ʼn Man wat Maandag vyf banke binne drie ure probeer besteel het, is steeds voortvlugtig.
Owerhede in Manhattan, New York, het gesê die man, wat laas ʼn rooi-en-wit-blokkieshemp aangehad het, het net voor 14:00 die middag by die Valley National Bank in Vyfde Laan ingestap en ʼn nota aan die teller oorhandig waarin hy geld eis. Die teller het geweier om enigiets aan hom te oorhandig en hy het gevlug, berig NBC New York.
Hy het vyftien minute later ook op Capitol One Bank in Parklaan toegeslaan, en het weer gevlug toe die teller geweier het om enigiets te oorhandig. Hy het ook, binne 40 minute later, tevergeefs by Chase Bank in Lexingtonlaan die bank probeer besteel.
Uiteindelik, om 16:45, het die man by Chase Bank in 86ste Straat ingestap. Die teller het weer die man se eis van die hand gewys en hy het weggehardloop.
Volgens die polisie het die man die vorige week Donderdag ʼn onbekende bedrag kontant by ʼn bank in Sewende Laan gesteel.
Geen beserings is in enige van die gevalle aangemeld nie.
Ek voel vandag net soos die man. Sukkel al van maandag 21 November af tot vandag toe met ABSA Bank. Hulle is telkens as ek besigheid wil doen, “off-line” Ek het geen gevaarlike wapens in my besit nie, want as ek gehad het, was die bank en ek al tot Me Maria Ramos se kantoor.
Hi Gert, waarmee het jy ‘n probleem. Ek kan jou dalk in die regte rigting wys?
Ja, mens sukkel om deesdae by ABSA in te log.
Sjoe maar hy was omtrent besig gewees.
Hoekom soek julle hom, hy is mos nie ‘n dief nie, hy het dan niks gesteel nie .hehehehe
Defnitief kom hy nie ver nie… aanhouer wen sê hulle… Ek persoonlik dink hy treë uit despiraatheid op. Dalk finansiële probleme of druk op hom. Dalk moet hulle hom hulp aanbied….
Die bank in Sewende Laan voel nou seker soos gekke.
So een van dae het ons n bank in 7de laan
Wonder wat oom oubaas daarvan te sê het…
So van ABSA gepraat. Ek is ń getroue kliënt, het nog nooit van bank verander sedert 1983 nie.
ABSA se diens is lankal nie meer wat dit was nie.
Telefoon bankdiens gee die opsie in watter taal jy gehelp wil word, maar Afrikaans is omtrent nooit beskikbaar nie. Om nie eens te praat van kliëntediens binne die bank nie. Onlangs staan daar ń hoogs bejaarde tannie wat duidelik nie ń woord Engels verstaan nie en verleë glimlag omdat sy weet die mense kyk vir haar en moes wag terwyl hulle iemand gaan roep wat Afrikaams is. Dis ń skande! Daar behoort te alle tye ook ń Afrikaanse persoon by kliëntediens te wees.
Wat dink ABSA of is die Afrikaanssprekende kliënte nie vir hulle belangrik nie?
Dit is eintlik snaaks maar probeer dit nou in ons land, dan is daar geweld by betrokke… soos altyd