Dit is vir party mense vreemd as ʼn motorjoernalis vir hulle sê dat een spesifieke model in ʼn reeks moontlik nie lekker is nie. Baie mense sê: “Hoe kan die 2.0 nie lekker wees nie as die 1.6 puik is?” Die antwoord is heel eenvoudig … dis kalibrasie.
Mercedes-Benz moet nou sy uiters suksesvolle AMG-been in gedagte hou as hy met ʼn konsep begin. ʼn Voertuig se vering en onderstel moet sterk genoeg wees om alle enjins en ratkaste te kan hanteer, dus kan ʼn GLE 300 voel of hy effens min krag het – nie omdat die enjin lig in die broek is nie, maar omdat die onderstel gekalibreer is om die atoombom van ʼn V8-enjin in die 63-weergawe te huisves.
Dit is geen geheim dat ek nie die grootste liefhebber is van ʼn sportnutsvoertuig met ʼn koepee-bakstyl nie. Ek sien nie die nut daarin om met ʼn praktiese sportnutsvoertuig enigsins ruimte in te boet nie. Nietemin is die Mercedes-AMG GLE 63 S ʼn meesterstuk met sy dowwe afwerking. Die binneruim is soos enige Merc rateltaai gebou en dit bevat al die truuks wat van die AMG ʼn lieflike reisgenoot maak.
Dit bring ons by die middelpunt van die AMG-heelal: die fantastiese 4.0-dubbelturbo-V8. Ek het al in ʼn berig geskryf dat dit moontlik een van die beste enjins ooit kan wees. Die 4.0 bied 450 kW en 850 Nm, en 0 km/h tot 100 km/h neem ʼn ratse 3,8 sekondes. Hy sal tot 280 km/h aanhou om voluit te snol. Dit is egter nie die hele storie nie – die V8 se brul laat jou in hoendervleis uitslaan.
Op die pad is die GLE 63S absoluut ʼn vuurpyl. Die ritgehalte kan soms effens styf voel, maar met soveel krag onder die kap het die vering baie werk om te doen.
Daar is ʼn puik nege lugsakke en ʼn magdom ander veiligheidstelsels om dinge in die GLE veilig te hou.
Dit is maklik om die AMG op te som. Dit is ʼn fantastiese sportnutsvoertuig. Die AMG-bomklapper onder die kap is onweerlegbaar. Ek persoonlik verkies die gewone SUV-bakstyl en nié die koepee nie. Dit is baie geld, maar vir diegene wat dit kan bekostig, kan die GLE 63S nie geïgnoreer word nie.
Die reeks lyk só:
Mercedes-AMG GLE53 4Matic+ | 320 kW/520 Nm | 9.4 ℓ/100 km
| R1 851 280 |
Mercedes-AMG GLE53 4Matic+ Koepee | 320 kW/520 Nm | 9.3 ℓ/100 km
| R1 939 040 |
Mercedes-AMG GLE63 S 4Matic+ | 450 kW/850 Nm | 12.4 ℓ/100 km
| R2 907 440 |
Mercedes-AMG GLE63 S 4Matic+ | 450 kW/850 Nm | 12.6 ℓ/100 km
| R2 970 920 |
Die reeks word gedek deur ʼn 2 jaar/onbeperkte km-waarborg en 5 jaar/100 000 km- omvattende instandhoudingsplan.
Die kompetisie lyk só:
Porsche Cayenne Turbo S e-hybrid Coupé | 500 kW/900 Nm | 3.9 ℓ/100 km
| 2 jaar/onbeperkte km- voertuigwaarborg 8 jaar/160 000 km-batterywaarborg 3 jaar/100 000 km- omvattende instandhoudingsplan
| R3 043 000 |
BMW X6 M Competition | 460 kW/750 Nm | 12.5 ℓ/100 km | 2 jaar/onbeperkte km-waarborg 5 jaar/100 000 km- omvattende instandhoudingsplan | R3 080 320 |
Die BMW X6 competition se brandstof verbruik is slegs 3.9 l per 100 km? Dis wat my betref die mees uitstaande kenmerk van al hierdie buitensporige uiters duur vuurwaens.
Dagsê Jack
Baie dankie vir jou kommentaar. Ek het per ongeluk die verkeerde syfer by die verkeerde motor gehad. Dit is wel die Porsche Cayenne wat 3.9l / 100 km kan bereik – weens die feit dat dit ‘n hibridiese dryfstelsel het. Jammer vir die oorsig.
Groetnis
Brendon
nms Maroela Media