Angus Buchan hou Gauteng-gebeds­byeenkoms

angus-buchan-2018-08-02

Angus Buchan het gesê hy verwag sowat twee miljoen mense by die It’s Time Pretoria gebedsbyeenkoms op 27 Oktober. Foto: Esté Meyer Jansen/Maroela Media.

“Ek weet die mense sal kom saambid, want daar is geen ander antwoord vir hierdie land se probleme nie.”

Só het Angus Buchan Donderdag tydens ʼn mediakonferensie by die gemeenskapradiostasie GrootFM in Pretoria gesê.

Buchan het bekendgemaak dat daar op Saterdag 27 Oktober ʼn gebedsbyeenkoms in Gauteng sal plaasvind. Hy het gesê dat hy hierdie keer sowat twee miljoen mense by die gebedsbyeenkoms verwag.

“Mense kan maar sê wat hulle wil, maar ek glo in die krag van gebed en gebede word beantwoord. Ek gaan beslis nie net bly terugsit en niks doen nie, ek gaan ook nêrens heen nie, maar daarom moet ons bid. As ons dit nie nou doen nie kan ons nie later oor die situasie in die land kla nie – hierdie is kritiek om te onthou.”

Buchan het gesê hy beskou homself as ʼn boer, nie ʼn prediker nie, en hy staan volledig in die diens van God.

“Die Heilige Gees wou my nie uitlos nie, hy het vir my gesê daar moet net nog een gebedsgeleentheid gehou word. Ek is maar net ʼn verteenwoordiger van Jesus Christus en ek staan vanoggend voor julle in gehoorsaamheid teenoor hom.

“Ek kan wel aan julle getuig die “outeur” van die Bybel het my nog nooit gefaal nie, en die Bybel het gesê ek moet na Gauteng toe kom om te bid. Ek weet hierdie gebedsbyeenkoms gaan nie net Suid-Afrika nie, maar die hele vasteland skud.”

Buchan het gesê daar is mense wat wonder of dié soort gebedsbyeenkomste enigsins die moeite werd is of enige uitwerking het.

“Ná Bloemfontein se byeenkoms het ons ʼn verandering van leierskap in die regering gehad, die Guptas is aangevat, die rand het einde verlede jaar versterk en die kernkragstasies, wat die land triljoene sou beloop, is van die baan nadat dit ongrondwetlik verklaar is, daar is in die parlement geopen met skriflesing – dink jy hierdie is maar net ʼn toeval, of kan jy glo hier is ʼn Hoër Hand betrokke?”

“In Mitchells Plain, een van die gevaarlikste plekke in Suid-Afrika, het 165 000 mense op hul knieë gegaan en gebid. Dit het gereën daardie winter. Mense sal vir my sê; ‘Ja, Angus, maar dit reën altyd in die winter in die Kaap’ en ek sal vir hulle sê maar dit het vir drie jaar voor die tyd nie in die Kaap gereën nie.

“Ek is vandag hier, want ek is gehoorsaam. As jy gehoorsaam is aan God, kan ek jou belowe deure gaan oop en wonderwerke gebeur.”

Hardus Zevenster, uitvoerende hoof van die Bloudrukgroep, het op die konferensie gesê dit is tyd vir Christene in die hierdie land om op te staan.

“Ons moet wys ons draai na God in krisistye en nie na geweld of ʼn persoon nie. Ons wil nou ʼn boodskap van hoop na mense bring.”

Zevenster en Andy Buchan, Angus se seun wat verantwoordelik is vir logistieke reëlings van die gebedsbyeenkomste, het gesê hulle wil nie in hierdie stadium bekend maak waar die gebedsbyeenkoms gehou gaan word nie omdat hulle verkeer na die byeenkoms goed wil reguleer.

“Ons het baie van die geleentheid in Bloemfontein geleer. Daar het ons sowat 16 motors per sekonde in ses uur parkeer. Ons gaan mense eerder na ʼn parkeerplek lei waarvandaan hulle sal stap na die plek waar gebid word.”

Buchan het wel bevestig dat hulle ʼn 1 000 hektaar gratis gekry het waar hulle die geleentheid kan aanbied.

“Die hulp en welwillendheid wat ons reeds vir hierdie byeenkoms ontvang het, is ongelooflik.

“Dit is belangrik dat mense moet weet ons gaan nie kaartjies vir hierdie geleentheid verkoop nie en ons gaan nie enige kollekte opneem nie. Ek gaan ook nie om ʼn kerk te bemark of uit te bou nie.

“Hierdie is nie ʼn Shalom-inisiatief nie, dit gaan oor wat God vir die land wil hê. Ons praat nie oor ʼn kerk nie, ons praat oor Jesus en hierdie byeenkoms is vir Suid-Afrika.”

Buchan het ook gesê hy het reeds die ondersteuning van sakelui, leiers van verskillende kerke en politieke leiers gekry. “Ek sal twee name noem: hoofregter Mogoeng Mogoeng en Mangosuthu Buthelezi het reeds hul steun vir hierdie geleentheid toegesê.

“Geen politikus in hierdie land sal teen hierdie geleentheid kan wees nie. Enige man wat met God die spot dryf sal verloor – dit is nie ek wat so sê nie, lees maar die Bybel – manne wat teen God staan, sal verloor.”

Buchan het bygevoeg dat mense kan begin voorberei vir die byeenkoms deur nou al te begin bid.

“Ons het nie ʼn begroting vir die geleentheid nie, ons blaas maar net die trompet en mense moet betrokke raak, want dit is julle Premierliga. Ons gaan jul deelname benodig, maar ek weet ons gaan dit in hierdie agt weke laat werk.

“Ek sien ʼn miljoen wit mense en ʼn miljoen swart mense wat gaan saambid as een nasie – niks minder sal goed genoeg wees nie.”

  • Lesers wat betrokke wil raak of meer oor die It’s Time Pretoria gebedsbyeenkoms wil uitvind, kan Angusbuchan.co.za besoek.

ondersteun maroela media só

Sonder Maroela Media sou jy nie geweet het nie. Help om jou gebalanseerde en betroubare nuusbron se toekoms te verseker. Maak nou ʼn vrywillige bydrae. Onthou – ons nuus bly gratis.

Maak 'n bydrae

Nou pra' jý

O wee, die gesang is uit! Kommentaar word ná 48 uur op ʼn artikel op Maroela Media gesluit. Kom kuier gerus verder op ʼn meer onlangse artikel.

30 Kommentare

jongste oudste gewildste
Robert

Amen, laat dinge gebeur!!

Al

Mooi so Angus – ek kan ook getuig dat die Here ons begenadig het met die land se probleme. Hy sal dit weer doen. Ons moet net glo en vertrou en ons almagtige Vader sal vir die res sorg. Hy is immers die Skepper van die heelal.
Hy is in beheer – nie ñ politieke party nie.

Nel

Hoe verstaan jy wat jy lees Jan? Angus sê uitdruklik in die berig hier bo dat die besluit om gebedsbyeenkomste te hou nie sy eie inisiatief is nie, maar dat hy hom in gehoorsaamheid deur die HG laat lei.

AmY

Ek glo ook in die krag van gebed.

Hansman

“Na die Bloemfontein byeenkoms het ons verandering van leierskap in die regering gehad”
Ja en hoe werk dit vir ons nou uit? En die Rand is besig om te sink soos n klip.