Bank waarsku teen misdadigers se nuwe slenter

krediet-kredietkaarte-geld-bank

Foto: Stevepb/Pixabay.com

Nedbank het sy bankkliënte vandeesweek gewaarsku teen ʼn nuwe slenter waarin voorgegee word dat dié bank glo kliënte bel en dan vir persoonlike inligting vra.

Die bank het in ʼn verklaring op sy webwerf, wat ook as massa-SMS aan kliënte uitgestuur is en op sosiale media versprei is, gesê misdadigers het glo onlangs kliënte begin bel om te vra vir hul kaartbesonderhede en ander inligting, waarna hulle die kliënt vra om ʼn transaksie met behulp van die Approve It-sisteem goed te keur.

Die Approve It-sisteem stel kliënte onder meer in staat om ʼn internet-transaksie met behulp van hul selfone goed te keur.

Nedbank het gesê die misdadigers vang kliënte in ʼn wip deur hulle te oortuig dat die transaksie goedgekeur moet word om sodoende toegang tot hul bankdienste te behou.

Die bank het ook kliënte gewaarsku om nooit hul sogenaamde “one time”-wagwoord (OTP) aan enigiemand te gee nie.

Die bank het gesê hy sal nooit ʼn kliënt bel om telefonies inligting soos onder meer die kliënt se kaartnommer, vervaldatum, CCV-nommer of OTP te bekom nie. Hoewel die bank soms vir ontbrekende inligting mag vra, sal hy ook nooit kliënte vir persoonlike besonderhede soos ʼn profielnommer en PIN-kode vra nie.

“Indien jy wel ʼn Approve It-boodskap kry, moet jy dit nié goedkeur nie en Nedbank onmiddellik in kennis stel,” waarsku hulle in die verklaring.

As jy vermoed jy was moontlik ʼn slagoffer van bedrog, kan jy Nedbank nader by 0800 110 929. Jy kan ook ʼn e-pos stuur na [email protected].

Meer inligting oor kaartbedrog is beskikbaar op Nedbank se webwerf.

ondersteun maroela media só

Sonder Maroela Media sou jy nie geweet het nie. Help om jou gebalanseerde en betroubare nuusbron se toekoms te verseker. Maak nou ʼn vrywillige bydrae. Onthou – ons nuus bly gratis.

Maak 'n bydrae

Nou pra' jý

O wee, die gesang is uit! Kommentaar word ná 48 uur op ʼn artikel op Maroela Media gesluit. Kom kuier gerus verder op ʼn meer onlangse artikel.

15 Kommentare

jongste oudste gewildste
Willem

Klaar gevang, “inside job” iemand in Nedbank verskaf inligting aan so genaamde misdadigers, Nedbank is nie bereid om pa te staan vir misdaad nie, die klient trek maar altyd aan die kortste ent. As die “misdadigers” jou bel weet hulle alreeds alles van jou en jou kaarte se nommers. Die swendelaars maak dit net ampelik :(

John

Ek het nog nie so sms gekry nie. Maar dankie ons moet katvoetloop.

agge nee man

Nuwe Slenter??? Is dit iets nuut? Agge nee man ek sê dit weer dis mos nie iets nuut nie.Ek kan wragtig nie glo dat mens nogsteeds gevang word nie. As jy ‘n verdagte oproep kry sê jy sal sommer self bank toe gaan of bel..

WeesSlim

Gaan standard bank of capitec toe , hulle is veiliger

Slimmie

Truecaller is n awesome app. Ek kry gereeld die “blocked caller” boodskap wat se “Nedbank scam”. Somtyds vloeg hy verby die blocker maar sodra ek hoor dis een wat se hys van n Bank, sit ek neer. Ek het 2 rekeninge en albei skuld niemand niks. As ek iets wil weet gaan ek aanlyn of self in bank toe.