Audi het ʼn wyle terug die Q8 aan ons bekendgestel. Daar was aanvanklik slegs die 55 TFSI-petrolweergawe beskikbaar. Ons het nou ʼn beurt gehad met die 45 TDI-weergawe, en dít sou nou my keuse van enjin wees indien ek in die mark was vir só ʼn voertuig.
Die Q8 is die vyfsitplek-koepee-gestileerde weergawe van die groter Q7. Ek persoonlik dink die groter Q7 met sewe sitplekke is ʼn meer veelsydige voertuig, maar ʼn groot gedeelte van die mark plaas stilering bó nut.
Die Q8 het ʼn pragtige binneruim met luukshede in oorvloed. Die Q8 het Audi se nuwe raakskerms en inligtingstelsels aan die mark bekendgestel. Ek neem aan ʼn mens sal dit wel gewoond raak, maar vir my is al die raakskerms effens irriterend.
Ek verkies fisieke knoppies vir goed want dan bou ʼn mens spier-geheue en kan jy naderhand die funksies bewerk sonder om daarvoor te kyk. ʼn Magdom funksionaliteit sowel as veiligheidstelsels hou alles in die Audi veilig en gemaklik.
Die enjin in die 45 TDI is ʼn 3.0 V6-turbodieselenjin. Hy bied 183 kW en 600 Nm. Van 0 – 100 km/h neem 7 sekondes en dié 2.2 ton-buks sal aanhou draf tot 220 km/h. Heel indrukwekkend. Audi maak aanspraak op ʼn gemiddelde brandstofverbruiksyfer van 7,8 ℓ/ 100 km – heel moontlik op die oop pad, dink ek.
Waar die 45 TDI vir my uitblink is die gevoel wat ʼn V6-diesel bied. Dit bied ʼn redelike aangename enjingeluid, en ʼn golf wringkrag wat moeiteloos die Q8 na die horison laat skuif. Die petrolweergawe moet ʼn mens heelwat harder ry om dieselfde gevoel te kry, en dan is hy baie swaarder op brandstof.
Op die pad is die Q8 uiters gemaklik. Die lugvering stryk die meeste van die ongelykhede in die pad plat. Die opsionele 22”-wiele kan dan en wan effe groot en lomp voel – soos naellope te probeer doen in reënstewels.
Dit is heel maklik om die Q8 op te som. Dit sit in ʼn verskriklike mededingende segment van die mark, met ʼn klomp opsies. Die Q8 is mooier as die meeste van die ander vir my, en sy binneruim pragtig aanmekaar gesit. Hier gaan dit doodeenvoudig oor smaak en voorkeur gaan.
Die reeks lyk só:
Audi Q8 55 TFSI Quattro | 250 kW/500 Nm | 9,1ℓ/100 km | R1 517 500 |
Audi Q8 45 TDI Quattro | 183 kW/600 Nm | 7,8ℓ/100 km | R1 573 500 |
Die reeks word gedek deur ʼn 1 jaar/onbeperkte km-waarborg en 5 jaar/100 000 km- omvattende instandhoudingsplan.
Die kompetisie lyk só:
Lexus RX 350 F-Sport | 221 kW/370 Nm | 9,6 ℓ/ 00 km | 7 jaar/105 000 km-waarborg en omvattende instandhoudingsplan | R1 177 900 |
Jaguar F-Pace 30d AWD S | 221 kW/700 Nm | 6 ℓ/100 km | 5 jaar/100 000 km-waarborg en omvattende instandhoudingsplan | R1 359 832 |
Volkswagen Touareg V6 TDI Executive R-Line | 190 kW/600 Nm | 7,1 ℓ/100 km | 3 jaar/120 000 km-waarborg 5 jaar/100 000 km- omvattende instandhoudingsplan | R1 370 800 |
BMW X6 xDrive 40i | 250 kW/450 Nm | 9 ℓ/100 km | 2 jaar/onbeperkte km-waarborg 5 jaar/100 000 km- omvattende instandhoudingsplan | R1 466 318 |
Porsche Cayenne Coupé | 250 kW/450 Nm | 9,4 ℓ/100 km | 2 jaar/onbeperkte km-waarborg 3 jaar/100 000 km- omvattende instandhoudingsplan | R1 529 000 |
Mercedes-Benz GLE400d Coupé 4Matic AMG Line | 243 kW/ 700 Nm | 7,5 ℓ/ 100 km | 2 jaar/ onbeperkte km waarborg 5 jaar/ 100 000 km omvattende instandhoudingsplan | R1 827 800 |