Baba sterf week ná tragedie

Brayden Weideman. Foto: Verskaf

ʼn Familie en gemeenskap is in rou gedompel oor die dood van die 17 maande oue Brayden Weideman wat verlede Saterdag ernstig beseer is toe ʼn brand in sy ouerhuis uitgebreek het.

Maroela Media het vroeër berig Brayden en sy ma, Samantha, het beserings opgedoen toe die brand op 27 Januarie omstreeks 09:00 in hul woonplek in Burmaweg in Queensburgh, suid van Durban, uitgebreek het.

“Met paramedici se aankoms op die toneel was die Durban-brandweer besig om die brand te bestry. Brandweermanne het die kind reeds uit die brandende gebou gered. Die ma het uit die woonstel gespring in ʼn poging om van die vlamme weg te kom,” het Garrith Jamieson, woordvoerder van Rescue Care Paramedics, destyds gesê.

Samantha en Brayden is op die toneel gestabiliseer en met ʼn ambulans na die RK Khan-hospitaal geneem vir mediese behandeling. Samantha is later met ʼn rugbesering ontslaan. Brayden is na die brandeenheid van die Inkosi Albert Luthuli-hospitaal oorgeplaas. Hy was sedertdien in die trauma-waaksorgeenheid nadat hy interne en eksterne brandwonde opgedoen het. Hy is aan ʼn ventilator gekoppel en sy toestand het weens infeksie begin verswak. Hy het Maandagaand aan sy beserings beswyk.

“Gister het ons die hartverskeurende nuus gekry. Sy liggaampie kon net nie meer suurstof opneem nie en sy organe kon nie al die druk hanteer nie,” het Annerie du Plooy, direktrise en stigter van die Hero Burn Foundation, ʼn niewinsgewende organisasie wat ondersteuning bied en omsien na brandslagoffers en hul naasbestaandes, Dinsdag aan Maroela Media gesê.

Du Plooy het gesê Samantha, haar verloofde, Nicholas Thomas Daw, en hul families is platgeslaan en getraumatiseerd.

“Hulle het alles in die brand verloor en nou vir klein Brayden. Nicholas het net die klere aan sy lyf oor wat hy daagliks was en dra. Ons poog nou om skenkings vir die gesin in te samel en versoek almal om Brayden se naasbestaandes in hul gebede op te dra.”

Volgens Du Plooy word die presiese oorsaak van die brand nog deur die brandweer ondersoek. Voorlopige ondersoek dui egter daarop dat dit moontlik ʼn elektriese brand kon wees.

Sy het gesê die dag dat die tragedie hom afgespeel het, het die brand en rook Samantha so vinnig oorweldig en aan die een kant van die huis, in ʼn wooneenheid bo ʼn motorhuis, vasgekeer. “Ons vermoed sy het toe uit die badkamervenster gespring in ʼn poging om om te hardloop na Brayden toe voor die brandweer daar aangekom het,” het sy bygevoeg.

Mense wat klere, meubels en niebederfbare kos wil skenk, kan Hero Burn se Facebook-blad vir meer inligting besoek.

ondersteun maroela media só

Sonder Maroela Media sou jy nie geweet het nie. Help om jou gebalanseerde en betroubare nuusbron se toekoms te verseker. Maak nou ʼn vrywillige bydrae. Onthou – ons nuus bly gratis.

Maak 'n bydrae

Nou pra' jý

O wee, die gesang is uit! Kommentaar word ná 48 uur op ʼn artikel op Maroela Media gesluit. Kom kuier gerus verder op ʼn meer onlangse artikel.

29 Kommentare

jongste oudste gewildste
Annie

Baie hartseer – sterkte aan die familie.

Helien

Jammer om te hoor sterkte aan die familie.

Hannatjie

Dis baie tragies en hartverskeurend! So ‘n pragtige ou seuntjie. Ons dink aan sy ouers en familie.

Willie

Ai so tragies… baie sterkte, mag die Heer jul vertroos in die moeilikke tyd.

Leandra

Dit is absoluut hartverskeurend, my hart huil saam met die familie.