Clicks-direkteur bedank

Nonkululeko Gobodo (Foto: nkululekoleadership.co.za)

Omtrent ’n week ná die rasseherrie oor Clicks se hare-advertensie het ’n direkteur van dié groep bedank.

Volgens ’n verklaring uitgereik deur die Clicks-groep het Nonkululeko Gobodo Maandag met onmiddellike effek as nie-uitvoerende direkteur bedank.

Die Clicks-groep sê in sy verklaring sy het “persoonlike redes” as besluit vir haar bedanking aangevoer.

David Nurek, Clicks se voorsitter, het Gobodo bedank vir haar waardevolle insigte en bydrae wat sy in die raad en die oudit-en-risikokomitee die afgelope drie jaar gelewer het.

“Ons wens haar voorspoed toe vir die toekoms,” sê Nurek.

Soos vroeër berig het Clicks in die sop beland nadat hy ʼn TRESemmé-advertensie op sy webwerf geplaas het waarin na verskillende vroue se verskillende haarsoorte verwys word. In die advertensie word die byskrifte “frizzy & dull” en “dry & damaged” gebruik by die foto’s van swart vroue se natuurlike hare, terwyl die byskrifte “fine & flat” en “normal” by foto’s van wit vroue se hare gebruik word.

’n Rasseherrie het oor dié advertensie losgebars, gevolg deur protesaksies wat talle Clicks-winkels verlede week tot stilstand gebring het.

Clicks het verlede Dinsdag aangekondig dat hy TRESemmé-haarprodukte van sy winkels se rakke gaan verwyder en eerder sy reeks plaaslike haarversorgingsprodukte gaan uitbrei. Alle werknemers wat verantwoordelik was vir die publisering van die advertensie is ook geskors.

ondersteun maroela media só

Sonder Maroela Media sou jy nie geweet het nie. Help om jou gebalanseerde en betroubare nuusbron se toekoms te verseker. Maak nou ’n vrywillige bydrae. Onthou – ons nuus bly gratis.

Maak 'n bydrae

Nou pra' jý

15 Kommentare

Persheks Adri ·

Ek ruik ‘n rot! Mmmmm bedank kwansuis nee ek dink nie so nie… Sy is dalk deel van die skuldiges oor die simpel advertensies of rooi petters is hier betrokke

Pierre ·

Ek is ook tenagekom, my hare is “fine & flat” (wat ‘n helse furstrasie is, want dit is pap en leweloos soos ons regering) ek mag ook dan sekerlik nou gaan protes en stuff breek ens…

Jakes ·

Laat my dink aan die BLM sage waar sogenaamde kwota SA sportmanne nou skielik klae oor hoe hulle voorheen behandel is, hierdie dame van Clicks gooi nou ook haar speelgoed uit die kot.

Wondermaarnet ·

En as daar nie ‘n Tressemmé herrie was nie sou die dame ook nie persoonlike probeleme gehad het en bedank het nie.

Anoniem ·

Sy het seker nie verwag dat haar goeie vriende so ‘n hêrrie voor elke Clicks deur sou gemaak het nie.

Baardman ·

Ek sal graag wil weet wat haar portefuelje as direkteur by clicks was, heel moontlik reklame/bemarking. Dink sy het self die advertensie goedgekeur

Jaco ·

Dié direkteur is swart en na jare in SA is Clicks se BEE en regstellende aksie tog sekerlik alles 100% korrek. Waarom het hulle dan ‘n produk verkoop wat teen die ras van die meerderheid van hulle eie direksie en werkers diskrimineer?

Louis ·

Nee, dis mos al waarvoor ons goed is, hulle verkoop TRESemme slegs om geld van ons te vat.

Frans ·

Die ironie van die saak is dat TRESemmé van die van Frans ‘très-aimé ‘ ‘geliefde’ afkom en toe foneties vebuig is tot TRESemmé om die haardeskundige Edna L. Emme se naam in te sluit.(bron wikepedia)En nou is TRESemmé nie meer geliefd veral onder die rooibaadjies nie en is in talle winkels van die rakke verwyder,

gpsa ·

Blankes is weer afgemaak as die bevoordeelde witbroodjies. Wonder hoeveel blankes was hoegenaamd betrokke by die maak of verspreiding van die advertensie?

Andre ·

Geen! Dis hoekom jy nog nie (en sal ook nie) die name gehoor het van die “skuldiges” nie!

Dries ·

Is hierdie berig reg? Want ek is verbaas om te sien aan watter bevolkingsgroep die direkteur behoort, in ag geneem dat die narratief wat gedryf is, dat die advertensie ‘n 100% rassistiese voorval TEEN swart mense was.

O wee, die gesang is uit! Die kommentaar op hierdie berig is gesluit. Kom kuier gerus lekker verder saam op ʼn ander artikel.