Nog twee winkelgroepe verwyder ook dié haarprodukte

Foto: Makro/Facebook

Die groothandelaars Makro en Game het die jongste kettinggroepe geword om TRESemmé-haarprodukte van hul winkels se rakke te verwyder.

Makro en Game, wat deur Massmart besit word, het dié besluit op hul amptelike Twitter-rekeninge bekend gemaak.

Unilever, wat die TRESemmé-handelsmerk besit, het nog glad nie op die jongste verwikkelinge gereageer nadat hy Vrydag om verskoning gevra het vir die Clicks-advertensie wat tot die herrie gelei het nie.

“Ons is baie jammer dat die foto’s wat in ʼn TRESemmé-bemarkingsveldtog op die Clicks-webwerf gebruik is, rassistiese stereotipes oor hare bevorder. Die veldtog het ten doel gehad om die skoonheid van alle haarsoorte en die verskeidenheid oplossings wat TRESemmé bied te vier, maar ons het dit verkeerd verstaan. Die foto’s strook nie met die waardes van ons handelsmerk of die van Clicks nie. TRESemmé Suid-Afrika vra om verskoning vir die aanstoot wat dit tot gevolg gehad het.”

(Argieffoto: Massmart)

Die EFF het intussen ’n brief aan Alan Jope, uitvoerende hoof van Unilever, wat die TRESemmé-handelsmerk besit, gerig rakende die omstrede advertensie. Die EFF het die maatskappy 24 uur gegee om die kwessie rakende die advertensie op te klaar.

Makro se aankondiging kom kort nadat die apteekgroep Dis-Chem bevestig het dat hy ook nie langer TRESemmé-haarprodukte sal verkoop nie.

Woolworths, Pick n Pay en Shoprite het ook bevestig dat hulle die besluit geneem het om nie meer TRESemmé-haarprodukte te verkoop nie.

Clicks het Dinsdag aangekondig dat hy TRESemmé-haarprodukte van sy winkels se rakke gaan verwyder en eerder sy reeks plaaslike haarversorgingsprodukte gaan uitbrei.

Die gewraakte advertensie.

Dié winkelgroep het die afgelope naweek in die sop beland nadat hy ʼn TRESemmé-advertensie op sy webwerf geplaas het waarin na verskillende vroue se verskillende haarsoorte verwys word. In die advertensie word die byskrifte “frizzy & dull” en “dry & damaged” gebruik by die foto’s van swart vroue se natuurlike hare, terwyl die byskrifte “fine & flat” en “normal” by foto’s van wit vroue se natuurlike hare gebruik word.

Die DA het vroeër in ʼn verklaring gesê die verwydering van TRESemmeé-haarprodukte van winkels se rakke kan klein-, medium- en mikro-ondernemings (KMMO’s) se lewensbestaan in die gedrang bring.

Zakhele Mbhele, DA-woordvoerder oor kleinsakeontwikkeling, het gesê dit is jammer dat daar geswig is onder politieke druk deur die EFF sowel as die uitlatings van Khumbudzo Ntshavheni, minister van kleinsakeontwikkeling.

“Die minister het versoek dat TRESemmé se produkte van Clicks se winkelrakke verwyder word. Hoewel dit korrek is om te beywer vir meer inklusiwiteit en diversiteit in die kleinhandelsaanbod van haarversorgingsprodukte, veral dié wat deur KMMO’s vervaardig word, is dit ʼn heel ander saak en onverstandig om te pleit vir die verwydering van huidige produkte.”

 

ondersteun maroela media só

Sonder Maroela Media sou jy nie geweet het nie. Help om jou gebalanseerde en betroubare nuusbron se toekoms te verseker. Maak nou ʼn vrywillige bydrae. Onthou – ons nuus bly gratis.

Maak 'n bydrae

Nou pra' jý

O wee, die gesang is uit! Kommentaar word ná 48 uur op ʼn artikel op Maroela Media gesluit. Kom kuier gerus verder op ʼn meer onlangse artikel.

38 Kommentare

jongste oudste gewildste
Werner

Hier kom groot moeilikheid in hierdie land die EFF het meer as hulle sin gekry

Willem

Ek wil nog steeds weet wie gaan Clicks se skade betaal

Nie Verbaas

Lyk my al die besighede in SA dans nou na EFF se pype. Hierdie slapgeit gaan besighede nog kos. EFF gaan nou begin voorskryf wat op rakke mag wees en nie mag wees nie en ons regering aanvaar dit maar gelate.

Friedrich

Pateties, so ou Julius en sy rampokkers wen. Nice.

Annemarie

Gee vir n stout kind wat tantrum gooi sy sin, en jy gaan met die gebakte pere sit…

Ek is so teleurgesteld