Peuters moet vir hul ontwikkeling aan drie-dimensionele ervarings blootgestel word waar hulle al hul sintuie inspan, en nie net ‘n twee-dimensionele instrument soos ‘n tabletrekenaar nie, beweer ‘n kenner.
Tabletrekenaars bied ‘n tweedimensionele omgewing aan waarin min sintuie ingespan word, skryf Sieneke Goorhuis-Brouwer, ‘n ortopedagoog/spraakpatoloog in ‘n opiniestuk in die Nederlandse koerant, Trouw. Goorhuis-Brouwer is ‘n dosent Early Childhood Stenden Hogeschool.
Sy put onder meer uit die navorsing van die Duitse hoogleraar, Manfred Spitzer, wat die begrip “digitale dimensie” geskep het en sê van jongs af by kinders kan intree.
Goorhuis-Brouwer meen die kleuters word ook oorlaai met inligting deur tabletrekenaars en word geïsoleer wanneer hulle daarmee speel. “Dit is nadelig vir die kind se sosiaal-emosionele ontwikkeling,” skryf sy. Sy reken dus die skep van sogenaamde “iPad-skole” is daarom riskant.
Die volledige opiniestuk hier gelees word.