in die dorpverkeer wil beproef.

Ritgehalte is indrukwekkend soepel in albei modelle. Ek is dankbaar dat Toyota nie gepla is met sportiewe vering en 20”-wiele soos baie vervaardigers deesdae is met hul sportnutsvoertuie nie. Padhouvermoë is in die kol vir dié klas voertuig, én die vierwielaangedrewe modelle geniet ʼn grondpad terdeë.

Daar is ʼn paar sterk rolspelers in dié segment, maar die nuwe Rav4 is beslis ʼn sterk mededinger.

Die reeks lyk só:

Toyota Rav4 2.0 GX handrat127 kW/ 203 Nm6.8 ℓ/ 100 kmR416 400
Toyota Rav4 2.0 GX CVT127 kW/ 203 Nm6.5 ℓ/ 100 kmR427 600
Toyota Rav4 2.0 GX-R CVT AWD127 kW/ 203 Nm6.7 ℓ/ 100 kmR508 100
Toyota Rav4 2.0 VX CVT127 kW/ 203 Nm6.5 ℓ/ 100 kmR505 400
Toyota Rav4 2.5 VX 8AT AWD152 kW/ 243 Nm7.3 ℓ/ 100 kmR577 900

Die reeks word gedek deur ʼn 3 jaar/ 100 000 km waarborg en 6 jaar/ 90 000 km diensplan.

Ons sal binnekort weer tyd met die Rav4 deurbring en sien hoe hy hom in die dorp gedra en hom dán teen sy mededingers vergelyk.

Het jy raad nodig voordat jy daardie spoggerige nuwe motor koop? Vra Maroela Media se motor-foendi.

ondersteun maroela media só

Sonder Maroela Media sou jy nie geweet het nie. Help om jou gebalanseerde en betroubare nuusbron se toekoms te verseker. Maak nou ʼn vrywillige bydrae. Onthou – ons nuus bly gratis.

Maak 'n bydrae

Nou pra' jý

O wee, die gesang is uit! Kommentaar word ná 48 uur op ʼn artikel op Maroela Media gesluit. Kom kuier gerus verder op ʼn meer onlangse artikel.

27 Kommentare

jongste oudste gewildste
Boet Fasie

Nee wat Toyota hou hom maar, ons koop nie meer Toyota nie, Bied spesiale aanbiedings aan vir EFF en ANC lede dalk koop hulle dit, alhoewel hulle meer Volkswagen ondersteuners is.

AfrChick

Ja nee… Toyota se houding jeens AIG en Steve is ‘n jammerte, but we don’t need you. Sal maar my geld elders spandeer. Vir R600 duisend + is daar baie beter opsies. Dank aan die media wie ons ingelig hou oor diskriminerende gatkruipers. Ps. Klink my tot Nigerië is keelvol…. eis hulle dan nie multimiljoene in boetes van MTN vir korrupsie nie?

Gerhard Bezuidenhout

Die voertuig is doodeenvoudig te duur want daar is groter voertuie bv die Isuzu wat n beter waarde vir geld is. Met Toyota se skop wat hulle ons blankes pas op die mond gegee het moet hulle maar die voertuie aan die kaders gaan verkoop.

marco polo

Waar is die dae toe motors nog geboubis vir mense wat daarvan hou om te bestuur. Lyk my deesdae se motors word gebou vir diegene wat eerder met hul selfone wil speel.

Johann cb

Bedek die vervaardiger se wapen op die voertuig, en dit is ‘n….enige ander sportnutsvoertuig op die Suid-Afrikaanse mark!