Facebook verander sy naam

(Foto: Chris DELMAS/AFP)

Facebook het sy moedermaatskappy se naam na Meta verander in ’n poging deur die tegnologiereus om na sy virtuele werklikheidsvisie te beweeg te midde van talle skandale.

Die nuwe naam kom terwyl die maatskappy sukkel om een van sy ergste krisisse nog af te weer en te beweeg na ’n sogenaamde meta-heelal, wat die lyne tussen die fisieke wêreld en die digitale een sal vervaag.

Facebook, Instagram en WhatsApp, wat deur miljarde mense reg oor die wêreld gebruik word, sal hul name onder die nuwe handelsnaam behou. Kritici het die naamsverandering bestempel as ’n poging om die aandag van die platform se probleme af te lei.

“Ons het baie geleer deur met sosiale kwessies te sukkel en onder geslote platforms te leef, en nou is dit tyd om alles wat ons geleer het te vat en te help bou aan die volgende hoofstuk,” het Mark Zuckerberg, uitvoerende hoof, tydens ’n jaarlikse ontwikkelaarskonferensie gesê.

“Ek is trots om aan te kondig dat ons maatskappy van vandag af Meta heet. Ons missie bly dieselfde, en dit is steeds om mense bymekaar te bring en nie ons toepassings en hul handelsmerke verander nie,” het hy bygevoeg.

Die sosialemediareus beleef een van sy grootste krisisse nog nadat ’n voormalige werknemer, Frances Haugen, ’n reeks interne studies uitgelek het wat toon dat die bestuur geweet het watter potensiële skade sy platforms kan aanrig, en dit het in Amerika tot hernude druk gelei vir regulering van die platforms.

Mark Zuckerberg (Foto: MANDEL NGAN/AFP)

Amerikaanse media beskuldig Zuckerberg daarvan dat sy platform voor staatsensors geswig het en dat woede aangewakker is in ’n poging om gebruikers betrokke te hou.

“Kritiek in goeie trou help ons om beter te word, maar my siening is dat wat ons tans sien ’n gekoördineerde poging is om uitgelekte dokumente selektief te gebruik om ’n valse prentjie van ons maatskappy te skets,” het Zuckerberg vroeër die week gesê.

Zuckerberg het egter tydens Donderdag se aankondiging van die nuwe naam gesê die maatskappy se virtuele werklikheidsvisie is die toekoms.

“Binne die volgende dekade sal meta-heelal ’n miljard mense bereik, honderde miljarde dollar se digitale handel tot gevolg hê en werksgeleenthede vir miljoene ontwikkelaars steun,” het hy gesê.

Die maatskappy wil as Meta verby 2D-skerms beweeg na meeslepende ervarings soos uitgebreide en virtuele realiteit om aan die volgende evolusie in sosiale tegnologie te help bou.

ondersteun maroela media só

Sonder Maroela Media sou jy nie geweet het nie. Help om jou gebalanseerde en betroubare nuusbron se toekoms te verseker. Maak nou ’n vrywillige bydrae. Onthou – ons nuus bly gratis.

Maak 'n bydrae

Nou pra' jý

O wee, die gesang is uit! Die kommentaar op hierdie berig is gesluit. Kom kuier gerus lekker verder saam op ʼn ander artikel.

21 Kommentare

jongste oudste gewildste
Swartskaap

Wie gee om?

Rupert Ashford

Die Engelse se “putting lipstick on a pig”. Dit is nogsteeds ‘n varkie…

AW

As die mens maar net Werklik weet, en sal besef, hoe hul gemonitor word , deur sulke platvorms….

En dis reg met my, die leser kan maar lag en hul kop skud !!

Snowball

‘Meta’ vir jou aan almal se spoggerige plastic posts om jou. Uitbuiters van die mens se hubris en afguns. Minder tyd op dié nonsens en jy kom dalk agter jy kan iets sinvol doen.

Pieter

Dis gepas want Facebook is helemal anders as die ding wat hulle nou het…