“Die Rok” is terug, maar dié keer as deel van ʼn kragtige bewusmakingsveldtog teen huishoudelike geweld.
“Die Rok” het vir ʼn ontploffing gesorg op sosiale media aangesien party mense dit as blou en swart gesien het terwyl ander dit as wit en goud gesien het.
Die Suid-Afrikaanse Heilsleër (Salvation Army) het “Die Rok” nou egter ingespan om bewusmaking te kweek oor huishoudelike geweld. “Waarom is dit so moeilik om swart en blou te sien?” lees die advertensie. “Die enigste illusie is as jy dink dit was haar keuse. Een uit elke ses vroue is die slagoffer van mishandeling. Stop geweld teen vroue.”
Fantastiese en slim gebruik van DIE ROK! Ek hoop dit versprei oral op sosiale media en maak mense oor en oor bewus van hierdie aaklige dade teen vroue. Vroue: Staan op! Moenie dat hierdie met julle gebeur nie. Soek hulp – daar is ALTYD iemand/organisasies wat sal help. DOEN DIT. En die wat bewus is van sulke gevalle HELP die slagoffers.