Nuwe kliënte stroom na Vodacom

Foto: vodacom.com

Die selfoonnetwerkreus Vodacom het Maandag gesê hy het 4,8 miljoen kliënte bygekry binne die tydperk van ses maande wat op 30 September geëindig het, ʼn toename van 10,7%.

Die maatskappy se inkomste het ook in dié tydperk met 5,6% toegeneem tot R44,4 miljard.

Volgens Vodacom het sy Suid-Afrikaanse inkomste met 4,6% toegeneem tot R27,9 miljard, gerugsteun deur sterk kliëntegroei. Die inkomste van sy internasionale bedrywighede het met 12,8% toegeneem, wat gedryf is deur ʼn sterk groei in dataverkope en M-Pesa.

Volgens Vodacom het hy R5,3 miljard belê om sy dekking uit te brei en die kwaliteit van sy netwerke te verbeter.

Die maatskappy sê Vodacom Lesotho het die eerste operateur geword om ʼn kommersiële 5G-netwerk in Afrika van stapel te stuur, en hy het ook sy nuwe swart ekonomiese bemagtiging (SEB) eienaarskapooreenkoms afgehandel, die grootste ooreenkoms van sy soort in die inligting- en kommunikasiesektor.

Vodacom het ʼn verbeterde tussentydse dividend van R3,95 per aandeel aangekondig, ondanks die feit dat hy 114,5 miljoen nuwe aandele vir die nuwe SEB-struktuur moes uitreik.

In Suid-Afrika toon die maatskappy ook bestendige groei, ondanks swak verbruikersbesteding in die sukkelende ekonomiese klimaat. “Ons strategie om te fokus op groter waarde vir die verskillende prysvlakke, tesame met die feit dat ons kliënte in staat stel om aanbiedinge te kies wat die meeste gepas is vir hul behoeftes, vind steeds by ons kliënte aanklank,” het Vodacom in ʼn verklaring gesê.

“Dit is aanduidend van die toename in kliënte in Suid-Afrika en toon dat ons belegging in persoonlike aanbiedinge deur onder meer Big Data voortgaan om ons van ons eweknieë te onderskei.”

Die maatskappy sê hoewel die vordering wat onlangs in die regulatoriese omgewing gemaak is bemoedigend is, insluitend ʼn duideliker tydlyn van die allokering van die 4G en 5G-spektrum, is daar steeds ʼn aantal bekommernisse en teenstrydige wat bestaan ná die publisering van die hersiene Wet op Elektroniese Kommunikasie en die beleidsrigting aan die Onafhanklike Kommunikasie-owerheid van Suid-Afrika (Okosa) rakende hoë aanvraagspektrum wat nie toegeken is nie.

“Ondernemings deur Okosa en die departement van telekommunikasie en posdienste om 4G-spektrum teen Maart 2019 te lisensieer is noodsaaklik om die koste van die lewering van datadienste af te bring,” het Vodacom gesê.

ondersteun maroela media só

Sonder Maroela Media sou jy nie geweet het nie. Help om jou gebalanseerde en betroubare nuusbron se toekoms te verseker. Maak nou ʼn vrywillige bydrae. Onthou – ons nuus bly gratis.

Maak 'n bydrae

Nou pra' jý

O wee, die gesang is uit! Kommentaar word ná 48 uur op ʼn artikel op Maroela Media gesluit. Kom kuier gerus verder op ʼn meer onlangse artikel.

28 Kommentare

jongste oudste gewildste
Johannes

Vodacom sien my nooit weer nie. Bly weg!

VanAfrika

Ek kan nie glo dat mense nog Vodacom gebruik. Ek was verlede week by Telkom en vir pay as you go 10gig vra hulle R245.00. Vodacom vra vir een gig R149. Einde van die maak doen ek sim swop Telkom toe.

Johan

Ek is by beide Vodacom en Telkom. As hulle in resies was: Eerste Telkom. Vodacom – nee wat, bly weg. Dalk het hulle 4.8 miljon nuwe kliente gekry, maar 5.2 miljoen verloor?

Amber

Vodacom maak hulle geld uit sy eie kliënte. Elke nou en dan verskyn daar n bedrag van R1.72c op my vodacom rekening vir n ‘international sms’. Ek het nooit so n sms gestuur nie. By navraag, sê hulle dit sal my R80 kos vir n gedetailleerde rekening. Dus, ek los dit maar. As hulle by n miljoen kliënte elke maand R1,72 vra, dink net hoe ryk kan hulle word in n kort tydjie.
Ek wonder of ander mense ook al die R1,72 vir n international sms opgemerk het.

Didi

Ek is al vir 17 jaar op Voda netwerk, maar dis nou tyd om te skuif. My probleem egter is dat die ander plekke nie veel beter is nie.