It’s Time 2018: Hoekom nóú en juis in Pretoria saam kom bid?

angus-buchan-facebook-2018-10-17

Angus Buchan vra dat mense saam met hom sal waak en bid tot die gebedsbyeenkoms op 27 Oktober in Pretoria. Foto: Angus Buchan se Facebookblad.

“Ons moet bid vir vrede, stabiliteit en die toekoms. Ons moet bid vir die regte leiers en vra dat God beheer oor hierdie land neem.”

Só sê Angus Buchan wat Woensdag met Maroela Media gesels het oor die voorbereidings vir die It’s Time-gebedsbyeenkoms in Pretoria. Die geleentheid vind op 27 Oktober by die Rhino Park-vliegveld naby Bronkhorstspruit net oos van Pretoria plaas.

Buchan sê daar is vir hom ʼn dringendheid aan hierdie gebedsbyeenkoms. “Ek hoef julle sekerlik nie te vertel van al die probleme in die land nie, en dan staan ons nog voor ʼn algemene verkiesing wat binne die volgende paar maande sal plaasvind.”

Hy voel dit is een van die laaste geleenthede waar Suid-Afrikaners saam as ʼn nasie kan kom bid vir die land voor die verkiesing.

Buchan weet daar is baie mense wat wil weet hoekom hulle nie maar net in hulle eie dorpe of stede kan bid vir Suid-Afrika nie of sommer by die huis terwyl ʼn regstreekse uitsending hieroor uitgesaai word nie.

“Nee, God het ons saamgeroep soos Israel wat saamgekom het om by die tempel te bid.”

Hy glo daar gebeur iets wonderliks as mense saamkom om oor ʼn spesifieke saak te bid.

Op dié dag sal daar gebid word teen geweld, moord, korrupsie, mishandeling en al die dinge wat jongmense van Suid-Afrika verdryf, vertel Buchan.

“Ons sal bid dat Jesus Christus weer heerskappy oor die land neem. Jy weet 80% van Suid-Afrikaners bely dat hulle Christene is, so wat gaan dan so verkeerd? Ek sal vir jou sê: Ons eer nie meer vir God nie.

“Ons as Suid-Afrikaners moet op ons knieë gaan en ons opnuut bekeer. Ons moet terugdraai na God en Hom weer eer. Ons moet van ons sitvlakke af opstaan en hard hieraan begin werk.”

Buchan het tydens die bekendmaking van dié byeenkoms in Augustus gesê die Heilige Gees wou hom net nie uitlos nie, daar moes eenvoudig nog een gebedsgeleentheid plaasvind.

“Pretoria is die wetgewende hoofstad van die land. Ons het in die hart van die land [Bloemfontein] gebid, en ook in die suide [Mitchells Plain], maar die Heilige Gees het my dit op die hart gedruk dat nog ʼn byeenkoms ook nou in die noorde van die land moet plaasvind.

“God het my ook die skriflesing vir hierdie byeenkoms duidelik op die hart gedruk. Dit is Markus 14:38 wat sê: ‘Julle moet waak en bid, sodat julle nie in versoeking kom nie. Die gees is wel gewillig maar die vlees is swak.’ Om te waak beteken om te luister, en ek glo God wil met sy nasie praat.”

Sowat 2 000 ha grond word tans vir dié It’s Time-byeenkoms voorberei en 65 km paaie word op die terrein gebou. ʼn Platform, wat uit 70 ton staal bestaan en vier verdiepings hoog is, word op die terrein opgerig.

“Jy weet ons doen alles sonder geld en met die hulp van vrywilligers wat gehoor gegee het aan die opdrag van God. ʼn Konstruksiemaatskappy het sy deure gesluit en werk die afgelope drie weke voltyds om die vliegveld reg te kry. ʼn Boer het ook besluit om diesel gratis vir die werk te verskaf.”

Buchan sê hy kan net getuig van mense se openhartigheid en vrygewigheid. “Dit is die wonder van hierdie visie wat nie aan ʼn bepaalde groep of persoon behoort nie. Ek ken nie die mense nie, maar hulle bied hulp vanuit alle oorde aan.

“As hulle my vra hoe hulle kan help, dan sê ek hulle moet doen wat die Here hulle gevra het om te doen.”

Buchan sê hy weet van ʼn trein wat mense van Kaapstad bring om saam te bid. Daar sal ook 2 000 busse in Gauteng wees wat mense na die geleentheid sal pendel.

“Ek het gehoor van kerke in Mamelodi wat sê hulle lidmate sal die oggend om 05:00 begin stap om 12:00 by die gebedsgeleentheid te wees.

“ʼn Trompetspeler van die Londense Filharmoniese orkes vlieg spesiaal in om ‘Amazing Grace’ vir ons te speel. Hy vlieg op sy eie koste in en keer dieselfde aand weer terug om die volgende dag in ʼn ander konsert te speel.

“Ek deel nou my hart met julle hier. Dit is hoekom ek nie regtig ander mense se verskonings verstaan oor hoekom hulle nie op dié dag daar kan wees nie.”

As mense Buchan vra wat hulle nog kan doen om te help met die gebedsbyeenkoms, sê hy:

“Bid vir die geleentheid en bring ʼn bus of ʼn kombi vol mense saam op 27 Oktober. Maak jou kar vol, moenie alleen kom nie.

“Dink net hoe wonderlik sal dit wees as jy jou kleinkinders kan vertel jy het op dié Saterdag saam kom bid. Jy was daar en God het Suid-Afrikaners se gebede verhoor en die land genees. Dit sal wonderlik wees.”

  • Angus Buchan het telefonies met Esté Meyer Jansen van Maroela Media gesels oor die voorbereidings vir die It’s Time Pretoria-gebedsgeleentheid wat op 27 Oktober plaasvind. Buchan het sy opgewondenheid oor die gebedsgeleentheid gedeel en verduidelik waarom hy glo dit is ʼn dringende byeenkoms wat juis nou in die Jakarandastad moet plaasvind.

ondersteun maroela media só

Sonder Maroela Media sou jy nie geweet het nie. Help om jou gebalanseerde en betroubare nuusbron se toekoms te verseker. Maak nou ʼn vrywillige bydrae. Onthou – ons nuus bly gratis.

Maak 'n bydrae

Nou pra' jý

O wee, die gesang is uit! Kommentaar word ná 48 uur op ʼn artikel op Maroela Media gesluit. Kom kuier gerus verder op ʼn meer onlangse artikel.

70 Kommentare

jongste oudste gewildste
alida

WONDERLIK PRYS DIE HEER!!!!

Bid-en-doen

En swart maandag is 29 Oktober

alida

Die 27ste val op ‘n Sondag !!!! Lees die berig.

AmY

Ek sal daar wees, nes ek in Bloemfontein was.

pinkie

Die 27ste is ‘n Saterdag en baie mense werk op ‘n Saterdag.