Bekendstelling: Toyota stel sy Hilux Dakar-reeks bekend

Die Toyota Hilux Dakar (Foto: Toyota)

Maroela Media was bevoorreg om onlangs die bekendstelling van die nuwe, beperkte weergawe Toyota Hilux Dakar by te woon. Ek sal stry dat dit is hoe die Hilux veronderstel was om te lyk van die begin af – maar volgens ware Toyota-gewoonte – stadig maar seker.

Toyota hou daarvan om eers ʼn ding mooi uit die boom te bekyk … en nie halsoorkop in ʼn ding in te jaag nie. Wel, nie die hele Toyota nie. By die bekendstelling is ons bederf om ʼn draai te ry saam met Giniel de Villiers in sy Dakar-veldrenmotor. Sjoe … maar jy kan meer daaroor lees in ʼn ander berig.

Wat maak die Dakar anders as die Raider? Die sierrooster en voorste buffer is effe anders. Dit lyk nou baie meer soos die Tundra wat in Amerika beskikbaar is. Aan die binneruim is alles swart gemaak, tot die dakbedekking – en ek hou daarvan.

Die Toyota Hilux Dakar (Foto: Toyota)

Die inligtingstelsel is nou toegerus met navigasie – ʼn item wat ek lankal verwag het in Hilux. Die instrumente kry ʼn nuwe gesig, eie aan die Dakar.

Die Dakar is beskikbaar in Dubbel- en Xtrakajuit, 4×2 en 4×4 asook handrat en outo – maar slegs met die 2.8 GD-6-enjin. Dié enjin bied 130 kW en 450 Nm in die outo, en 420 Nm in die handrat. Albei ratkaste is 6-spoed en die vierwielaandrywing word aan- en afgeskakel met ʼn elektriese knoppie binne die kajuit. Die 4.0 V6 bied 175 kW en 376 Nm en is slegs beskikbaar in die dubbelkajuitmodel.

Die Dakar is slegs beskikbaar in vier kleure, Inferno Orange Metallic, Glacier White, Chromium Silver en Graphite Grey.

Die reeks lyk só:

Toyota Hilux Xtrakajuit 2.8 GD-6 Dakar handratR470 300
Toyota Hilux Xtrakajuit 2.8 GD-6 Dakar outoR488 300
Toyota Hilux Xtrakajuit 2.8 GD-6 4×4 Dakar handratR535 600
Toyota Hilux Xtrakajuit 2.8 GD-6 4×4 Dakar outoR553 800
Toyota Hilux Dubbelkajuit 2.8 GD-6 Dakar handratR535 000
Toyota Hilux Dubbelkajuit 2.8 GD-6 Dakar outoR553 400
Toyota Hilux Dubbelkajuit 2.8 GD-6 4×4 Dakar handratR601 100
Toyota Hilux Dubbelkajuit 2.8 GD-6 4×4 Dakar outoR621 000
Toyota Hilux Dubbelkajuit 4.0 V6 4×4 Dakar outoR662 700

Die reeks word gedek deur ʼn 3 jaar/100 000 km-waarborg en 9 dienste/90 000 km vir die dieselmodel en 6 dienste/90 000 km vir die petrolmodel.

Die Hilux Dakar-reeks (Foto: Brendon Staniforth)

ondersteun maroela media só

Sonder Maroela Media sou jy nie geweet het nie. Help om jou gebalanseerde en betroubare nuusbron se toekoms te verseker. Maak nou ʼn vrywillige bydrae. Onthou – ons nuus bly gratis.

Maak 'n bydrae

Nou pra' jý

O wee, die gesang is uit! Kommentaar word ná 48 uur op ʼn artikel op Maroela Media gesluit. Kom kuier gerus verder op ʼn meer onlangse artikel.

17 Kommentare

jongste oudste gewildste
koos1

Merc x-klas 2.3 D/cab? Toyota Dakar 2.8 d/cab? Ek weet wat ek sou kies, en ek sal dan nog sowat R200 000.00 spaar. Baie maklike keuse.
Ek het in die begin nie van die nuwe Hilux gehou nie, maar hy groei op my en ek sal nou sê ek sal nie omgee nie!

Manie

Sal my voortande gee vir een, maar R600 000-00? Nee wat dan ry ek maar my ou Isuzu “implement” .

Diensplan

Is die diensplan terugwerkend aangepas vir bestaande eienaars van die 2.8 modelle?

Gerhard

Die nuwe Rolux lyk na ‘n goeie afleweringsvoertuig.

Vraagteken

Hoekom is die V6 so duur? Daar is mos baie minder komponenete in hom in vergelyk met die 2.8 turbo diesel?