Seuntjie steeds in gevaar ná fratsongeluk

Mense wêreldwyd bid vir Henry Bosman se spoedige herstel ná die ongeluk waartydens ’n veeldoelige laaigraaf oor hom gery het. Foto: Facebook

Die pa van die jong Vrystaatse seun wat Donderdag ernstig beseer is toe hy onder ʼn laaigraaf beland het, sê die gesin is dankbaar vir elke gebed wat hulle deur ʼn bitter moeilike tyd dra.

“Dis eintlik net ʼn wonderwerk dat Henry nog leef,” het die vyfjarige se pa, Sakkie Bosman (41), Maandagaand aan Maroela Media gesê. “Die hoofding vir my is om ons dankbaarheid uit te spreek teenoor almal wêreldwyd wie se gebede ons so in die geloof versterk.”

Bosman vertel Henry en sy driejarige boetie, Ian, was laat Donderdagmiddag saam met hom op die veeldoelige laaigraaf (TLB) op hul plaas in die Petrus Steyn-distrik in die Oos-Vrystaat toe Henry afgeval en die TLB oor hom gery het. Baba Casper was by sy ma, Elle (38).

Die dapper kleinman word sedertdien in ʼn geïnduseerde koma in die privaat hospitaal op Bethlehem gehou. “Hy is nog in ʼn kritieke toestand,” het Bosman, wat sedert die ongeluk saam met sy vrou by Henry waak, Maandagaand gesê.

“Henry is nog nie buite gevaar nie. Sy toestand is baie ernstig. Die weefsel in sy bene het doodgegaan en hy het ander, baie ernstige inwendige beserings opgedoen. Die dokters hou hom in ʼn koma, want hy het te seer gekry om dit nou al te hanteer.”

Bosman sê hulle beleef telkens “klein wonderwerkies” waar Henry, wat op 15 Augustus vyf jaar oud geword het, in die hoësorgeenheid behandel word.

“Die dokters het hom Maandag baie ligter gesedeer en wil hom so gou moontlik uit die koma haal om te keer dat hy sekondêre infeksie in sy longe kry, maar sy ou liggaampie kan dit nog nie vat nie.”

Henry Bosman word sedert die fratsongeluk op sy ouers se plaas in die Oos-Vrystaat in ’n koma gehou. Foto: Facebook

Hy vertel die ondersteuning van die gemeenskap van Petrus Steyn is vir hom en Elle ʼn riem onder die hart. “Ek het ʼn voorman op die plaas wat daarna kyk terwyl ons hier op Bethlehem is, maar boere van die omgewing help ook.”

Die gemeenskap help hulle nie net met praktiese bystand nie; hulle en mense wêreldwyd dra die Bosmans deur gebed. Elle het elkeen op Facebook daarvoor bedank.

“Ek wil net graag hierdie tyd vat om vir elkeen baie dankie te sê vir al die gebede en teks en skrif wat julle stuur,” het sy Maandag geskryf. “As mens se woorde min raak, is dit wonderlik om net al julle gebede en seënwense te bid.”

In ʼn vroeëre inskrywing vra sy mense moet sonder ophou vir hom bid “sodat God my genadig sal wees en hom langer vir ons sal leen sodat hy en ons kan getuig van hoe groot ons God is”.

ondersteun maroela media só

Sonder Maroela Media sou jy nie geweet het nie. Help om jou gebalanseerde en betroubare nuusbron se toekoms te verseker. Maak nou ʼn vrywillige bydrae. Onthou – ons nuus bly gratis.

Maak 'n bydrae

Nou pra' jý

O wee, die gesang is uit! Kommentaar word ná 48 uur op ʼn artikel op Maroela Media gesluit. Kom kuier gerus verder op ʼn meer onlangse artikel.

22 Kommentare

jongste oudste gewildste
Mickey

Aitoggie Sakkie, ek kan my nie eens indink waardeer julle moet gaan. Dit is verby hartseer, jy moet n goeie pappa wees wat tyd saam met sy seuns spandeer en dan gebeur daar n so n nare ongeluk. Baie sterkte vir julle. Ek bid dat dat alles ten goede sal uitwerk. Verder het het ek geen ander woorde net dat ek julle nie ken nie maar dat my hart uitgaan na julle!

leser

‘n jammerte vir so ‘n frats ongeluk
ek sal die hele bosman familie in my gebede onthou en aan GOD opdra
Sy Hand van genesing is oor julle, Glo in Hom

Deloris

Henry en gesin, sterkte lig julle kop na Bo waar julle Krag vandaan kry, en ek bid dat ons Here julle sal optel en dra deur hierdie bittere moeilik tyd. Hou vas aan julle geloof krag en ons Ewige God se oneindige Liefde en Genade. Sterkte ons dra julle op in ons gebede.

Lin

Ons bid vir julle! Baie dankie vir die gemeenskap wat julle so mooi bystaan. Ook die dokters en ander verpleeg personeel wat met die kleine Henry werk, mag God Sy hand oor oor jul almal hou!

Miggie Pelser

Baie sterkte vir julle, ons gebede is met julle ons bid dat die Here Sy genesende arms sal uitstrek tot klein Henry en hom volkome sal genees, en ons bid ook vir die spesialiste wat met hom werk dat hulle ook geseend sal wees. Glo en vertrou in God, wonderwerke is nog nie verby nie dit vind nog steeds elke dag plaas.