Datum en plek van nasionale biddag bekend

Angus Buchan. Foto: Facebook

Die evangelis Angus Buchan het vroeër verlede maand bekend gemaak ʼn nasionale biddag sal op 22 April gehou word.

“Ons gaan op 22 April ʼn nasionale dag van gebed hou en doen ʼn beroep op alle mense van regoor die land, van Tzaneen tot in die Kaap en van Upington tot in Durban, om bymekaar te kom – een miljoen van ons.”

“Ons is moeg vir mense wat die reg in eie hande neem. Ons gaan die Here vra om geregtigheid, vrede en hoop in die land te bewerkstellig”.

Honderde sukkel egter om akkommodasie vir daardie naweek te kry en vra dat die ‘diens’ regstreeks uitgesaai word.

Dié biddag sal op Saterdag 22 April 2017 op die Wilde Als-plaas net noord van Bloemfontein plaasvind. Dit sal omstreeks 14:00 begin en rondom 17:00 eindig. Toegang is gratis.

“Ek glo regtig dit is ons laaste kans om weer normaliteit terug te bring na Suid-Afrika. Kanselleer al jou afsprake en vergaderings en maak seker dat jy dié dag hier is. Ek was nog nooit so opgewonde in my lewe nie,” het hy gesê.

ondersteun maroela media só

Sonder Maroela Media sou jy nie geweet het nie. Help om jou gebalanseerde en betroubare nuusbron se toekoms te verseker. Maak nou ʼn vrywillige bydrae. Onthou – ons nuus bly gratis.

Maak 'n bydrae

Nou pra' jý

O wee, die gesang is uit! Kommentaar word ná 48 uur op ʼn artikel op Maroela Media gesluit. Kom kuier gerus verder op ʼn meer onlangse artikel.

50 Kommentare

jongste oudste gewildste
Susan

Dankie aan ons Hemelse Vader vir oom angus om ons bemekaar te bring

botterblommetjie

Mag kleur nie ‘n verskil maak nie… Mag God die dag en gebed seën…. Mag ons met al ons verskille en probleme die dag saamstem oor 1 feit…. Net God kan ons red… Dankie Angus…. Dankie Jesus!!

Gerda

AMEN…!!!!

Johann

Om te bid is om te vra en dan vra ou in geloof wat ‘n daadsaak is, watter plan van aksie is beding, bv soos die Gedion van ouds,??

Saam in gees

Hier uit Arabië is ons in gees ook daar. Ons bid saam vir n ieder en elk in ons land.