Afgryse oor besending van 60 000 skape na Midde-Ooste

Argieffoto ter illustrasie. (Foto: Unsplash)

Die Nasionale Dierebeskermingsvereniging (NDBV) het sy skok en afgryse uitgespreek oor die Al Shuwaikh-vaartuig wat Maandag by die hawe in Oos-Londen in die Oos-Kaap aangekom het om glo sowat 60 000 skape te laai en na die Midde-Ooste te vervoer.

Volgens die NDBV het ʼn invoerder van Koeweit genaamd Al Mawashi ’n onderneming in Suid-Afrika geregistreer en maak hulle tans gebruik van ʼn plaaslike uitvoerder om ongeveer 60 000 skape te voorsien en hulle later vandeesweek te help om dié vrag skape te laai.

Die NDBV sê die voorneme is glo om jaarliks ​​600 000 stuks vee uit te voer. Die NDBV voer aan dat die lewendige uitvoer van diere ter see vir die doeleindes van slagting onaanvaarbaar en onnodig is.

“Suid-Afrika moet standpunt inneem teen hierdie gruwelike en onnodige praktyk en eerder verpakte vleis uitvoer wat nie net sal sorg dat diere nie onnodig ly nie, maar ook die land se sukkelende ekonomie sal help,” het Grace de Lange, senior inspekteur en bestuurder van die NDBV se beskermingseenheid vir plaasdiere, gesê.

Die vereniging voer aan dat die vaart vanaf Suid-Afrika na die Midde-Ooste, wat oor die Arabiese See strek en die Straat van Hormuz binnegaan, baie stresvol vir die diere sal wees.

“Hierdie gebiede is bevestig as hoë‑risikogebiede vir hittestres tydens die tydperk van Mei tot Oktober.”

Volgens De Lange veroorsaak hoë temperature van dié aard dat skape nie in staat is om hul liggaamstemperatuur te reguleer nie. Bewyse toon dat gekombineerde hitte en humiditeit gedurende ʼn reis in dié tydperk dus katastrofiese vlakke kan bereik wat tot hitte-uitputting kan lei en “tot gevolg het dat skape lewend kook”.

Die hitte is ook nie die enigste bekommernis met die reis nie. Die NDBV is ook bekommerd dat die diere longontsteking kan opdoen en mekaar kan vertrap. Om sake te vererger sal daar ook meer as 100 000 liter urine saam met die diere aan boord wees.

Die vereniging benadruk dat weke van onbehandelde afval, gemeng met hoë temperature, ’n dodelike ontlastingmengsel sal veroorsaak en dat dit gevaarlik vir die diere sal wees om te gaan lê omdat hulle die risiko loop om lewendig begrawe te word. Die ammoniak wat vrygestel word, kan die oë en kele van diegene aan boord brand en dit kan ook tot respiratoriese infeksies lei.

“Baie diere sal nie die reis oorleef nie. Die kumulatiewe sterftes op Al Mawashi se vloot vir die tydperk van 1980 tot die eerste helfte van 2017 is meer as 1,5 miljoen,” het De Lange gesê.

ondersteun maroela media só

Sonder Maroela Media sou jy nie geweet het nie. Help om jou gebalanseerde en betroubare nuusbron se toekoms te verseker. Maak nou ’n vrywillige bydrae. Onthou – ons nuus bly gratis.

Maak 'n bydrae

Nou pra' jý

O wee, die gesang is uit! Die kommentaar op hierdie berig is gesluit. Kom kuier gerus lekker verder saam op ʼn ander artikel.

44 Kommentare

jongste oudste gewildste
Arie

Tyd dat iemand se oë oop gaan, maar as hulle wag dat die regering optree sal daar niks aan gedoen word nie

Carol

NEE!!!!! Waarom kan vleis nie gevries uitgevoer word nie?!!! Nie genoeg woorde om my walging uit te spreek nie!!!!

Jan

Dit sal baie hartseer wees as hierdie praktyk plaasvind , ons land en boere het genoeg ondersteuning en netwerke om vleis klaar verwerk uit te voer. As n druiwe korrel se temperatuur en suikervlakke gemonitor kan word vanaf Upington tot in Belgie kan vleis definitief klaar verwerk en verkoel vervoer word , dan bly die diere se oorskot , naamlik velle , afval , wol ens ook nog hier om n industie mee te bedryf.

Rob

Die man agter DIE, is BRUCE PAGE EN FAMILIE VAN PAGE FARMS OOS KAAP.

Andile

Ek aanvaar dat regte boere nou dat hulle wet hiervan, wel hul vee se welstand in ag neem, selfs na verkoop. Dus aanvaar ek dat ons boere met die DBV sal saamwerk en die eerbare ding te doen deur die verkoop te weier mits dit nie op n menslikke manier gedoen word wat vir die DBV aanvaarbaar is nie.
Aanvaar ek te veel?