Sanral: ‘Geen e-tol vir Kaapstad’

Argieffoto Foto: www.capetown.travel

Argieffoto Foto: www.capetown.travel

Kaapstad sal nie tolhoofweë soos dié in Gauteng kry nie, het die Suid-Afrikaanse Nasionale Padagentskap (Sanral) Sondag gesê.

“Terwyl daar in Gauteng geld geleen is om die paaie te bou, sal ons in Kaapstad ‘n konsessiehouer aanstel op die basis van paaie word gebou, bedryf en oorgedra,” het Vusi Mona, woordvoerder van Sanral, in ‘n verklaring gesê.

“Dit beteken dat die konsessiehouer die paaie sal ontwerp, finansier, bedryf en in stand sal hou, voor dit in ‘n bepaalde toestand en ná die toegewingstydperk aan die staat oorhandig sal word.”

Sanral het reageer op uitlatings deur die Stad Kaapstad en Right2Know-veldtog dat e-tol in Kaapstad geïmplementeer sal word.

“Daar sal gewone tolplazas langs die N1 en N2 wees. Die elektroniese of outomatiese metode van betaling, is ‘n moontlike toekomstige oorweging afhangend van verkeersvolumes,” het Mona gesê.

Hy sê die opgradering van die N1/N2 Wynland-hoofwegnetwerk is ‘n reuse belegging in infrastruktuur.

Die verbeterings sluit onder meer die verlenging van die N2 in Somerset-Wes/Strand in, en die voorsiening van bykomende bane tussen Durbanweg en die Koelenhof-wisselaar, tussen Borcherds Quarryweg en De Beerslaan in Somerset-Wes, Sir Lowryspas na Houwhoek en Florence en Worcester.

Mona sê dit sluit ook 14 nuwe of opgegradeerde wisselaars in, die voorsiening van ‘n tweede tonnel by Du Toitskloof op die N1 en die integrasie van fasiliteite met openbare vervoer-projekte.

Mona sê Sanral kry jaarliks sowat R10 miljard van die fiskus om die nasionale padnetwerk in stand te hou. Hy sê die koste van die N1/N2 Wynland-projek beloop sowat R10 miljard.

ondersteun maroela media só

Sonder Maroela Media sou jy nie geweet het nie. Help om jou gebalanseerde en betroubare nuusbron se toekoms te verseker. Maak nou ’n vrywillige bydrae. Onthou – ons nuus bly gratis.

Maak 'n bydrae

Nou pra' jý

O wee, die gesang is uit! Die kommentaar op hierdie berig is gesluit. Kom kuier gerus lekker verder saam op ʼn ander artikel.

11 Kommentare

jongste oudste gewildste
Johann Roux

‘n Heugelike tyding vir ons Kaapse mense. Dit is wat burgerlike verset doen om nié aan ‘n keiser te betaal wat hom nié toekom nie.

Ek bid dat ons burgerlike verset sal toepas teen dié wat ons taal, Godsdiens, onderrig en Christelike waardes bedreig. Kortom ons kultuur.

NS: Ons Vader het weereens Sy verfkwas uitgehaal en Sy kunssinnigheid vrye teuels gegee.
Waardeer die supermaan vanaand, dit is asemrowend!

Dankie Vader, dat ons U kreatiwiteit verniet mag aanskou en bewonder.

Amen.

henk

Sanral en sy konsessiehouers hou SA se padverbruikers gyselaar en dwing onrealistiese tolgelde op ons af. Feit bly staan dat ons biljoene aa brandstofheffings betaal vir die pad infrastruktuur en niks daarvoor kry nie. En moenie strooi praat en se dit gaan op die ander paaie in die land in nie, want die eens goed gevestigde teerpad infrastruktuur is vinnig besig om ‘n derderangse grondpad te word.

Manie Maritz

Hoop vir julle part hulle hou by die beloftes wat hulle maak, jy kan hierdie ANC nie vertrou nie. Burgelike verset het nie gewerk in Gauteng nie. Hoop maar dit sal reguit werk vir julle Kaapenaars.

Chrisjan Botha

Maak nie ‘n fout nie – dit beteken nie GEEN TOL nie maar konvensionele tolplaza’s.

Ons stel slegs belang in GEEN TOL van enige aard nie. Hulle kan die heffing ingesluit in die petrolprys gebruik vir bou, opgradering en onderhoud van paaie nasionaal.

Daar is genoeg geld in omloop – as dit nie totaal wanbestee word soos huidiglik nie is dit genoeg om die paaie op datum te hou en kragstasies en dan is daar nog geld oor ook….

Petro

Waarom het die mense in Gauteng nie ‘n keuse gehad nie? Dit word sommer net op jou afgedwing en jy moet maar net opdok. Ons betaal genoeg belasting vir die paaie. As die parlement en sy trawante minder korrupsie pleeg sal daar genoeg geld wees om alles te doen, maar die land se mense wat belasting betaal moet net gee en gee.