Vodacom blameer sagteware-fout

vodacomVodacom het Vrydag gesê dat hy ʼn sagteware-fout reggestel het wat daartoe gelei het dat van sy intekenaars se persoonlike inligting aan derdepartye verskaf is.

Richard Boorman, woordvoerder van Vodacom, het gesê die selfoonnetwerk het onlangs ‘n sagteware-opdatering gedoen ten einde veiligheid te verbeter op sekere inkoopdienste en fasiliteite sodat kliënte aankope kan doen en dit by hulle selfoonrekening kan voeg.

“In die spesifieke geval het ons die selfoonnommer aan die toepassingswinkel of diensverskaffer voorsien sodat daar ʼn fooi gehef kon word vir die diens. ʼn Fout is geïdentifiseer in die spesifieke opdatering wat tot gevolg gehad het dat die selfoonnommer en selfoon se unieke identifiseringsnommer sporadies sigbaar was aan ander webtuistes,” het Boorman gesê.

Volgens Boorman het Vodacom onmiddellik die opdatering omgeswaai nadat die probleem onder hulle aandag gekom het en werk hulle tans aan ʼn oplossing. “Ons neem die privaatheid van ons kliënte baie ernstig op en is besig om ʼn uitgebreide antwoord saam te stel ten einde te verseker dat so iets nooit weer gebeur nie,” het hy gesê.

“Ek kan bevestig dat Vodacom nie kliënte se inligting aan derdepartye verkoop nie en nooit persoonlike inligting soos kliënte se name, rekeningbesonderhede of enige ander inligting bekend maak nie,” het Boorman gesê.

Lees ook:
Vodacom gee glo kliënte se inligting uit

ondersteun maroela media só

Sonder Maroela Media sou jy nie geweet het nie. Help om jou gebalanseerde en betroubare nuusbron se toekoms te verseker. Maak nou ʼn vrywillige bydrae. Onthou – ons nuus bly gratis.

Maak 'n bydrae

Nou pra' jý

O wee, die gesang is uit! Kommentaar word ná 48 uur op ʼn artikel op Maroela Media gesluit. Kom kuier gerus verder op ʼn meer onlangse artikel.

10 Kommentare

jongste oudste gewildste
Davedd

Ek dink Boorman boor kliënte met sy stories.
Ek word gespam deur inligting wat bewustelik uitgegee word vanaf die beheersentrum vanaf my Internet Provider.
Terwyl ek hierdie skryf SPAM Telkom my.

Gerrie Leipoldt

Een van Vodacom se winkels het sonder my toestemming ‘n “upgrade” gedoen. Ek het alles probeer om Vodacom sover te kry om my kontrak weer reg te maak en my geld terug te betaal maar kry geen positiewe hulp van hulle nie. Was al selfs by Voda Word en ook niks. Seker ook die sagteware se skuld as hulle befrog pleeg.

Francois

Yeah Vodacom. Ons ALMAL glo julle dat dit nou skielik is ‘n sagtewrare fout is – wat ‘n grap! Hoekom baie jare terug al nie toe tegnologie EN sukuriteit nie so goed was soos nou nie?

Andre

Ek kan vir die res van my lewe gratis vakansie hou met al die “gelukkige” trekkings en “gratis” aandele ens. Wat ek al “gewen” het. Waar ek eers respekvol met die arme operateurs gepraat het is ek nou blatant ongeskik. Hulle doen aanbiedings sonder enige gekwalifiseerde informasie en ek is nou g**vol !

bernard

die vodacom internetseine gee my die afgelope jaar baie probleme! Die internet werk nie lekker nie en die sein raak elke dag weg!