Ford herroep nóg twee modelle

ford1

Foto: AP Photo/Alan Diaz.

Die motorreus Ford SA het hierdie week besluit om die intreevlak Figo- en Ikon-modelle ook vrywilliglik te herroep.

Die eienaars van sowat 15 600 petrolenjin Figo- en Ikon-motors word deur dié jongste herroepingsaksie in Suid-Afrika geraak. Ford Figo’s wat tussen 13 Januarie 2009 en 24 Maart 2012, en Ikons wat tussen 9 Augustus 2004 en 24 Maart 2012, in Indië vervaardig is, moet na die naaste handelaar geneem word sodat ʼn hoëdrukpyp in die kragstuurstelsel, wat maklik kan bars, vervang kan word.

Volgens Minesh Bhagaloo, ʼn woordvoerder van Ford SA, kan die lekkasie op die pyp dampe in die enjinruim veroorsaak en die kragstuurvloeistof wat uit die gebarste pyp lek, kan ook in kontak met die uitlaatstelsel se komponente kom, wat ook rook kan veroorsaak en “in uiterse gevalle” selfs tot ʼn brand in die voertuie kan lei.

Bhagaloo het gesê die motormaatskappy probeer om aktief op te tree en bly daartoe verbind om sy klante van wêreldklas diens te verskaf.

TimesLive het berig dat daar reeds 16 van dié soort motors wêreldwyd vlam gevat het, maar dat Ford SA nie bewus is van soortgelyke brande in die modelle wat plaaslik besit word nie.

Ford SA kon ook nie bevestig dat die Figo-motor wat in Januarie vanjaar buite die Mediclinic-hospitaal in Nelspruit vlamgevat het, as gevolg van ʼn gebarste hoëdrukpyp was nie.

Luidens ʼn e-pos-boodskap wat aan die eienaars van die modelle gestuur is, sal daar geen koste van hulle verhaal word vir die vervanging van die pyp nie. Eienaars is ook ingelig dat, hoewel die vervanging van die pyp nie langer as ʼn dag behoort te neem nie, Ford op handelaars staatmaak om ʼn gunsmotor aan klante te verskaf, maar dit kan nie verseker word nie.

Die herroeping volg op die besluit van Ford in Januarie om 4 556 Ford Kuga 1,6-liter EcoBoost-sportnutsvoertuie te herroep. Die maatskappy is ook tot dusver skerp gekritiseer vir die manier waarop hy die hele voorval hanteer het.

Die tweede fase van die Kuga-herroeping sal volgende maand afskop waartydens ʼn sensor in dié motors geïnstalleer sal word om die bestuurder te waarsku as die verkoelingsvloeistof se vlakke daal. Dit sal na verwagting nog meer druk plaas op die vraag na gunsmotors by Ford-handelaars.

Die motormaatskappy het in Maart ook besluit om die Ford Fiesta ST met die 1.6-liter GTDi-enjin vir veiligheidsredes te herroep. Volgens die maatskappy veroorsaak ʼn probleem met die verkoelingstelsel dat die enjin oorverhit wat die silinderkop laat kraak. Die gekraakte silinderkop kan tot ʼn olielek lei wat op die warm enjinoppervlak kan vlam vat. Dit is dieselfde probleem wat vermoedelik die brand in die Kuga-voertuie veroorsaak het. Volgens Ford SA is ongeveer 1 078 modelle hierdeur geraak.

  • Lees al Maroela Media se vorige berigte oor die Ford Kuga.

ondersteun maroela media só

Sonder Maroela Media sou jy nie geweet het nie. Help om jou gebalanseerde en betroubare nuusbron se toekoms te verseker. Maak nou ʼn vrywillige bydrae. Onthou – ons nuus bly gratis.

Maak 'n bydrae

Nou pra' jý

O wee, die gesang is uit! Kommentaar word ná 48 uur op ʼn artikel op Maroela Media gesluit. Kom kuier gerus verder op ʼn meer onlangse artikel.

40 Kommentare

jongste oudste gewildste
Thea

Dis n skande dat Ford se kwaliteit so drasties geswak het wie doen die standaard goedkeurings??? Nou moet ons wat huidiglik n Ford bestuur maar net die knock vat want wie gaan nou my Ford by my wil koop????

Skandelik

Daar val my ford se waarde nog meer!! Kan dit nou op die sypaadjie lis nie eers n skelm is so onnosel om dit te vat nie!!

Spitbraai

My vriende nooi my nou ek moet die ford bring hulle bring vleis en drinkgoed!!

Henry Ford

Ou Henry Ford spin seker teen die tyd al in sy graf oor al die herroepings van ford!!!

Johan

Ford se ingenieurs moet ‘n kursus by Landrover gaan loop…hulle bou al vir meer as 50 jaar karre wat olie orals uitlek sonder om vlam te vat….?