Vrou sterf toe brandstof in huis ontplof

brand-vuur-hut-vlam

Argieffoto

ʼn Vrou het naby Butterworth in die Oos-Kaap tydens ʼn brand in haar huis verkool, het die polisie Saterdag gesê.

“Die vrou was besig om brandstof te meng vir haar tweeslag-grassnyer,” het kapt. Jackson Manatha, woordvoerder van die polisie, gesê. “Sy het die brandstof gemeng langs ʼn paraffienverwarmer wat in die huis gebrand het.”

Daar was ʼn ontploffing en ʼn brand het uitgebreek.

“Die kinders kon ongedeerd ontsnap, maar die 47-jarige ma was in die huis vasgekeer,” het Manatha bygevoeg. “Sy het in die brand omgekom.”

Haar kinders het gesê sy wou Saterdagoggend die gras sny.

ondersteun maroela media só

Sonder Maroela Media sou jy nie geweet het nie. Help om jou gebalanseerde en betroubare nuusbron se toekoms te verseker. Maak nou ’n vrywillige bydrae. Onthou – ons nuus bly gratis.

Maak 'n bydrae

Nou pra' jý

O wee, die gesang is uit! Die kommentaar op hierdie berig is gesluit. Kom kuier gerus lekker verder saam op ʼn ander artikel.

1 Kommentaar

jongste oudste gewildste
HEVW

Simpatie. Meegevoel met kinders wat n steunpilaar in n moeder verloor het. Ek stel voor dat daar n deeglike tv – program m.b.t veiligheid in en om die huis geskep word. Sekere vlambare produkte moet van die mark verwyder word. Kinders is lewenslange slagoffers daarvan en dit omdat ouers dit nie met verantwoordelikheid hanteer nie,