Foto: Dié Cell C-kliënt het nou genoeg gehad

Foto: Twitter

Foto: Twitter

ʼn Ontevrede kliënt het ʼn advertensieveldtog teen Cell C van stapel gestuur deur ʼn reusebanier voor ʼn winkelsentrum te hang met die woorde: “Die mees nuttelose diensverskaffer in SA – Cell C Sandton City”.

Die banier is by die WorldWear-winkelsentrum op die hoek van Beyers Nauderylaan en Wilsonstraat in Fairland, Johannesburg gehang.

“Cell C se Riaan van Rooyen, ‘franchisebestuurder’ 084-XXX-XXXX sê sy naamlose ‘uitvoerende hoof’ weier om die kliënt by te staan!!” staan onderaan die banier geskryf.

Maroela Media het Cell C gekontak en is versoek om navrae per e-pos aan die maatskappy te rig. Geen terugvoer is al ontvang nie. Cell C het intussen op sosiale media gesê hy kan bevestig dat daar ʼn interne dispuut is tussen die maatskappy en die persoon wat die banier vervaardig het. “Ons is in die proses om die dispuut direk met die kliënt op te los.”

ondersteun maroela media só

Sonder Maroela Media sou jy nie geweet het nie. Help om jou gebalanseerde en betroubare nuusbron se toekoms te verseker. Maak nou ʼn vrywillige bydrae. Onthou – ons nuus bly gratis.

Maak 'n bydrae

29 Kommentare

marge ·

Hy reg daar is altyd Probleme met hulle En hulle weet nie wats wat of hoe hulle dinge moet doen TUMBS UP TO THIS GUY YIPPEEEE

nic van rensburg ·

Verstaan die man se punt! Voel so oor TELKOM. Sit nou al 2 maande sonder landlyn/ADSL en weet nie meer waar om te kla nie- hulle ignoreer ons gewoon. En dit is die 2de keer die jaar, die vorige periode was 3 maande.

Ramona ·

Wie jy ookal is thums up wens meer mense wil so maak. As jy nie glo nie Cell C for your self hoe K!!K hulle is

Desmond ·

Wel ek verstaan die ou se punt. Ek en duisende ander, sukkel so met selfoon netwerke se kliente diens. Swak swak swak. Ek dink hierdie week om te skuif vanaf mtn na cell c omdat cell c die minste klagtes op helopeter het. Minder as vodacom of mtn. So wat nou?

Henk ·

Die rede hoekom hulle minder klagtes het, is omdat hulle minder kliente het. Dink baie mooi voordat jy dit doen, ek is besig om al my kontrakte van hulle af oor te skuif na Vodacom. Die rede is nie net met dienslewering te doen nie, maar ook om ons die frustrasie van swak sein en drop calls te spaar.

Bielie ·

Cell-C het minder klagtes omdat hulle minder kliente het. Cell-C het net nie genoeg slaankrag om met die groot manne saam te speel nie.

Rupert ·

Hulle is maar soos banke, almal is ewe sleg en ewe duur met hul dienste. Maar tog kan ons nie sonder hulle nie.

lloyd Walker ·

Understand the fustation 20 missed and dropped calls a day and never Cell C signal. Terrible network worst decision of my life

Morne van Wyk ·

Ja nee. Ek sukkel al n meer as n jaar lank met Vodacom se swak opvangs in Bonaero Park. Hulle het my met elke klagte n vwrwysings nommer gegee en net gese hulle werk daar aan. Hulle beplan al n jaar lank om n aditionele toring in die area te benut wat Cell C op gerig het. Nog niks het gebeur nie en ek glo ook nie baie gou nie. Ek gaan my kontrak met hulle beeindig.

Johan van der Heevet ·

Ek her my Cell C all n jaar terug klaar betaal maar Cell C sukkel om dit te verstaan weet nie meer wat om te doen nie al het ek bewys vir hulle gestuur

Johan van der Heevet ·

Ek her my Cell C all n jaar terug klaar betaal maar Cell C sukkel om dit te verstaan weet nie meer wat om te doen nie al het ek bewys vir hulle gestuur

Johan van der Heevet ·

Ek her my Cell C all n jaar terug klaar betaal maar Cell C sukkel om dit te verstaan weet nie meer wat om te doen nie al het ek bewys vir hulle gestuur

EMK ·

Johan van der Heevet – prober op hellopeter.com kla, hulle kry gewoonlik resultate. Nie seker of Cell C wel een is wat reageer op klagtes by hellopeter aangemeld nie – jy kan kyk op die webwerf – anders sal dit ook nie help nie. Anders probeer die Ombudsman – hulle MOET aan hom antwoord. Meeste koerante het ook ‘n kolom waar mens kan kla en hulle neem dit namens jou op – jy sal maar meot google en doen.. Sterkte.

Caroline Badenhorst ·

Ek voel die man se pyn. Ek oorweeg dit baie sterk om volgende jaar wanneer my kontrak verstryk by Cell C om oor te gaan Vodacom toe. Hulle het verlede jaar ‘n groot bedrag ekstra teen my rekening gedebiteer en na vele oproepe en e-posse, wag ek nogsteeds dat die Rekening afdeling my moet terugskakel. Die mense met wie jy praat is die een dommer as die volgende een. Hulle diens is uiters power. Ek kan nie wag om van hulle ontslae te raak nie. By Vodacom het ek nog net goeie diens gekry (my internet kontrak is by hulle). Hulle weet wat kliente diens is, al is hulle tariewe duurder, bied hulle beter dienste aan.

Theo Marx ·

So verval alle dienslewering, staat en privaat agv die #Anc se beheptheid met #BEE en #AA. Dit is duidelik dit “backfire” op hulle.

Leeutjie ·

Sit en dink ek toe nou mos dieselfde Theo… So val die groot bome een vir een!

Sparkie Middelburg ·

Ek glo nie Cell C kan hulle probleme oplos nie, hulle is die swakste diensverskafer, voorduurend probleme klagtes word afgelag maar betaal moet jy betaal. Ontvang gedurig smse wat lees ” jy het geen data beskikbaar nie en kostes gaan gehef word teen R0.99 per MB en dan het jy nog 2 GB beskikbaar. Hoe pateties kan hulle nie wees nie.

Eckhard ·

Ek ry baie rond en Cell C se sein is die swakste wat daar is.Al ry ek op die N1 moet ek oorskakel na Vodacom toe.Swak,swak

francois ·

Gaan polokwane toe en kyk of jy kan opvangs kry ??? Nie eens in my huis in krugersdorp , gauteng kry ek orentlike opvangs nie !!! Hulle vesrskoning is altyd die foon skuld gee NOOiT hulle netwerk nie !!!!!

EMK ·

Francois – ek het met Vodacom ook daai storie – dis altyd kammig die nuwe selfone se skuld as mens kla oor iets. Hier met kerstyd kan mens vergeet om al jou sms’e te kry en mense ontvang ook nie almal jou kerswense nie – uiters swak!

christo ·

Kan hierdie persoon asb vir my ook so n banier kry. Ek het 3 maande gelede opgradeer en die foon was al 3 keer in vir herstel. Toe ek hieroor kla laat weet hul eenvoudig dat ek dit moet instuur vir hertel. Hul vertel jou ook dat die proses ongeveer 21 dae neem (sonder n foon) maar maandeinde gee hul jou nie krediet hiervoor nie. SKANDELIK SE EK JOU

johan ·

Ek wens iemand wil dit doen met Vodacom. Hulle steel elke 2 maande ons geld wat ons reeds betaal het, deur ons minute en data wat oorgebly het weg te vat. Ons het reeds betaal vir dit Vodacom, dis my minute wat ek spaarsamig gebruik, om te keer dat ek nie uitgebuit word met julle hoë oproep koste nie. So verloor ons net. Wat is dit anders as diefstal.

Chris Erasmus ·

Ek neem die persoon nie kwalik nie. Ek het self met Cell C vir sowat ses weke, 43 telefoonoproepe en 123 vonkposse mee gestoei. Die “probleem” is uiteindelik opgelos met my as gebruiker die verbruikte. Hulle het nie ‘n saak met my verduideliking nie en weet hulle het jou aan die kort hare beet as jy die netwerk wil gebruik. Maar ek is in die proses om die kontrak voortydig op te skort.

Jm ·

Eks baie tevrede met die netwerk wat ek het.eks van cell c na vodacom van vodacom na 8.ta..

Lynette ·

Wel wys jou net weereens wat dienslewering in die land is. Die man sit ‘n reuse banier op en name en shame die verantwoordelike persoon en al wat Cell C kan se is stuur ‘n epos dan sal ons die probleem oplos. Ek dink ‘n goeie oogarts moet ook aanbeveel word want as iemand my maatskappy so sleg maak in die openbaar gaan ek nie bodder met ‘n epos nie. Geen self respek of werk trots nie solank hy net die groot geld huis toe vat om vir homself te sorg . Integriteit se dae is verseker getel

Renico ·

Cell c en vodacom is baie sleg nooit sein nie, en as jy n call log dan lag hul net, dis soos ons goverment never works, if they do they steal your money. Welcome to *Africa* pty lmtd*out of service and plans* no power to you* eskom and partners*

Meiring van Dyk ·

Cel C is sleg punt. Hulle het baie geld om op advertensie onkostes te betaal soos byvvorbeeld nou met die wereldbeker krieket.Hulle wil voorgee dat hulle wereldklas is maar die waarheid is baie anders. Hulle stel nou voor dat lastige klieënte hul kontrakte moet kanselleer indien hulle nie tevrede is met die diens nie.Ten spyte hiervan skryf hulle in tussentyd meer en meer klieënte in.In my opninnie is dit gedwone kontrak breek van hulle kant af.

My ondervindig in die laaste vier jaar is dat hul diens versleg sleg ‘n paar maande na die kontrak aanvaar is.Dit neem sowat 7 – 8 maande voordat die seine verswak. Dit gee my genoeg rede om the glo dat hulle sein sterkte verstel.

Die ergste van alles is dat die publiek nooit self met die hooggeplaaste mense in Cell C kan praat nie , dit word deur onbekwame mense per foon gedoen. – Sleg , sleg ,sleg

O wee, die gesang is uit! Kommentaar word ná 48 uur op ʼn artikel op Maroela Media gesluit. Kom kuier gerus verder op ʼn meer onlangse artikel.