Man sterf in huisbrand; slang oorleef

Die slang wat die brand oorleef het Foto: Netcare 911

Die slang wat die brand oorleef het Foto: Netcare 911

ʼn Man is Saterdag in Pietermaritzburg in KwaZulu-Natal dood toe hy tydens ʼn brand in ʼn huis vasgekeer was.

“Paramedici en brandbestryders is na die toneel in Bulwerstraat ontbied,” het Chris Botha, woordvoerder van Netcare 911, gesê. “Daar was ‘n berig dat ‘n man in die huis vasgekeer was. Terwyl die brand onder beheer gebring is, het hulle ʼn troetelslang gevind wat ook brandwonde opgedoen het.”

Paramedici het die slang behandel en die Dierebeskermingsvereniging (DBV) ontbied om dit te kom haal.

“Die man se liggaam is eers gevind nadat die brand geblus is,” het Botha bygevoeg.

Die oorsaak van die brand is onbekend. Die polisie stel ondersoek in.

ondersteun maroela media só

Sonder Maroela Media sou jy nie geweet het nie. Help om jou gebalanseerde en betroubare nuusbron se toekoms te verseker. Maak nou ʼn vrywillige bydrae. Onthou – ons nuus bly gratis.

Maak 'n bydrae