LUR veroordeel Old Mutual oor lyksak-voorval

Skermgreep uit die video

Nonhlanhla Khoza, LUR vir maatskaplike ontwikkeling in KwaZulu-Natal, het haar afgryse uitgespreek ná ʼn versekeraar glo geweier het om te betaal vir ʼn begrafnisdiens.

ʼn Video is Dinsdagaand wyd op sosiale media versprei van twee vroue wat ʼn liggaam in ʼn lyksak na Old Mutual se kantoor in KwaDukuza dra en die lyksak in die kantoor neersit. Hulle het daarop aangedring dat hul eis uitbetaal word.

Old Mutual het glo geweier om die eis uit te betaal, en die Mtshali-familie kon nie begrafnisreëlings bekostig nie. Die familie het gesê hulle het gevoel dit was hul laaste opsie om die lyk na die versekeraar se kantoor te neem. Hulle het bygevoeg hulle gaan ook alle ander polisse kanselleer wat hulle by die versekeraar het.

Thandaza Mtshali en Thobeka Mhlongo het hul oom, die 46-jarige Sifiso Justice Mhlongo, se liggaam na Old Mutual se kantoor geneem. Mhlongo is op 7 November oorlede toe hy buite ʼn plaaslike mediese fasiliteit gesit het. Hy is in ʼn kroeg aangeval en wou die voorval aanmeld.

“Ons is geskok oor die voorval,” het Khoza gesê. “Ons het nog nooit vantevore só iets gesien nie. Die optrede van die versekeringsmaatskappy is veragtelik. Daar is klaarblyklik verskeie ander families wat ook deur hierdie trauma gaan wanneer hulle veronderstel is om geld te ontvang om hul geliefdes te begrawe.”

Khoza het gesê die rede hoekom die video so wyd op sosiale media versprei is, is ʼn teken dat dit ʼn groot probleem is onder gemeenskappe. “Old Mutual het baie pyn en lyding veroorsaak vir dié familie wat hul geliefde verloor het. Die regering sal nie net agteroorsit terwyl die kwesbares mishandel word nie.”

Volgens Khoza het die familie ʼn begrafnispolis by die maatskappy om hul geliefdes met waardigheid te kan begrawe, maar hulle is van bakboord na stuurboord gestuur toe hulle veronderstel was om die betaling te ontvang.

Die departement van maatskaplike ontwikkeling het kontak gemaak met die familie en sal bystand lewer. “ʼn Span maatskaplike werkers is ook ontplooi om berading te verskaf.”

Old Mutual het intussen bevestig die eis is uitbetaal. “Dit is baie ontstellend en ons het baie simpatie met die familie tydens hierdie moeilike tyd. Ons kan bevestig die eis is uitbetaal. Weens die sensitiewe aard van die saak, sal ons verder direk met die familie in verbinding wees.”

Die versekeraar het bygevoeg alle eise word op ʼn individuele basis geassesseer en die voorval, by die betrokke bank, is betreurenswaardig, maar ʼn geïsoleerde voorval. “Alhoewel ons alles in ons vermoë doen om eise so vinnig as moontlik uit te betaal, moes hierdie eis verder geassesseer word. Old Mutual streef daarna om eise vinnig uit te betaal en 99% van begrafnispolisse word binne agt uur uitbetaal indien daar aan alle vereistes voldoen word.”

ondersteun maroela media só

Sonder Maroela Media sou jy nie geweet het nie. Help om jou gebalanseerde en betroubare nuusbron se toekoms te verseker. Maak nou ʼn vrywillige bydrae. Onthou – ons nuus bly gratis.

Maak 'n bydrae

Nou pra' jý

O wee, die gesang is uit! Kommentaar word ná 48 uur op ʼn artikel op Maroela Media gesluit. Kom kuier gerus verder op ʼn meer onlangse artikel.

54 Kommentare

jongste oudste gewildste
Christa

Sal daarvan Hou Om versekeraar se stories te hoor. Hulle is gou Om jou geld the ontva g maar van uitbetaal het hulle Baie verskonings

Linda

Vandat Trevor Manual by Old Mutual is, is Old Mutual so pateties. Hy behoort in die pad gesteek te word, want vir hom gaan dit net oor sy eie geldsake !

Hb

Ek is seker daar is n goeie rede vir die eis dispuut, as iemand hulself so gedra soos die familie sou ek ook ingee en betaal. Beste van alles, hulle het die geld gaan trek en net daarna die man (met 38 kinders) in hul agterplaas begrawe!! Nee regtig!!!

M Kobus van Staden

Ek sal graag die kamstige verskoning wil hoor van Old Mutual!

Dankie

Asmain

Ek verstaan die familie se frustrasie. Vriende het 2 jaar gewag vir Old Mutual om kinders se polisse uit te betaal nadat hulle pa oorlede is. Old Mutual se verskoning: hulle is besig met n ondersoek om te bepaal of daar dalk nie ander aanspraakmakers op die polis geld is nie! Blykbaar al het jy begunstigdes op n polis benoem, is dit die trustees van die fonds se prerogatief om te besluit wie kry die geld….Net daar het ek al my polisse gekanselleer. Doen eerder beleggings en geen trustee het die mag om te kan besluit wie kry my swaar… Lees meer »