Gautrain-ontsporing was hoofsaaklik ‘menslike fout’,

Argieffoto

Argieffoto

Volgens ʼn voorlopige ondersoek was die “geringe Gautrain-ontsporing” wat Donderdagoggend om 08:30 plaasgevind het toe die trein Hatfield-stasie stadig genader het, hoofsaaklik weens ʼn menslike fout.

Kesagee Nayager, woordvoerder van Gautrain, het Saterdag gesê die voorlopige ondersoek het drie sleutelfaktore geïdentifiseer.

“Eerstens, die laespoedontsporing het plaasgevind ná ʼn kragonderbreking op die sinjaalstelsel,” het sy gesê. “Tweedens, die integriteit van die stelsel in sy geheel is nie hierdeur geraak nie en die voorval het nie plaasgevind as gevolg van foutiewe veiligheidstelsels nie.

“Die sinjaalstelsel het reageer soos wat dit ontwerp is, en gesertifiseer is om die trein te verhoed om die betrokke deel te kruis teen die normale spoed. Derdens, volgens die feite tot ons beskikking, het die voorval plaasgevind as gevolg van ʼn menslike fout.”

Nayager het gesê die kerndoelwit van die veiligheidstelsel wat in die Gautrain ingebou is, en gesertifiseer is deur ʼn onafhanklike liggaam, is om te verseker dat ʼn katastrofiese ontsporing teen hoë spoed, nie kan plaasvind nie. “Die analise van die voorval het aan die lig gebring dat die veiligheidskenmerke onmiddellik reageer soos wat dit ontwerp is, deur die trein onmiddellik tot stilstand te bring.”

In hierdie stadium het die treindrywer die vermoë om in te gryp en die trein self te stuur, maar nie vinniger as 30 km/h nie. “Dit is ʼn bykomende ingeboude veiligheidsmaatreël om seker te maak dat ʼn treindrywer nie die trein teen vinniger as 30 km/h kan bestuur nie, wanneer dit in dié omstandighede bedryf word.”

Volgens Nayager het die voorlopige ondersoek bevestig dat, alhoewel menslike fout geïdentifiseer is as die hoofoorsaak van die geringe ontsporing, was die veiligheid van die passasiers of personeel aan boord nooit in gedrang nie. “Tydens die afgelope 48 uur is ʼn kragonderbreking gesimuleer op die stelsel en ons kan bevestig dat die kernveiligheidstelsel presies reageer soos dit ontwerp is en veronderstel is om te reageer.”

Die fokus van die ondersoek is nou om die rede vir die menslike fout te bepaal en internasionale kenners sal die bedryfsprosedures en opleidingsrekords ondersoek om seker te maak dat alle bedryfstelsels voldoen aan die beste interne praktyk, het sy gesê.

“As standaardpraktyk, hangende die formele ondersoek, is die treindrywer nie meer op aktiewe diens nie, en het dus nog nie weer ʼn trein gedryf sedert die voorval nie,” het Nayager verduidelik.

“Ons vra opreg om verskoning vir die ongerief wat die voorval veroorsaak het en ons wil graag passasiers verseker dat hul veiligheid ons nommer een prioriteit bly.”

ondersteun maroela media só

Sonder Maroela Media sou jy nie geweet het nie. Help om jou gebalanseerde en betroubare nuusbron se toekoms te verseker. Maak nou ʼn vrywillige bydrae. Onthou – ons nuus bly gratis.

Maak 'n bydrae

Nou pra' jý

O wee, die gesang is uit! Kommentaar word ná 48 uur op ʼn artikel op Maroela Media gesluit. Kom kuier gerus verder op ʼn meer onlangse artikel.

24 Kommentare

jongste oudste gewildste
Basjan

BBEEE

w

Opleiding standaarde verswak om mense in posisies te sit wat hul nooit sal kan doen nie

Rabes

Ek verstaan nie die berig nie, want watter stelsel sal ‘n trein ontspoor om dit te stop. Ek’s seker hulle probeer ons ‘n rat voor die oë draai.

snoefie

ooit gewonder hoekom die NP nooit die “moltrein stelsel” of ondergrondse trein wou instel nie?

Jan

Darem kan Jan Van Riebeeck nie hierdie keer blameer word nie.