Die United Airlines-lugredery en die passasier wat vroeër vandeesmaand hardhandig van een van dié lugredery se vliegtuie gesleep is, het vandeesweek tot ʼn eenparige besluit in die hof gekom.
Die lugredery het Donderdag in ʼn verklaring gesê die organisasie en die passasier, wat intussen as dr. David Dao geïdentifiseer is, het ʼn skikking vir ʼn onbekende bedrag bereik.
Maroela Media het vroeër berig Dao is deur sekuriteitsbeamptes van dié lugredery hardhandig van die vliegtuig gesleep omdat die vlug oorbespreek was. Bemanningslede het passasiers aanvanklik $400 en later $800 aangebied om vrywillig hul sitplekke prys te gee.
Toe niemand dit wou doen nie, is vier passasiers voor die voet gekies. Drie het afgeklim, maar die vierde passasier, Dao, het geweier en gesê hy het pasiënte wat hy Maandag moet behandel.
Drie sekuriteitsbeamptes het hom toe van die vliegtuig af verwyder. In ʼn tweede video wat op sosiale media gedeel is, kan bloed aan die man se stukkende lip gesien word terwyl hy in die paadjie af gesleep word.
“Ons sien uit daarna om die verbeteringe wat ons aangekondig het, in te stel. Ons kliënte is immers die middelpunt van alles wat ons doen,” lui die verklaring.
Die lugredery het ook gesê hy sal voortaan vir passasiers ʼn bedrag van tot en met $10 000 aanbied indien ʼn vlug weer oorbespreek is, en sê hy neem volle verantwoordelikheid vir die voorval sonder om enigiemand die blaam te gee.
Lees die verklaring hier.
Die polisie wie die dokter van die vlug afgesleep het, het onwettig opgetree. Boonop kom hul optrede op aanranding neer. Ek hoop die dokter het ook kriminele klagte teen die polisieman ingestel. Dus twee klagtes.
In Suid-Afrika mag mens, volgens die strafproseswet, jouself met die nodige geweld teen onwettige arres verset. Ek twyfel egter of die polisie dit so sal sien, sou mens dit doen.
Ek gaan van nou af by United Airlines besprekings doen wanneer hulle tjok en blok is. Ek meen, $10 000 is $10 000..!
Haha Cherokee – kry net vir jou blyplek naby die lughawe.
Ja so iets klink amper soos iets uit SA
Toe kry die klomp narre ‘n verrassing. Hulle moet eintlik geboikot word agv hulle dierlike optrede. Ek hoop hy het die barbaarse sekuriteits mense ook gedagvaar.
Slegte diens en brutaal-arrogante besigheidsreaksies as kliene sou kla is deesdae algemeene praktyd! Ook ongelukkig, in sommige Afrikaner en SA besighede …
Is hulle nou n les geleer oor hoe om n passasier te behandel.Mooi gedoen passasier!