Ford het onlangs vir sy Figo’tjie ʼn nuwe jassie aangetrek. Hulle noem hom die Figo Freestyle. Daar is heelwat “cross”-tjorre die afgelope tyd, maar dié is een van die min suksesvolle ombouings na my mening.
Die Figo is ʼn oulike buksie wat ʼn verbasende gevoel van gehalte in dié segment bied. Motors in dié segment kan maklik blikkerig en plastiek voel. Die ontwerp is heel oulik en die binneruim is netjies. Die sitplekke is gemaklik en die paneelbord ergonomies. Die skerm op die paneelbord bied CarPlay en Android Auto. Daar is klimaatbeheer en elektriese vensters in al vier deure.
Die enjin in die Figo is ietwat van ʼn juweel. Dit is die romerigste driesilinderenjin tans op die mark. Dit is ʼn atmosferiese 1,5 driesilinder wat 91 kW en 150 Nm bied, een van die sterker tjorre in dié klas. 0 – 100 km/h duik op in 11,8 sekondes en hy sal aanhou tot 175 km/h terwyl hy suutjies teen 5,5ℓ/100 km aan die brandstof teug.
Op die oop pad is ʼn die Figo ʼn lekker reismaat én hy is rats in die dorp. Sy 15”-wiele met ʼn 65-profiel band doen wondere vir die ritgehalte en sy padhouvermoë is in die kol vir dié klas voertuig – al is daar effense bakrol om draaie. Aan die veiligheidskant steek die Figo nóg ʼn veer in sy hoed met ses lugsakke, ABS en ʼn driester veiligheidsgradering.
Ek sal die Ford Figo Freestyle só opsom: Dit is ʼn oulike visuele opknapping van ʼn reeds indrukwekkende buksie. Die prysverhoging sit hom wel tussen stram kompetisie. Gaan toetsbestuur almal, een sal pas soos ʼn handskoen.
Die reeks lyk só:
Ford Figo 1.5 Ambiente luikrug 5-spd handrat | R215 100 |
Ford Figo 1.5 Ambiente sedan 5-spoed handrat | R221 900 |
Ford Figo 1.5 Trend luikrug 5-spd handrat | R225 500 |
Ford Figo 1.5 Trend sedan 5-spoed handrat | R231 100 |
Ford Figo Freestyle 1.5 Trend luikrug 5-spd handrat | R241 100 |
Ford Figo 1.5 Titanium luikrug 5-spoed handrat | R250 700 |
Ford Figo 1.5 Trend luikrug 6-spoed outo | R250 900 |
Ford Figo Freestyle 1.5 Titanium luikrug 5-spd handrat | R263 200 |
Die mededinging lyk só:
Renault Sandero Stepway Plus | 66 kW/ 135 Nm | 5,4 ℓ/ 100 km | 5 jaar/ 150 000 km waarborg 2 jaar/ 30 000 km diensplan | R251 900 |
Toyota Starlet 1.4 XR | 68 kW/ 130 Nm | 5,1 ℓ/ 100 km | 3 jaar/ 100 000 km waarborg 3 jaar/ 45 000 km diensplan | R258 500 |
Citroën C3 1.2 Feel | 60 kW/ 118 Nm | 5,7 ℓ/ 100 km | 5 jaar/ 100 000 km waarborg en diensplan | R259 900 |
Suzuki Baleno 1.4 GLX | 68 kW/ 130 Nm | 5,1 ℓ/ 100 km | 5 jaar/ 200 000 km waarborg 4 jaar/ 60 000 km diensplan | R259 900 |
Volkswagen Polo Vivo 1.6 Highline | 77 kW/ 153 Nm | 6,2 ℓ/ 100 km | 3 jaar/ 120 000 km waarborg | R260 300 |
Tussen dié mededingers is die Citroën C3 se 5 jaar/100 000 km-diensplan ongeëwenaard. Die voertuig het ook ʼn puik ontwerp, en sterk spesifikasies.