6 sterf in trompop botsing

Nooddienste spook om vasgekeerdes bevry. (Foto: Verskaf)

Ses mense is Woensdagaand dood toe ’n bus en ’n motor reg van voor op die N7 tussen Piketberg en Moorreesburg in die Wes-Kaap gebots het.

Kenny Africa, Wes-Kaapse verkeershoof, het gesê ’n Volkswagen Polo en ʼn passasiersbus het sowat 2 km buite Moorreesburg gebots.

Volgens Africa was ses van die bus se 16 insittendes ná die botsing onder dié voertuig vasgekeer waarna hulle later met ʼn gespook bevry kon word. Die ander tien insittendes is ook in die voorval beseer.

Die bestuurder van die motor is in die botsing dood terwyl vyf van die bus se insittendes later dood verklaar is.

Die pad is sedertdien weer oopgestel nadat dit aanvanklik weens die botsing gesluit was, het Africa gesê.

ondersteun maroela media só

Sonder Maroela Media sou jy nie geweet het nie. Help om jou gebalanseerde en betroubare nuusbron se toekoms te verseker. Maak nou ʼn vrywillige bydrae. Onthou – ons nuus bly gratis.

Maak 'n bydrae

Nou pra' jý

O wee, die gesang is uit! Kommentaar word ná 48 uur op ʼn artikel op Maroela Media gesluit. Kom kuier gerus verder op ʼn meer onlangse artikel.

7 Kommentare

jongste oudste gewildste
Francois

Was dit interkaap bus

Saint

Die aaneenlopende witstreep wat die twee rybaane skei is ‘n skildery wat slegs die eentonigheid van die pad moet breek.
Dit het geen ander lewende waarde nie.

leser

wie het nouweer geslaap?

Bekommerde

Sal nogal interessant wees om te weet wie was nou die skuldige?
DIt is nou die hoeveelste bus wat in die afgelope tyd in botsings betrokke is.

Motorbestuurders misgis hulle oor die spoed waarteen die busse beweeg.

Sterkte aan die wat geliefdes verloor het en almal betrokke met die ongeluk.

Carla van Wyk de Vries

Waar le die verantwoordelikheid van vervoermaatskappye veral wat die bestuurders van passasiersvoertuie betref? Word hulle afgelos en kry hulle genoeg tyd om te slaap? Is daar planne in gevalle waar aflosbestuurders nie by ontmoetpunte opdaag nie? Word dit van bestuurders verwag om maar “plan te maak” omdat almal so bewus is van die werkloosheid wat wag sou hulle as dislojaal bestempel word.
En wanneer daar ‘n ongeluk plaasvind word die bestuurder ondersteun of moet hy maar self vir sy regshulp opdok?
Wetgewing in die staatskoerant is nie genoeg nie.