Ek dink Isuzu kon self nie die sukses van die 2.5 X-Rider voorspel nie. Die publiek was gek oor die werkesel se opgeknapte ontwerp en dit het ook glad nie seergemaak dat die X-Rider baie goedkoper was as sy 3.0 LX-boetie nie.
Isuzu het van krag tot krag gegaan met die bekendstelling van sy 2.5 outo bakkie, en nou is daar net nog een gaatjie om te vul: ʼn 3.0 TD X-Rider. Die oorspronklike 2.5 X-Rider spog met 100 kW en 320 Nm en kan 2.1 ton sleep.
Die 3.0 TD X-Rider geniet dieselfde visuele opknappings as sy 2.5-boetie en is ook slegs in drie kleure beskikbaar: Summer White, Switchblade Silver en Pull Me Over Red. Die 3.0 bied 130 kW en 380 Nm en is gepaard met ʼn 6-spoed wringkragomsitter outomatiese ratkas. Die 3.0 TD kan ook 3.5 ton sleep.
Die X-Rider reeks lyk nou só:
Isuzu D-Max 2.5 TD dubbelkajuit X-Rider handrat | 100 kW/ 320 Nm | 7.7 ℓ/ 100 km | R466 500 |
Isuzu D-Max 2.5 TD dubbelkajuit X-Rider outo | 100 kW/ 320 Nm | 8.1 ℓ/ 100 km | R484 200 |
Isuzu D-Max 2.5 TD dubbelkajuit X-Rider 4×4 handrat | 100 kW/ 320 Nm | 7.9 ℓ/ 100 km | R519 200 |
Isuzu D-Max 3.0 TD dubbelkajuit X-Rider outo | 130 kW/ 380 Nm | 7.5 ℓ/ 100 km | R551 100 |
Die reeks word gedek deur ʼn 5 jaar/ 120 000 km waarborg en 5 jaar/ 90 000 km diensplan.
Soos ek onlangs berig het, die 2.5 is ʼn puik bakkie. Indien mens meer as 2.1 ton wil sleep is die 3.0 ʼn puik voertuig teen die prys.
Pragtig Izuzu. Daai bakkie lyk sommer spuls!