Moontlike oorsaak van ongeluk met Prasa-lokomotief bekend

Foto: ER24

Foto: ER24

Die moontlike oorsaak vir die ontsporing van die Shosholoza Meyl-passasierstrein, wat deur een van die Passasierspooragentskap van Suid-Afrika (Prasa) se veelbesproke nuwe Afro4000-lokomotiewe getrek is, is bekend gemaak.

Mtura Swartz, uitvoerende hoof van hooflynpassasiersdienste vir die Shosholoza Meyl, het Woensdag aan Maroela Media gesê die ongeluk hou moontlik nie verband met die nuwe lokomotief nie. Hy het gesê ʼn inspeksie is by die ongelukstoneel uitgevoer en die voorlopige ondersoek dui daarop dat die ontsporing moontlik veroorsaak is deur onderhoudwerk wat tans deur Transnet aan die spoorlyn gedoen word.

“Die treindrywer is nie omtrent dié werk ingelig nie. Hy het nie te vinnig gery nie. Hy het die normale spoed gery. As hy egter ingelig is omtrent die konstruksiewerk, sou hy spoed verminder het tot ʼn veiliger spoed vir die betrokke gebied,” het Swartz gesê.

Hy het verduidelik dat enige lokomotief onder dié omstandighede moontlik probleme kon ervaar. Hy het gesê Transnet het Prasa toestemming gegee om die nuwe lokomotief op die spoornetwerk te gebruik.

“Hoewel hierdie slegs voorlopige bevindinge is, is ʼn volledige ondersoek van stapel gestuur om die werklike oorsaak van die ontsporing te bepaal,” het hy bygevoeg.

Hy het gesê die trein het altesaam 101 mense vervoer en was van Johannesburg op pad na Kaapstad.

Daar is aanvanklik berig dat 12 mense tussen geringe en matige beserings opgedoen het, maar nuwe inligting dui daarop dat 60 mense onder meer behandeling vir skok moes ontvang. “Sover ons kennis strek is almal reeds uit die hospitaal ontslaan. Die trein se assistentdrywer het die seerste gekry, maar is gelukkig nie ernstig beseer nie.”

Lees hier hoe ʼn Maroela Media-leser wat tydens die voorval op die trein was, dit ervaar het.

ondersteun maroela media só

Sonder Maroela Media sou jy nie geweet het nie. Help om jou gebalanseerde en betroubare nuusbron se toekoms te verseker. Maak nou ʼn vrywillige bydrae. Onthou – ons nuus bly gratis.

Maak 'n bydrae

Nou pra' jý

O wee, die gesang is uit! Die kommentaar op hierdie berig is gesluit. Kom kuier gerus lekker verder saam op ʼn ander artikel.

21 Kommentare

jongste oudste gewildste
Martin

Glo dit maar as julle wil.

Ben

Soos gewoonlik baie praat, lawaai en geraas, maar steeds geen kommunikasie nie. Die tipiese gewone tekortmominge waaraan ons al daagliks gewoont geraak het.

Johann Marx

Hau? What happened?? Dis lekker om net lokomotiewe te koop met ander mense se geld…..maar wat van spoor-onderhoud? Ja, daai waar jy ‘n pik en ‘n graaf vat….en …Ooo oeps, sorry…Suid Afrika werk nie meer so nie.

joe

ha ha verskonings en verskonings soos gewoonlik is dit een groot toeval dat die lokomotef geval het . Ons grootmense moet die bog sluk ek en glo duisende ander glo nie dit nie

Peet Schabort

En ek en jy betaal vir hierdie eisssshhhhh. Dis logika om ALMAL in kennis te stel van onderhoudswerk maar selfs op ons paaie is dit ‘n instelling om nie waarskutekens op te sit sodat voertuie deur- en in gebiede land met skade, beserings of selfs die dood.
Hou net Noord en foeter voort alhoewel hierdie trein Suid beweeg het . . .