Hof skrap beplande tolprojek vir Kaapstad

Argieffoto

Argieffoto

Kaapse motoriste kan vir eers ʼn sug van verligting slaak nadat die Wes-Kaapse hooggeregshof Sanral se beplande Wynland-tolprojek geskrap het.

Regter Ashley Binns-Ward het Woensdag in die guns van die stad Kaapstad beslis toe sy die Suid-Afrikaanse Nasionale Padagentskap (Sanral) se projek tersyde gestel het. Die regter het ook die minister van vervoer se besluit in 2008 om dele van die N1 en N2 as tolroetes te verklaar, tersyde gestel.

Dit beteken indien Sanral met die tolprojek wil voortgaan, die hele proses van voor af moet begin.

Die voorgestelde tolpad op die N1 sou strek van die R300-wisselaar in die weste tot by Sandhills en op die N2 van die R300 tot by Botrivier. Volgens ʼn diagram op Sanral se webwerf, sou 106km van die N1 en 70km van die N2 deur die projek geraak word indien dit sou voortgaan.

Patricia de Lille, burgemeester van Kaapstad, het die uitspraak as ʼn oorwinning vir alle Suid-Afrikaners beskryf. Sy het gesê die stad Kaapstad het uit sy pad uit gegaan om al die bewyse aan die hof te verskaf, onder meer  dat Kaapse tolgebruikers drie keer meer as motoriste in Gauteng sou moes betaal, teen 74 sent per kilometer.

Lees alle vorige berigte oor die saak op Maroela Media.

ondersteun maroela media só

Sonder Maroela Media sou jy nie geweet het nie. Help om jou gebalanseerde en betroubare nuusbron se toekoms te verseker. Maak nou ’n vrywillige bydrae. Onthou – ons nuus bly gratis.

Maak 'n bydrae

Nou pra' jý

19 Kommentare

Marie Botha ·

Yes yes yes!!! Dki Patricia deLill. Kaapstad is gered van onheil!!!!

Jaco-0001 ·

Ek was nogal `n ondersteunder van die anti-E-Toll inisiatief tot ek met Mnr Wayne Duvenhage van OUTA gesels het. Almal is baie bekommerd oor die koste maar toe ek Wayne nader om ook die koste van Bakwena aan te spreek was sy woorde ” It is our opinion that your community there needs to tackle the Bakwena toll plaza issue.” Intussen was motoriste wat geweldig hoë koste betaal vir die Bakwena stelsel goed genoeg om petisies en steun se verskaf aan sy doel maar toe dit nie sy sak raak nie toe is ons nie meer deel van sy “community” nie. Kaapstad huil oor 74c/km terwyl Bakwena tot R1.10 per kilometer hef. Aangesien ek Sanral baie selde gebruik sal ek voortaan geen steun aan OUTA en ander instansies gee nie aangesien niemand die “community” in die Noorde van Pretoria wil bystaan nie. (Terloops, Bakwena het ook geen maksimum bedrag per maand nie. Om studente by die universiteit te kry en by die kantoor te kom beloop soms tot R1,000 per maand)

Genie ·

Die tolhekke by Zambezi en Stormvoel afritte is rerig stupid gelee – dit is reg in die middel van baie besige residensiele areas. Mnr. Duvenhage kan nie al hierdie sake aanneem nie – kan ‘n mens nie raadslede of besigheidleiers of gemeenskapleiers in daardie omgewing nader om ‘n projek teen Bakwena te loots nie?

Christie Joubert ·

Waarom was dit so maklik deur gevoer hier by ons in Gauteng? Omdat die verdomde anc aan bewind is hier?? Geluk Patricia. Looi hulle!!

Eddie ·

Great iemand wat SANRAL in die bek geruk het. Ek wens in GP dat daar ook iemand is wat op hulle agterpote kan staan en se genoeg is genoeg ons soek nie die scrap metal oor ons paaie nie. Maar weereens wys dit jou wie in GP bewind is.

Winston ·

Goed beter puik PUIK! GEE HULLE KOUE SKOUER. Nou soek hulle weer ander redes.

Jimmy ·

Ons betaal genoeg belastings wat word van die fondse ?? , vermors . Baie geluk aan almal wat deel was/ is van die sukses .

Bruno Stef ·

Ek voel bly saam met die mense van Kaapstad maar weet net dat die tydelike terugslag vir Sanral beteken dat ander loopholes en agterbaksheid vorentoe weer gaan kop uitsteek.Die drywers van die saak is meedoenloos dit is net die begin van n lang proses.

Anton Smit ·

My hart bloei vir julle in Gauteng maar julle wil mos anc stem

Hein ·

Demokrasie is mos wanneer 2 wolwe en ‘n skaap stem wat hulle vir aandete gaan kry. Demokrasie is nie wanneer jy die reg het om te stem nie. Die wit bevolking het net 2% van die stemme.

MK ·

Ja lekker vir die Kaap maar wat van ons Gautengers wat maar net moet betaal en betaal en betaal…
Anton ek stem vir seker nie ANC nie. Onregverdig van jou om so ‘n aanmerking te maak.

JoeV ·

Baie interesant hoe Sanral aanhou, dink seker meskien val die Kaap se mense vir die truuk. Gauteng het bewys dat dit nie werk nie.

Sarie ·

Baie geluk aan die Kaap nou moet ons hier in Gauteng by die Kapenaars gaan leer hoe om ook van ons e-tolstelsel ontslae te raak of dalk maar die EFF bietjie steun en aanmoedig om van die monsteagtige staalstrukture ontslae te raak

Amanda Le Roux ·

Baie geluk Kaapstad! Maar onthou, staan sterk, hulle gaan aanhou en aanhou probeer!!!! Miskien moet iemand in ou Julius se ore fluister dat wanneer hulle so toi toi, in plaas van skole en klinieke wat dienste verskaf, vernietig moet hulle eerder daai staalmonsters gaan vernietig!

Beertjie ·

Indien Sanral geld nodig het, hoekom verhoog hulle nie net nasionaal voertuig lisensie geld met byvoorbeeld ‘n 10℅ heffing nie. Dan is dit nie nodig om miljarde se geboue en strukture op te rig en miljoene aan ‘n buitelandse konsortium te betaal nie. Daar is ook nie addisionele personeel uitgawes nie. So sudsidieer almal oor die land die padfonds en nie net sekere gebruikers nie.

O wee, die gesang is uit! Die kommentaar op hierdie berig is gesluit. Kom kuier gerus lekker verder saam op ʼn ander artikel.