[Foto’s] Bekendstelling: Hilux is die nuwe swart

Die nuwe Toyota Hilux Raider Black (Foto: Toyota)

Ek’t sopas ‘n uitweg gekry vir diegene wat Ford Rangers ry wat heimlik ʼn Hilux begeer. Henry Ford het gesê: “Jy kan enige iets hê – solank dit swart is.” Ahem. Welkom almal, aan die nuwe Toyota Hilux Raider Black.

Daar is ‘n woeste oorlog aan die gang in Suid-Afrika. Ons is bitter lief vir ons bakkies, en Toyota het besluit hulle gaan die lewe nog so effens moeiliker maak vir ons. Hulle het die Hilux sopas visueel ʼn rapsie opgekikker.

Die beperkte weergawe kry:

  • Swart sierrooster
  • Swart bufferinsetsel
  • Kleurgepaste skermstroke vir die wielnisse
  • Kleurgepaste deurhandvatsels
  • Kleurgepaste deurspieëls
  • 18” tweelingdriespeek-sierwiele
  • Swart dakverf
  • Swart stileringstaaf agter
  • Swart bakseil
  • Swart leerbekleedsel met silwer stikwerk
  • Elektries verstelbare bestuurdersitplek
  • Koolstofvesel-paneelinsetsels

Die Black-weergawe van die Hilux is beperk tot 50% van sy produksie vanaf Julie tot September. Die Hilux Black is so gewild, die eerste voorraad wat uit die fabriek gekom het is reeds uitverkoop.

Behalwe die bogenoemde opkikkerings is die Black ’n gewone Hilux. Daar is vier modelle beskikbaar:

Hilux Raider Black 2.8 GD-6 handratR521 100
Hilux Raider Black 2.8 GD-6 outoR538 900
Hilux Raider Black 2.8 GD-6 4×4 handratR585 300
Hilux Raider Black 2.8 GD-6 4×4 outoR604 300

Die 2.8 GD-6-enjin bied 130 kW en 420 Nm op die handrat en 450 Nm op die outo. Standaardspesifikasievlakke sluit in klimaatbeheer, spoedbeheer, Bluetooth, opdraande-wegtrekhulp, outomatiese ligte en sewe lugsakke. Die 4×4-modelle geniet elektriese 4×4-koppeling en afdraandebeheer.

Ons het voorheen die Hilux getoets. Dit was die outomatiese weergawe en ek moet bieg, ek het die handrat-weergawe meer geniet. Die 2.8-enjin se wringkrag is so laag in die toerestrek beskikbaar dat ’n mens amper nooit aan die kierie hoef te roei om krag te soek nie. Die handrat-weergawe is ook baie ligter op brandstof as die outo wat ons getoets het. Ek het nou 8.3 ℓ/100 km gehandhaaf.

Ek gaan die Hilux so opsom: Dit is ‘n lieflike bakkie. In 2017 loop hy nog voor in die bakkie-oorlog met oor die 600 eenhede teen die Ranger. As jy in die mark is vir ‘n bakkie, en jy kan dit bekostig – toetsbestuur gerus ‘n Hilux, maar neem jou tjekboek saam – jy gaan hom nie daar wil los nie.

ondersteun maroela media só

Sonder Maroela Media sou jy nie geweet het nie. Help om jou gebalanseerde en betroubare nuusbron se toekoms te verseker. Maak nou ʼn vrywillige bydrae. Onthou – ons nuus bly gratis.

Maak 'n bydrae

Nou pra' jý

O wee, die gesang is uit! Kommentaar word ná 48 uur op ʼn artikel op Maroela Media gesluit. Kom kuier gerus verder op ʼn meer onlangse artikel.

14 Kommentare

jongste oudste gewildste
Johan

Die artikel verwys na die Toyota Hilux en nie ‘n bakkie nie, dis iets waaruit ‘n troeteldier eet.

Jannie Human

Dit is die rede hoekom ek al die jare toyota ry bou n onvernietigbare onderstel en engin en bedek dit met n aantrklikke bakwerk en siendaar daar het jy n toyota
Mooi so toyota

DW

En as hy breek praat ons nie daaroor nie ! Want hulle breek mos nie net laaaaaaang dienste !
Of brandstof verbryk ?
Of as ‘n Ford jou pak gee op ‘n bult nie ne
Lekker toyota

Zatopek

Ag shame die swart verf gaan seker help dat dit nie omval as mens moet uitswaai vir iets in die pad nie?? Tyd vir ‘n Moose Test , kyk of die swart verf help?

Johan

Brendon ……nee dis Hilux bestuurders wat Rangers begeer……dis net Toyota wat met Ford se raptor wil meeding……