Die kitskosrestaurantgroep Nando’s het in sy eiesoortige styl met sy jongste advertensie die draak gesteek met die SAUK se jongste beleid om nie gewelddadige betogings uit te saai nie.
Nando’s “sensor” die woorde “flame” en “hot” in die advertensie om sy etes te bemark.
Die advertensie is ʼn verwysing na die SAUK se hoof bedryfsbeampte, Hlaudi Motsoeneng, se beleid om nie meer gewelddadige betogings uit te saai nie, omdat dit glo ander gemeenskappe sou aanspoor om ook te betoog. Die SAUK word wyd veroordeel vir dié besluit wat meeste mense as sensuur beskou in ʼn poging om nie die ANC in ʼn slegte lig te stel voor die munisipale verkiesing op 3 Augustus nie.
Lees alle vorige berigte oor die SAUK op Maroela Media.
Uitstekend Nando’s ??
Puik bemarking strategie.
Wow!!! uitstekend gedoen Nando’s…dankie
Uitstekend Nando’s — soos altyd.
Weereens soooo skerp, Nando’s
Volpunte vir Nando’s. Julle is skerp
Mooi so
Nando’s is defnitief nie “chicken” nie:)
Pragtig, Nando’s! Dís nou hoe ‘n mens op sulke despotiese optredes moet reageer!
Braai hom Nando’s, extra hot and flamed!
Nando’s se advertensies altyd wenners, tong-in-die-kies snaaks en slaan die spyker op sy kop!
Skerp
Sies Nando’s julle maak nie mooi met die SABc nie hulle kannie help dat hulle so is nie -WHAhahahahaha LMGA! Kap hulle Nando’s kap hulle.
Ou “Cloudy” koop self seker ook nie meer nou daar nie?
Skerp soos n manora blade