Groupon sluit SA-webwerf

grouponDie aanlynkoopgroep Groupon het Vrydag sy Suid-Afrikaanse webtuiste gesluit.

Die maatskappy het op sy webwerf aangekondig dat Groupon van 4 November sy bedrywighede in Suid-Afrika afskaal. “Vir ons kliënte beteken dit ons sal van vanaand af nie meer aanbiedinge op ons webtuiste hê nie. Alle huidige geskenkbewyse bly geldig tot en met die datum wat op die bewys aangedui word.”

Volgens Groupon bly die bepaling en voorwaardes van die geskenkbewyse ook dieselfde. “Enige kliënte wat ongemaklik is om hul geskenkbewyse te gebruik kan ons voor 30 November kontak vir ʼn kontantterugbetalingopsie.”

Groupon kan gekontak word by 021 201 7100 of [email protected] voor 30 November.

“Ons is jammer dat ons nie vir jou enige fantastiese aanbiedinge kan bied vandag nie, maar dankie vir jou belangstelling in Groupon,” sluit dié groep die boodskap op sy webwerf af.

Groupon, ʼn internasionale maatskappy, het in Oktober aangekondig dat hy vir die finansiële jaar geëindig September 2016 ʼn netto verlies van $35,8 miljoen (sowat R483 miljoen) aangeteken het.

ondersteun maroela media só

Sonder Maroela Media sou jy nie geweet het nie. Help om jou gebalanseerde en betroubare nuusbron se toekoms te verseker. Maak nou ʼn vrywillige bydrae. Onthou – ons nuus bly gratis.

Maak 'n bydrae

Nou pra' jý

O wee, die gesang is uit! Kommentaar word ná 48 uur op ʼn artikel op Maroela Media gesluit. Kom kuier gerus verder op ʼn meer onlangse artikel.

10 Kommentare

jongste oudste gewildste
Kobus

Aai, dis nou jammer!

JM

Alhoewel dit ‘n wonderlike idee was en daar groot winskopies was, moet ek sê , my ervaring daarvan was baie negatief aangesien jy swakker diens, swakker produkte, swakker takke (soos restaurante) moes besoek om jou geskenkbewys te kon gebruik. Aanvanklik klink dit wonderlik – soos hierdie hele dag by die spa en masserings en manikuur en pedikuur, maar jy word so afgeskeep, baie van die items word uitgelaat, en by die plekke self is jy behandel asof jy ‘n winskoop klient is.

Toinette

Dis vreeslik…ek het lekker plekke ontdek wat ek nooit van sou geweet het nie. Ek het nooit slegte diens ontvang nie. Het selfs sulke vouchers as geskenke gestuur en die mense was mal daaroor. So jammer dis nou verby.

Sarie

Ek het dit nie gebruik nie. Was eintlik nie bewus daarvan nie. Jammer vir diegene wie baat daarby gevind het…

SkarrelKind

Ons het ook ‘n lelike bloutjie geloop met van hulle produkte, nie die dienste nie. Hulle is gou om iets te verkoop en beloftes te maak en as dit breek, dan is hulle skoonveld en staan nie by die produk nie. Dalk te make met waarom hulle ‘n verlies gemaak het?