Avontuursoekers ʼn groot mark vir Wes-Kaapse toerisme

(Foto: Louise Spijkerman)

ʼn Onlangse verslag van Wesgro, die amptelike toerisme-, handel- en beleggingsbevorderingsagentskap vir Kaapstad en die Wes-Kaap, dui daarop dat dié provinsie in die nabye toekoms ʼn trekpleister vir avontuurlustiges van regoor die wêreld gaan wees – ʼn nismark in die toerismesektor wat na verwagting teen 2032 ʼn verbysterende $4,6 triljoen sal genereer.

Avontuurtoerisme, soos die Adventure Travel Trade Association dit beskryf, behels reise met ten minste twee van die volgende elemente: fisieke aktiwiteit, natuurlike omgewing/skoonheid en kulturele blootstelling.

Hierdie ontluikende nis verdeel aktiwiteite in “harde” en “sagte” kategorieë. “Harde aktiwiteite” lok sensasiesoekers wat uitdagings soek, soos wateravonture, grotervarings, bergklim en valskermspring. “Sagte aktiwiteite” sluit in veilige aktiwiteite soos stap of fietsry.

Volgens Allied Market Research, ʼn globale markintelligensieverskaffer, is die avontuurtoerismemark in 2022 wêreldwyd op $366,7 miljard bereken, met projeksies wat ʼn aansienlike styging tot soveel as $4,6 triljoen teen 2032 aandui.

Luidens die Wesgro verslag kan hierdie groei aan die toenemende vraag na avontuurervarings wêreldwyd toegeskryf word.

“Hoewel die presiese grootte van die plaaslike avontuurtoerismemark onberekenbaar bly, is dit duidelik dat dit aan die toeneem is, veral met inagneming van die onlangse toename in wêreldwye belangstelling in avontuuraktiwiteite.”

Data wat verlede jaar deur Suid-Afrikaanse Toerisme bekendgemaak is, beklemtoon ook ʼn verskuiwing in verbruikersvoorkeure na “geleefde ervarings bo materiële verkrygings” wanneer mense reis.

“Avontuurtoerisme staan ​​uit as ʼn vinnig groeiende mark in die land, met ʼn unieke fokus op volhoubaarheid, bewaring en omgewingsbeskerming.”

Dit strook met die wêreldwye neiging waar bestemmings wat buitelug-, natuur- en adrenalien-ervarings bied, verkies word.

“Avontuurervarings het die potensiaal om die hele toerismesektor in beweging te bring, ʼn beduidende werkskepper wat die afgelope dekade 5% tot 6% tot die bruto binnelandse produk (BBP) bygedra het.

“Voordat die pandemie die reislandskap ontwrig het, was toerisme ʼn belangrike lewenslyn, wat meer as 1,5 miljoen werksgeleenthede landwyd ondersteun het en 9,2% van die totale indiensneming uitmaak.”

Die Wesgro-verslag beklemtoon die Wes-Kaap se ideale posisionering in die avontuurtoerismemark en skryf dit toe aan die streek se toenemende klem op volhoubaarheid en die bevordering van harmonie tussen mens en natuur.

“Wat bronmarkte betref het Europa in 2022 voorgeloop met 63,7% van toeriste wat avontuur-ervarings in Suid-Afrika kom soek het, gevolg deur Noord-Amerika (16,2%) en Afrika (11,3%).

“Die Wes-Kaap het uitgestaan ​​as die voorkeurbestemming vir 47,4% van toeriste wat die land besoek en avontuuraktiwiteite onder hul topkeuses gelys het.”

Avontuurtoerisme het duidelik die potensiaal om toerisme-streeksverspreiding te verdiep en die verblyf van toeriste te verleng, aangesien baie avontuuraktiwiteite in verskeie oop ruimtes van die provinsie gevind kan word.

Wrenelle Stander, die uitvoerende hoof van Wesgro, het die behoefte beklemtoon aan ʼn omvattende begrip van faktore wat toeriste se besluite rondom avontuurtoerisme-ervarings beïnvloed.

Sy sê dit is uiters belangrik om bemarkingstrategieë in lyn te bring met toeriste se voorkeure.

“Europeërs ag kreatiwiteit byvoorbeeld hoog, en erken dit as ʼn sleuteldryfveer van innovering en groei, wat ʼn geleentheid bied vir bemarkingservarings wat met hierdie waardes ooreenkom.

“Deur hierdie aspekte te identifiseer kan operateurs avonture ontwikkel wat voorsiening maak vir die spesifieke behoeftes van hul teikengehoor.”

Mireille Wenger, LUR van finansies en ekonomiese geleenthede in die Wes-Kaap, sê ook “die majestueuse Wes-Kaap staan ​​aan die voorpunt van avontuurtoerisme”.

“Met die wêreldwye avontuurtoerismemark wat gereed is vir ongekende groei, van $366,7 miljard in 2022 tot ʼn geraamde $4,6 biljoen teen 2032, is dit nou die tyd om hierdie ekonomiese geleenthede aan te gryp.”

“Terwyl ons toeriste van regoor die wêreld verwelkom, sal ons voortgaan om met alle belanghebbendes in die bedryf saam te werk om te verseker dat avontuurtoerisme ʼn baken van waardevolle en volhoubare reiservarings bly.

“Ons weet dat meer toeriste meer werksgeleenthede beteken, en dit is nou die ideale tyd om die Wes-Kaap en Suid-Afrika in ʼn nuwe era van ekonomiese welvaart te stuur,” sê Wenger.

ondersteun maroela media só

Sonder Maroela Media sou jy nie geweet het nie. Help om jou gebalanseerde en betroubare nuusbron se toekoms te verseker. Maak nou ’n vrywillige bydrae. Onthou – ons nuus bly gratis.

Maak 'n bydrae

O wee, die gesang is uit! Die kommentaar op hierdie berig is gesluit. Kom kuier gerus lekker verder saam op ʼn ander artikel.