FNB-kliënte verloor glo duisende deur slenter

FNBFNB het Donderdag gesê hy is bewus van bewerings dat talle kliënte honderde duisende rande verloor het deur ʼn beleggingslenter wat glo deur werknemers van die bank uitgevoer is.

EWN het berig hulle is bewus van meer as 20 kliënte wat slagoffers van die beweerde bedrogspul was. Volgens die nuusagentskap het van die kliënte tot soveel as R900 000 deur die slenter verloor.

Dit is nie duidelik presies hoe die beweerde bedrieërs te werk gegaan het nie, maar werknemers van FNB het vermoedelik voorgegee hulle open wettige FNB-rekeninge vir kliënte, terwyl hulle eintlik die geld in ʼn ongemagtigde maatskappy belê het.

Quinton Caryer, uitvoerende hoof van FNB se eenheid vir finansiële advies, het gesê die werknemers wat by die bedrogspul betrokke was, is nie meer in diens van die bank nie. “Ons bevestig ook die individue het buite hul verantwoordelikheid en nie namens FNB nie, opgetree,” het hy gesê.

Caryer het namens die bank sy spyt uitgespreek oor die slenter en gesê die bank werk saam met die betrokke owerhede aan die saak. “Ons doen ʼn beroep op die FNB-kliënte wat hierdeur geraak is, om ons soveel inligting as moontlik te gee om te help met die ondersoek. FNB sal geen onwettige of kriminele aktiwiteit duld nie,” het hy gesê.

Volgens Caryer is die bank tans in verbinding met die mense wat slagoffers van die slenter was, maar hy het geen kommentaar gelewer oor of die slagoffers hul geld sal terugkry of nie. “Ons kan nie verder kommentaar oor die saak lewer nie weens die ondersoek wat nog aan die gang is,” het hy gesê.

ondersteun maroela media só

Sonder Maroela Media sou jy nie geweet het nie. Help om jou gebalanseerde en betroubare nuusbron se toekoms te verseker. Maak nou ʼn vrywillige bydrae. Onthou – ons nuus bly gratis.

Maak 'n bydrae

Nou pra' jý

O wee, die gesang is uit! Kommentaar word ná 48 uur op ʼn artikel op Maroela Media gesluit. Kom kuier gerus verder op ʼn meer onlangse artikel.

23 Kommentare

jongste oudste gewildste
JAN BRITZ

Het Mnr Caryer n idee hoeveel karre by sy bank gaan ry as hulle daai gelde nie terugskryf nie? As hulle stelsels dit toelaat en nie opspoor nie is dit hulle moeilikheid, nie die niksvermoedende klient sin nie. Sorry FNB!!!!

Ronell

Dis jou werkers……………dIS JOU PROBLEEM!

Anny

Êrens is daar GROOT fout met sekuriteit as werknemers so baie kon steel voor hulle uitgvang is. Maak my as kliënt baie bang

Anny

Êrens is daar GROOT fout met sekuriteit as werknemers so baie kon steel voor hulle uitgvang is. Maak my as kliënt baie bang. En om te sê dit was in hul eie kapasiteit is belaglik. Dis gedoen terwyl hulle toegang tot die stelsel gehad het as werknemers!!

JaNee

FNB werkers wat bedrog pleeg onder FNB vaandel. FNB gaan pa moet staan.