Nuwe Clio goed, maar mededingers beter?

Renault het onlangs sy nuwe vyfdegenerasie-Clio bekendgestel.

Die Clio is ʼn enorme handelsmerk vir Renault – des te meer in Europa, maar selfs in Suid-Afrika. Die Franse het nog altyd ʼn oog gehad vir ʼn lekker luikrug. Die ontwerp van die nuwe Clio is werklik mooi, maar dis onder die vel waar hy kan verbeter.

Die binneruim is netjies aanmekaargesit, met materiale van goeie gehalte en ʼn werklik goeie spesifikasievlak. Daar is ʼn groot raakskerminligtingstelsel wat nou slegs ʼn draadlose verbinding met mens se foon inspan om Apple CarPlay en Android Auto te gebruik. Dit is ʼn groot frustrasie, want CarPlay is slegs werklik betroubaar wanneer dit met ʼn draad gekoppel word. Dit is egter nie net ʼn probleem in die Clio nie, maar met alle voertuie wat draadloos verbind.

Fisieke knoppies vir die lugreëling is ʼn welkome toevoeging en as mens eers gewoond is aan die stafie agter die stuurwiel vir die klankstelsel, dan hoef mens darem minder met die raakskerm te sukkel. Die bestuursposisie is gemaklik, en die sitplekke bied lekker steun.

Onder die kap sit Renault se 1.0-driesilinderturbopetrolenjin. Hy bied 74 kW en 160 Nm. Heel billik. Die wringkragpiek is beskikbaar teen 2 750 r/min – lekker in die kol, maar die vyfspoedhandrat loop teen amper 3 500 r/min teen 120 km/h. Dit is té hoog. ʼn Sesde rat sou die verbruik baie op die oop pad verbeter, sou die omwentelinge dan by 2 500 r/min op die oop pad kon wees.

Du Preez de Villiers, Maroela Media se landboujoernalis, het talle grondpaaie met die Clio aangedurf en meen die Clio het sy man puik gestaan. Hy was ook beïndruk met hoe die vastrap- en stabiliteitsbeheer alles in toom hou sodra die oppervlak glad raak.

Die Clio geniet ʼn sterk veiligheidspesifikasievlak. Daar is ses lugsakke en sluitweerremme met elektroniese remkragverspreiding. Aan die aktiewe kant is daar baanbeheer, vastrap- en stabiliteitsbeheer, blindekolwaarskuwing en botsingwaarskuwing met noodremhulp, terwyl die truratkamera speletjies maak van parkeer.

Op die pad beïndruk die Clio met sy ritgehalte, maar op die kalibrasiefront stel hy teleur. Die koppelaar, versneller en enjinreaksie kort verfyning. Ons het onlangs ʼn Polo onder hande gehad, ook ʼn driesilinder met ʼn handratkas, en hy is verreweg makliker om te bestuur en lekkerder om mee saam te leef. Sy kattebak is ook heelwat groter as die Clio s’n.

Ek sal dus die Clio só opsom: Dit is bitter mooi en het ʼn indrukwekkende spesifikasievlak. Die Polo is makliker om te bestuur, maar het beslis ʼn hoër diefstal- en kapingsrisiko. As mens heelwat tyd met die Clio deurbring, trap mens dalk die skoen uit tot hy lekker sit. Ek sou eerder een gaan kies tussen die mededingers.

Die reeks lyk só:

Renault Clio 1.0 Turbo LifeR309 900
Renault Clio 1.0 Turbo ZenR324 900
Renault Clio 1.0 Turbo IntensR349 900

Die kompetisie lyk só:

Opel Corsa 1.2T Edition74 kW/205 Nm5,7 ℓ/100 km3 jaar/120 000 km-waarborg

3 jaar/45 000 km- diensplan

R339 900
Citroën C3 1.2T Shine81 kW/205 Nm6 ℓ/100 km5 jaar/100 000 km-waarborg

3 jaar/60 000 km- diensplan

R352 900
Volkswagen Polo 1.0TSI 70 kW Life70 kW/175 Nm5,4 ℓ/100 km3 jaar/120 000 km-waarborg

3 jaar/45 000 km- diensplan

R353 600
Peugeot 208 1.2T Allure74 kW/205 Nm5,8 ℓ/100 km5 jaar/100 000 km-waarborg

3 jaar/60 000 km- diensplan

R371 900

Elkeen van dié mededingers is ʼn B-luikrug met ʼn turboaangejaagde enjin. Die Citroën is die enigste outo. Almal het ses lugsakke en indrukwekkende veiligheidstelsels. Daar is nie ʼn slegte motor tussen hulle nie, maar die Polo is perfek.

ondersteun maroela media só

Sonder Maroela Media sou jy nie geweet het nie. Help om jou gebalanseerde en betroubare nuusbron se toekoms te verseker. Maak nou ’n vrywillige bydrae. Onthou – ons nuus bly gratis.

Maak 'n bydrae

Het jy iets op die hart? Maroela Media se kommentaarfunksie is ongelukkig gesluit oor die Paasnaweek. Kom kuier gerus later weer!

Nuuswenke kan deur hierdie vorm gestuur word.