Ek het ’n ruk terug tyd met twee juwele deurgebring. Toe ek ’n jong volwassene was, het alles oor drie handelsmerke gegaan – M, RS en AMG.
BMW, Mercedes-Benz en Audi het elkeen sy eie hoëverrigting-handelsmerke geskep, en die resultate was opwindend.
Ek het nog altyd die M verkies. Dit was die skerper ryding. Die AMG was die ou wat tennis wil speel met ’n bazoeka, en die RS4 was warm genoeg, maar die stuurtraagheid van die vierwielaandrywing het hom altyd gekeer om die vinnigste van almal te wees.
Die prentjie het ietwat verander oor die jare. Die AMG is nou ’n atoombom, en die RS4 het nou slim programmering op sy vastrapbeheer wat hom in staat stel om jou soos ’n held te laat lyk. Kom ons kyk hoe vergelyk dié twee:
Ontwerp
Audi RS4 Avant Quattro Punt: 5/5 | Mercedes-AMG C63S Punt: 5/5 |
Ek was nog altyd ’n groot liefhebber van Audi se stasiewaens. Daar was vir my nog nie een lelike RS Avant nie. Die nuwe RS4 het bitter skoon lyne. Sy ontwerp meer teruggetrokke as die AMG s’n. Aan die ander kant is die nuwe AMG’s se ontwerp net so mooi. Dit is wel ’n baie meer aggressiewe ontwerp as dié van die Audi – maar tog sportief en netjies.
Binneruim
Audi RS4 Avant Quattro Punt: 5/5 | Mercedes-AMG C63S Punt: 4,5/5 |
Hier is die Audi nét voor die AMG vir die eenvoudige rede dat daar ’n bietjie meer spasie is. Die vorm van die Audi se deure is ook beter, so dit is makliker om in en uit die Audi te klim. Verder is albei voertuie se binneruim van puik materiale gemaak en die bougehalte fantasties. Die spesifikasievlakke van albei is briljant met elke denkbare luuksheid tot jou beskikking.
Enjin, ratkas en dryfstelsel
Audi RS4 Avant Quattro Punt: 4,5/5 | Mercedes-AMG C63S Punt: 5/5 |
Al is die Audi se nuwe 2.9 V6 enjin puik, en sy ratkas goed en sy vierwielaandrywing fantasties – is die V8 AMG-enjin ongeëwenaar op die oomblik. Ek het ’n tydjie terug geskryf dat ek dink die V8 van AMG moontlik tans die beste enjin ter wêreld is. Dieselfde geld hier. Die V8 is nie net die sterkste nie, maar daai klankbaan gee hoendervleis. Audi gebruik ’n 8-spoed en AMG ’n 9-spoed. Albei is wringkragomsitter outomatiese ratkaste. Die Audi het vierwielaandrywing, en die AMG is agterwielaangedrewe. Weens die enjin is die Audi ’n halwe punt agter die AMG.
Ritgehalte, padhouvermoë en veiligheid
Audi RS4 Avant Quattro Punt: 5/5 | Mercedes-AMG C63S Punt: 4,5/5 |
Dit is in die dryfstelsel-afdeling waar dié twee verskil. Dié wat ’n hiperveilige vuurpyl soek sal die RS4 verkies. Dié wat nie ʼn bang haar op hul kop het nie sal die AMG verkies. Die adrenalien wat die AMG bied is elektries, maar as mens nie die kundigheid het nie, sal hy jou beslis byt. Die ritgehalte is effe beter in die RS4 – die AMG ry bitter hard. Die padhouvermoë van albei is fantasties, maar die Quattro-stelsel in die Audi bied ’n veiligheidsnet wat mens nie kan miskyk nie. Sit die RS4 in sy sporthanteringmodus, dan laat die blikbrein jou toe om te toor met die Audi, waar die AMG jou eenvoudig sal opkou en uitspoeg. Albei motors het ’n magdom veiligheidstelsels, maar die Mercedes het sewe lugsakke teenoor die Audi se ses, en ’n opsie vir nóg twee vir ’n totaal van nege.
Opsomming
Audi RS4 Avant Quattro Puntetotaal: 19,5/20 | Mercedes-AMG C63S Puntetotaal: 19/20 |
My opsomming is ’n bitter pil om te sluk. Die punte wys dat die RS4 die beter voertuig is om te koop – maar my hart smag na die AMG. Ek persoonlik sou die Mercedes-AMG C63S koop vir die pretrit wat dit bied. Die RS4 is fantasties, maar hy waarsku my nie af en toe en sê “pasop vir jou” nie. Ek soek dit. ’n Mens kan ook nie die prys miskyk nie – en dit maak die RS4 ’n reusewinskoop.
Die twee vergelyk só:
Audi RS4 Avant Quattro | Mercedes-AMG C63S | |
Enjin | 2.9 V6 turbo | 4.0 V8 turbo |
Krag | 331 kW/ 600 Nm | 375 kW/ 700 Nm |
Ratkas | 8-spoed outo | 9-spoed outo |
0 – 100 km/h | 4.1 sek | 4 sek |
Topspoed | 250 km/h (beperk) | 290 km/h (beperk) |
Brandstofverbruik | 9.2 ℓ/ 100 km | 9.9 ℓ/ 100 km |
Diensplan & Waarborg | 1 jaar/ onbeperkte km waarborg 5 jaar/ 100 000 km omvattende instandhoudingsplan | 2 jaar/ onbeperkte km waarborg 5 jaar/ 100 000 km omvattende instanhoudingsplan |
Prys | R1 216 000 | R1 696 200 |
Die kompetisie lyk só:
BMW M4 Competition | Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio | Lexus RC F | |
Enjin | 3.0 inlyn-6 turbo | 2.9 V6 turbo | 5.0 V8 |
Krag | 331 kW/ 550 Nm | 375 kW/ 600 Nm | 351 kW/ 530 Nm |
Ratkas | 7-spoed outo | 8-spoed outo | 8-spoed outo |
0 – 100 km/h | 4 sek | 3.9 sek | 4.3 sek |
Topspoed | 280 km/h (beperk) | 307 km/h | 270 km/h (beperk) |
Brandstofverbruik | 8.3 ℓ/ 100 km | 8.2 ℓ/ 100 km | 11.2 ℓ/ 100 km |
Diensplan & Waarborg | 2 jaar/ onbeperkte km waarborg 5 jaar/ 100 000 km omvattende instandhoudingsplan | 3 jaar/ 100 000 km waarborg 6 jaar/ 100 000 km omvattende instandhoudingsplan | 7 jaar/ 105 000 km waarborg 7 jaar/ 105 000 km omvattende instandhoudingsplan |
Prys | R1 496 462 | R1 430 244 | R1 385 300 |
Elkeen van dié mededingers is spesiaal vir hul eie rede. Gaan toetsbestuur almal, een gaan jou hart steel.
aag, dit help nie eens ek lees die rubriek nie, waar sal/kan ek oor ‘n miljoen vir ‘n kar betaal?
Ek is ‘n groot Merc aanhanger, maar teen daai prys dink ek hulle het hulself uit die mark uit geprys. Jammer ons kan nie die ekstras se pryse sien nie, dit kan miskien die prys vergelykings in meer perspektief geplaas het. Maar dis nie my prysklas nie, so ek droom maar.