Mango-passasiers wag vier ure vir vliegtuig

Argieffoto (Foto: Bluesnap, Pixabay)

Ontstoke passasiers het Vrydag vier ure lank op die Kaapstadse lughawe vir hul Mango-vlug gewag nadat die vliegtuig waarmee hulle na die O.R. Tambo-lughawe sou vlieg, vertraag was.  Corné Curtis, een van die passasiers, het aan Maroela Media verduidelik dat die JE125-vlug Vrydag 13:10 moes vertrek, maar eers 17:00 opgestyg het.

Volgens die lugredery moes hulle ʼn ander vliegtuig reël, omdat die oorspronklike vliegtuig nie betyds vrygestel is nie, nadat dit beplande onderhoud moes ondergaan.

By navraag het Sergio dos Santos, Mango se woordvoerder, bevestig dat die vlug wel vertraag was, maar dat hulle die passasiers deurlopend per SMS op hoogte van die vertragings gehou het. “Ons het om verskoning gevra en geskenkbewyse is aan die passasiers wat deur die vertraging geraak is, aangebied, soos wat ons vertraagde vlugbeleid voorskryf.”

Hy het bygevoeg dat die rotasievertraging plaasgevind het, omdat die oorspronklike vliegtuig nie betyds vrygestel is nadat dit beplande onderhoud moes ondergaan nie. “Ons wag nog vir die volle verslag oor hoekom die vliegtuig nie betyds vrygestel is nie, maar die vliegtuig is reeds weer in gebruik en vlugte gaan voort soos normaal.”

Curtis het verder beweer die kaptein van dié vlug het aangekondig dat die vliegtuig se elektroniese leidingstelsel nie meer werk nie, minute nadat die vliegtuig in Johannesburg geland het. Vroeër die maand is daar in verskeie koerante berig dat ʼn Mango-vliegtuig ʼn paar meter geval het tydens ʼn vlug tussen Johannesburg en Kaapstad.

Dié insident het na bewering plaasgevind weens nagemaakte onderdele wat deur Mango se moedermaatskappy, die Suid-Afrikaanse Lugredery (SAL), gebruik is. Die SAL het intussen die bewerings as bog afgemaak en ʼn verklaring in die verband aan die publiek uitgereik.

Dos Santos voer egter aan dat dit nie Mango se elektroniese leidingstelsel is wat buite werking was nie, maar dat die O.R. Tambo-lughawe se elektroniese stelsel, wat aan ʼn vliegtuig aandui waar dit moet parkeer, buite werking was.

“Dit is ʼn elektroniese vertoonbord wat aan die buitekant van die gebou aandui waar die vliegtuie moet parkeer. In hierdie geval was daar ʼn beampte wat sinjale gebruik het om die vliegtuig te lei.”

Maroela Media kon nog nie by die Lughawemaatskappy van Suid-Afrika (Acsa) bevestiging kry oor hoekom die elektroniese stelsel nie gewerk het nie.

ondersteun maroela media só

Sonder Maroela Media sou jy nie geweet het nie. Help om jou gebalanseerde en betroubare nuusbron se toekoms te verseker. Maak nou ʼn vrywillige bydrae. Onthou – ons nuus bly gratis.

Maak 'n bydrae

Nou pra' jý

O wee, die gesang is uit! Kommentaar word ná 48 uur op ʼn artikel op Maroela Media gesluit. Kom kuier gerus verder op ʼn meer onlangse artikel.

34 Kommentare

jongste oudste gewildste
A Klaassen

My seun 2 stelle met Mango afgetrap onlangs. Uiteindelik het hy besluit om met ander redery te vlieg wat meer betroubaar is en dalk nie uit die lug gaan val nie.

Liewer bangjan

Ek sou verlig wees dat die herstelwerk gedoen is al het dit die vlug vertraag. N stukkende vliegtuig in die lug is gevaarliker as een in die werkswinkel.

Chantel

My ma en broer is 2 weke terug ook deur dieselfde storie. Vlug was vertraag met 2 ure en toe is hulle laat vir hulle afspraak.

Marietjie

Ek sal nooit weer Mango vlieg nie. Hulle diens is uiters swak. Hulle het eenvoudig vlug week voor tyd gekanselleer en toe ek beswaar aanteken, toe bied hulle kansellasie terugbetaling aan. Dit sou egter nie werk nie, want ek was nie seker van ander vlug terug Johannesburg toe nie.
So van 3:30 vlug, verander na 6:15 en toe 8 uur, is ons uiteindelik 8:30 weg. Loods het baie goeie tyd opgemaak en ons land toe 9:30 in Johannesburg. Maar moes toe meer as halfuur wag vir bagasie :( Never again Mango!

right said Fred

Ek het gehoor Toks van der Linde het glo die vliegtuig se vlerke afgeruk om die prokureur wat sy vrou geklap het by te kom.